Yeni bölüm geldi! Geç oldu biraz,üzerinden uzun zaman geçse de sonunda attım.Misafirlerimiz vardı,fırsat bulamadım.Sizi çok beklettim kusuruma bakmayın.Umarım beğenirsiniz bu bölümü.İyi okumalar :)
Rüzgar
----------------------
Gözlerimi hafif araladığımda annem tepeme dikilmiş uyanmam için ısrarla bağırıp çağırıyordu.Kadına gerçi yemeğe kadar uyuyayım,yemek hazır olunca uyandırırsın diyen bendim.Ama uykumun en tatlı yerinde bölünmesi biraz sinir katsayılarımı arttırmıştı.
Tek gözümü kapalı kafamı yastıktan kaldırıp anneme baktım.
''Ya kadın! Kulak bu, desibel rekorunu mu yenilemeye çalışıyorsun tepemde?Kalkıyorum tamam sakin ol!Niye bağırıyorsun bu kadar?''
''Ne biçim şeyler diyorsun sen öyle annene?Oğlum kalk diye kaç defadır geliyorum başına senin haberin var mı? Duysaydın bu kadar yırtınmazdım burada herhalde.Ben meraklı mıyım boğazımı paralamaya sana burada!''
''Tamam anneciğim özür dilerim,uyku sersemiyim.Yemek hazır mı?''
''Annesinin birtanesi ! Hazır oğluşum,kalk hadi de aşağıya mutfağa inelim.''
''Tamam,hemen geliyorum.''
Yatağımdan doğrulup gözlerimi ovuşturduğum sırada annem odamdan çoktan çıkmıştı.Yatağımla ilişkimi tamamen kesip lavoboya doğru ilerledim.Elimi yüzümü yıkayıp uykumdan tamamiyle kurtulup,evdekileri sofrada çok beklememeleri için seri hareketlerle odamdan çıktım,merdivenlere ilerledim.
Mutfağa girdiğimde tahmin ettiğim gibi herkes sofradaydı.Kendi sandalyeme oturup herkese afiyet olsun diyerek,tabağımdaki yemeklere yöneldim.Babamın söylediklerinden sonra boğazıma bütün yemekler takılıp,öksürmemi sağlamıştı.Hemen önümdeki suyu alıp içtim.
''Hayatım,size birşey söylemek istiyorum.Bazıları sır gibi saklamaya devam ediyor bizden.Rüzgar sonunda doğru bir kız buldu.''
Annem bakışlarını hızla bana çevirip minik bir tebessüm bahşedip konuşmaya dahil oldu.
''Doğru mu oğluşum babanın dedikleri?''
Kafamı hafif aşağı yukarı sallayarak '' hı hı'' diyebildim.Babam dökülecekti zaten herşeyi birazdan belliydi.
''Oğluşum bizden mi saklıyorsun?Niye söylemedin daha önce?Kimmiş bakalım o doğru kız?''
Ben cevap veremeden babam benden önce yine atlamıştı ortaya tabiki.
''Esila hayatım,Esila.Nasıl sevindim biliyor musunuz Esila'nın olmasına.Çok güzel,sessiz sakin,uçuk kaçık bir kız değil,oturaklı.''
''Haklısın kocacığım,Esila'yı bende çok beğeniyorum.Hayırlı olsun o zaman yeni gelinimiz''
Annemin heyecanlı konuşmalarının ardından dayanamayıp yine konuya dahil oldum.
''Ya bir durun sanki evleneceğiz istemeye gideceğiz gibi.Sevgiliyiz daha yani.Büyütmeyin hemen gelin melin.Kızı da utandırmayın öyle.''
''Sen öyle de de,göreceğim ben seni.Bir gün bakarsın kapılarına çikolata çiçekle buluverirsin kendini,emin konuşma o kadar.Ha ailesi vermem der,diretirler onu bilemem.Kaçırırsın olmadı oğlum benim gibi.Anneannen deden vermem diyordu,bak nasıl aldım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOKUN BANA AİT
Jugendliteratur17 Yaşında bir kız, Esila.. Yaşadığı psikolojik sorunlar ve babasının işi dolayısıyla Eskişehir'den İstanbul'a taşınmak zorunda. 18Yaşında,Rüzgar.. Zaman zaman ailesinin bile korktuğu, bir çok sorun yaşamış bir karakter. Bir süre sonra Esila ve Rü...