Yeni bölüm geldii :) Sizi çok bekletmek istemedim :) Umarım bu bölümü de beğenirsiniz.OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUMM :) :**
Rüzgar
————————-
Salıncakta bir süre oturup kendime gelmiştim.Çok fazla sarhoş değildim.Temiz hava açmıştı.Kafamı Esilaların evine çevirdiğimde hiç ışıklarının yanmadığını fark ettim.Esilanın odasının camına baktığında açık olduğunu gördüm.Aklıma gelen sinsi düşünceyle salıncaktan kalktım.Daha önce Esilanın odasına girmek için tırmandığım ağaca tırmanmaya başladım.
Tırmanıp,pencereden içeri girince yatağında yatmış uyuyordu.İnsan bu kadar mı güzel,masum olurdu?Fazla can yakıcıydı.
Yanına yaklaşıp yatağın başucuna dizlerimin üstüne çöktüm,onu izlemeye başladım.Dayanamayıp saçlarıyla oynamaya başladım.Biraz kıpırdanınca elimi çektim.Uyanmadı.Öylece onu izledim.
En son yanağına öpücük kondurdum.Aniden uyandı.Beni görünce bağıracaktı ki ağzını kapattım.
''Aşkım bağırma seni görmeye geldim ben''gülümseyerek,ağzındaki elimi çektim.
''Rüzgar ne yapıyorsun sen bu saatte odamda?Ne aşkımı?Nereden girdin odama?''
''Camdan.Ayrıca aşkımsın yalan mı?Seviyorum kızım Allah Allah!''
''Rüzgar içmişsin sen leş gibi içki kokuyorsun''
''Evet içtim.Çok azıcık.Şu kadarcık''baş parmağımla işaret parmağımın üstüne parmak ucumu göstermiştim.
''Tabi ya o kadar içmişsindir hale bak!Bu saatte niye geldin sen biri görecek,evdekiler uyanacak''
''Kimse uyanmaz.Özledim kızım ne yapayım''
''Ya sabır Allah'ım'' dediğinde sırıttım.
Yataktan kalkıp ''sana kahve yapıp geleyim.Ayılırsın biraz''
''Tamam sevgilim.Tam burda bekliyorum bak'' gülerek dikildiğim yere oturdum.O anki yüz ifadesi..Gülecek gibi olmuştu.Kendini zor tuttuğu söylenebilir.Hemen oyalanmadan sessizce odadan çıktı.
Biraz eğlenceden zarar gelmez diyerek, kendi kendime sırıtıp Esila'nın yatağına girip battaniyeyi yüzüme kadar çektim.O dalgınlıkla fark etmezdi beni.Kısa sürede içeri girdi.Beni odada bulamayınca elindeki fincanı komidinin üzerine koydu.Sesini duymuştum.Sonra ayaklarını sürükleyerek pencere tarafına gidip yatağa yaklaşmaya başladı.
''gitti herhalde.Deli ya gecenin bu saattinde''söylenerek yatağa yaklaştı battaniyeyi açınca belinden tutup kendime çektim.Küçük bir çığlık attı.
''Ne yapıyorsun burda ya''
''Uykum geldi aşkım ''
''Salaklaşma kalk yatağımdan evine git Rüzgar.Aklım çıktı burda benim deli misin sen?''
''Evet azıcık deliyim,minicik.Eve gitmeyeceğim bu akşam senin yanında yatacağım''
''Saçmalama bırak beni''belinden iki elimi birbirine kenetledim,onu kendime daha çok çektim.
''Rüzgar bıraksana diyorum''kollarımda daha çok çırpınmaya başlamıştı.
''Hayır bırakmayacağım banane''küçük çocuklar gibi omuzlarımı indirip kaldırdım.
''Rüzgar evdekiler uyanacak ya kalk diyorum''
''Bir şartla öp bırakacağım.''
''Rüzgar sapıttın iyice kalk''
''İyi o zaman kalkmıyorum seni de bırakmıyorum.Hatta bağırayım da annen baban hepsi odana gelsin ha?Bence eğlenceli olur.Öpmezsen bağırıyorum bak''
''Ya Rüzgar yapma olmaz öpemem''
''İyi o zaman bağırıyorum.'' tam bağırırken ağzımı kapattı.
''Tamam tamam bağırma Allah'ın cezası ama yanaktan bak''yanağıma yavaşça öpücük kondurdu.
Öptükten sonra utanmıştı yanakları hafif pembeleşmişti.Bu haline içten içe gülesim gelse de kendimi tutmaya çalıştım.Daha fazla utanmasını istemedim.
Bir süre kafası eğik yüzüme bakmadan kucağımda durdu.Sonra kendini toparlayarak kalkmaya çalıştı.Aslında sarılarak öyle kalmak benim için çok iyiydi ama çok üzerine gitmeyecektim.
''Ya Rüzgar öptüm işte bıraksana.Eve git artık biri fark edecek ne olursun''
Onun yaptığı telaş kadar ben bir o kadar rahattım.Uyku hafiften bastırmaya başlayınca gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı.O sırada Esila'nın dürtmesiyle gözlerimi açtım.Ellerim hala belindeydi.
''Rüzgar sızma sakın.Delirtme insanı.Of.Kalk.Rüzgar sızma diyorum.''
''Sızmadım tamam kızım ya''
''Kalk evine git hadi uyu yarın okul var hem''
''Tamam''diyerek ellerimi belinden çözdüm.Hızla üzerimden kalktı ben de yataktan kalktım.Ayağa kalktım,pencereye ilerledim.
''Geldiğimiz gibi geri gideriz''
''Saçmalama düşersin gece vakti.Kapıdan çıkartırım ben seni''
''Uyanırlar diye korkuyordun hani''
''O kadar duymazlar yani''
''İyi madem''
Sessizce kapıya ilerledik.Kapıyı açıp merdivenlerden indik.Dış kapının kilidini ve kapıyı açınca dışarı çıktım.
''iyi geceler meleğim''diyip aniden onu belinden tutup kendime çektim sarıldım.
Biraz havaya kaldırınca ayakları yere değmedi.Çırpındı.O haline gülümsedim.
''Bir rahat dursan nolacak sanki''
''Rüzgar git hadi biri duyacak bu sefer yakalanacağız bak''
''Tamam tamam gidiyorum''yanağını öptükten sonra yavaşça yere bıraktım.Eve doğru ilerledim.İlk geldiğimden biraz daha ayılmıştım.Başım biraz ağrıyordu.Cebimden anahtarı çıkartıp kapıyı açtım.Çok fazla ses yapmamaya özen gösterek merdivenlerden yavaşça odama çıktım.Üzerimdeki kıyafetleri çıkartıp duş havlumu elime alarak banyoya girdim.Yarım saatlik duştan sonra biraz daha iyiydim.
Banyodan çıkıp üzerime pjamalarımı giydim,yatağıma yattım.Yorgunluktan yattığım gibi uyumuşum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOKUN BANA AİT
Teen Fiction17 Yaşında bir kız, Esila.. Yaşadığı psikolojik sorunlar ve babasının işi dolayısıyla Eskişehir'den İstanbul'a taşınmak zorunda. 18Yaşında,Rüzgar.. Zaman zaman ailesinin bile korktuğu, bir çok sorun yaşamış bir karakter. Bir süre sonra Esila ve Rü...