Sınıf Arkadaşı ?

798 18 2
                                    

Yeni bölüm geldi sizi umarım çok bekletmemişimdir,beğeneceğiniz bir bölüm olur.Bölümü biraz daha uzun tutmaya çalıştım.İnşallah başarmışımdır :)

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. :)

Esila

--------------

Sabah 7:15 alarm sesiyle uyandım demeyi gerçekten çok isterdim,maalesef

''Uyann Uykucu dana!" diye sabah sabah bağıran bir ablanızın sesinden çok alarmın sesini tercih edersiniz.En azından alarmı susturabilirsiniz ama ablanızı üzgünüm,kapatma tuşu yok.

''Abla sabah sabah bağırma kulağımın dibinde uyandım tamam! Sus artık!" isyan edercesine ben daha çok bağırmıştım.

''Saat 7:15yavru senin 7de alarmın kurulu olmuyor mu?"

Sahi ya alarmımı her zaman 7ye kurarım.Çalması lazımdı.Çalmıştır.Ve benim ezeli ağır uykum aklıma geldi.Yanımdaki alarma baktım.Mükemmel.Alarmı kapatmışım.Ablam uyandırmasaydı hala uyuyordum.Okula geç kalmalar sonra...

''Alarma ne yaptığımı bilmiyorum,galiba kalkıp kapattım''

''Senden tam anlamıyla beklenen bir hareket kuzum,hiç şaşırmadım''

''Hadi çık odamdan lafa tutuyorsun,geç kalmam kesinleşecek bu sefer.Derse yetişemeyeceğim.Abla çık artık odamdan hala dikiliyorsun''

''Tamam kovmana gerek yoktu''

''Kovmadım odamdan çık dedim''

''Peki öyle olsun cadı''

''Ha cadı mı?"

''Hı hı''diyerek odamdan çıktı.Sensin cadı.

Giyinip saçlarımı hafif dalgalandırdım.Biraz rimel ve parlatıcı sürüp çantamı tek omzuma takıp aşağı mutfağa indim.Muftağa dalıp ayaküstü ağzıma sosis,peynir,zeytin ne bulursam attım.Annem küçük bir dilim ekmeğe reçel sürüp ağzıma tıktı.Sonrasında ağzım dolu olduğu için konuşamadan elimi hızlıca sallayıp evden çıktım.Ne güzel zamanlama Poyraz da evden çıktı.

''Günaydın''diyince karşılık verdim.

''Arabayla gidiyorum gel yürüme boşuna''

''Gerek yok ben yürümek istiyorum Poyraz''

''Hadi ama! Sabah sabah ne yürümesi araba varken atla hadi''

''Poyraz yürü git işine yürümek istiyorsa yürür!Sanane!'' yine tanıdık bir ses,öfkeyle karşısındaki kişiyi en yüksek derece tehditkar bir şekilde çıkan bir ses..Arkamı döndüğümde tahmin ettiğim gibi Rüzgardı,başka kim olabilirdi ki?Kimi bekleyecektim böyle Poyrazla sürekli didişen.

Poyraz hızla arabasına binip arabanın kapısını da bir o kadar sert bir şekilde kapatıp son hızda yanımızdan ayrılmıştı.Rüzgara bakmadan hızlı adımlarla yürümeye başladım.

''Yavaş biraz yetişemiyorum''koşarak yanıma geldi.

''Yavaş yürüyorum zaten''mesafeli davranacaktım ne olursa olsun.

''Bu mu senin yavaş anlayışın? Koşar gibi yürüyorsun resmen''

''Sabah sabah Rüzgar!Okula geç kalacağız. Yürü hadi''

''Tamam meleğim kızma''sesi çok şefkatli çıkmıştı.Meleğim demişti.Allah'ım nasıl sırıttım Allah'tan görmedi,hemen kendimi eski halime döndürmeye çalıştım.Yolda birşey konuşmadık.

Okula geldiğimizde sınıfa çıkınca Betül'ün yanına oturacaktım ki Rüzgar seslendi.

''Esila yanıma oturacaksın''

KOKUN BANA AİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin