Rüzgar
----------------------------------
Esilayla konuştuktan sonra daha da sinirlenip odamdan çıktı.Yatağa kendimi sırt üstü attım.Poyraz ile yakınlaşması, Poyraz'ın ona aşık oluyor düşüncesi bütün sinirlerimi ortaya çıkarıp, alevlendiriyordu.
Ona ben aşıktım. Başkası olamazdı. Bu duyguyu kendime itiraf edememiştim ama babam anlamıştı.
Sahi babamın bu akşamki o hareketleri,gariplikleri neydi? Esilayı zorla yanıma getirmiş resmen. Aniden onu odanın ortasına ittirince gülme hissi gelmişti,zor tutmuştum kendimi.Hele o Esilanın şaşkınlık ifadesi...Çok masumdu.Bir an kendime çekip öpmek istedim.O İstanbul'daki hiç bir kıza benzemiyordu. Lafla değil gerçekten farklıydı.
Göksu'dan sonra aşık olmayacağım hiç bir kıza demiştim.Güvenmeyeceğim demiştim.Bütün kalelerimi yıktı cadı kendine aşık etti işte.Kendi kendime onu düşünürken gülümsediğimi farkettim.
Ne yapıyorum ben diye toparlandım. Aynadaki yansımamı görünce iyice aptal aşık moduna girmişim ha ben dedim kendi kendime.
Hemen toparlanıp aşağı salona indim.Kimse yoktu. Babamların yatak odasına gidip kapıyı çaldım.
''Baba orda mısın?"
''Burdayım oğlum''
''Gelebilir miyim müsaitsen''
''Girsene hadi içeri müsaitim''
Kapıyı açıp kendimi içeriye odaya attım.Kapıyı aceleyle kapattım.Annem odada yoktu,rahat konuşabilirdim.
''Baba konuşabilir miyiz?"
''Tabiki gel buraya bakayım sıpa ne oldu yine?''
Kendimi tutamayıp gülmeye başladım. Tamamiyle istemsizdi.
''Baba bu akşam yaptıkların neydi kıza,neler yaptın sen öyle baba?'' yüzümdeki gülümsemem kısa sürede kahkahalara dönüşmüştü. Babamda benden farksızdı.
''Birşey yapmadım evlat,sizi yakınlaştırmaya,yalnız kalıp vakit geçirmenizi sağlamaya çalışıyorum.Erkek dayanışması işte.''
''Oh,oh!Teşekkür ederim de bu akşamda sen çağırdın değil mi onları?Bilerek.''
''Aynen öyle yaptım,plan olarak.Özellikle Esila kızımı da getirin dedim''
''Ciddi olamazsın,çaktıracaksın baba''
''Baban hiç yaş tahtaya basar mı? Anlamadı biraz bu akşam ani şeyler yaptım ama şüphelenmemiştir.''
''İnşallah öyledir. Daha hazır değilim birşeyleri itiraf edip açıklamaya.Hem onun duyguları benimle aynı değil sanırım.İçimde öyle bir şüphe var''
''Hayır,aynı senin gibi''
''Baba!Kız şuan benden nefret ediyor çok kötü şeyler söyleyip,yaptım.''
''Yanılıyorsun oğlum.Nefret ediyormuş gibi yapıyor. Ya da duygularını kendine itiraf edemiyor. Bu akşam Poyraz ile dışarı çıkarken senin de gelmeni istedi.Hayır dediğinde yüzündeki o ifade herşeyi,bütün hislerini ele verdi aslında.Senin de gelmeni istedi,gitmeyince üzüldü.Keşke gitseydin.''
''Bilemiyorum baba ya.Odama geldiğinde hep ters davrandı.Senin dediğin gibi duygularını kendine itiraf edemiyor ya da herşeyin farkında rol yapıyor.Sırf beni cezalandırmak için.Eğer gerçekten rol yapıp benimle oynuyorsa,tebrik etmek lazım mükemmel başarıyor bunu.''
''Naza çekiyor.Eee ne demişler kız evi naz evi diye.İlgi göster.Onu yumuşatıp aranızı düzeltecek şeyler yap.Ne yaptıysan özür dile kızdan.Sonra düzeltirsin bu işi.''
'Bakacağım artık,elimden geleni yapacağım''
''Öyle olsun bakalım.Bence de elinden geleni yap.Esila için değer''
''Sen neden bu kadar Esilacı oldun ki.Bu bizim sorunumuzla da çok ilgileniyorsun''
''Çünkü Esila sana iyi geldi.Daha iyi görüyorum seni.Toparlanıyorsun.Senin mutlu olman için herşeyi yaparım oğlum''
''Teşekkür ederim baba,iyiki varsın.Bütün yaşattıklarım için özür dilerim''
''Aileler arasında olur öyle şeyler sıpa özür dilemeye gerek yok.Seni seviyorum oğlum,her zaman yanındayım.Baban burada,baban hep yanında.Bunu hiç unutma tamam mı?"
''Bende seni seviyorum.Veridiğin fikirler için de teşekkürler.Ben artık seni yalnız bırakayım annem gelir birazdan.Sahi o nerede?"
''Banyoda.Şimdi her gece gibi yüzüne tonlarca gençleştirici,ıvır zıvır bir sürü maske diye kremler salatalıklar yapıştıracak gelecek.Ne kadar saçma şeyler .Gece yatarken sürülür mü?Sürme şunları her halinle güzelsin,daha gençsin hatta 18yaşında kız gibisin diyerek vaz geçirmeye çalıştım,olmuyor.Karışmıyorum artık ne yaparsa yapsın.Kafalarına koyduklarını yapıyorlar.Kendilerine eziyet ederek.Nasıl rahat ediyorlar bu hatunlar?''
''Ah sakın beni o konuya dahil etme ben karışmıyorum.Hatta hemen odama gittim ben''gülerek yataktan kalkıp kapıya doğru ilerledim.
Babamdan gülerek''kaç kaç ben nereye kaçayım peki.Ben nerelere gideyim''
''Baba senin yerin annemin yanı.''Şuan sırf babamla dalga geçiyordum.
''Tabiki tabiki öyle.''
''Tamam o zaman,siz kendi aranızda sorunlarınızı halledin ben gidiyorum''
''Tamam tamam iyi geceler oğlum''
''İyi geceler baba''
Odadan çıkıp kendi odama ilerlemeye başladım.Odama geldiğimde pjamalarımı giydim.Alarmımı kurup yatağıma yattım.
Ne akşamdı ama.Babamın söyledikleri ya doğruysa, mutlu olmuştum.Bu gece huzurlu bir uyku beni bekliyordu. Kısa bir sürede uyuyakalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOKUN BANA AİT
Teen Fiction17 Yaşında bir kız, Esila.. Yaşadığı psikolojik sorunlar ve babasının işi dolayısıyla Eskişehir'den İstanbul'a taşınmak zorunda. 18Yaşında,Rüzgar.. Zaman zaman ailesinin bile korktuğu, bir çok sorun yaşamış bir karakter. Bir süre sonra Esila ve Rü...