Ağız Aramaca :)

661 15 0
                                    

Kısa bir bölüm oldu ama kusura bakmayın sınavlarım çalışma arasında vakit bulmaya çalışıp bölüm yazmaya çalışıyorum. Umarım beğenirsiniz.

Bir dahaki bölüm ne zaman gelir bilmiyorum ama uzun bir süre olursa anlayışla karşılarsınız diye düşünüyorum.

Oy ve Yorumlarınızı bekliyorum lütfen okuma sayısına göre oylar çok düşük. Bu küçük ama benim için çok önemli isteğimi kırmazsanız çok sevinirim.İyi okumalar :)..

Öğle arasına çıktığımızda hep beraberdik.Betül'e biran gözüm takıldığında Yiğit'e nasıl baktığını gördüm.Seviyordu belli.Ben Betül'e bakarken Rüzgar aniden kolunu omzuma atıp kendine yaklaştırdı.

''Ne oldu Betül'e dik dik bakıyorsun?''

''Birşey olduğu yok baktım sadece.Kolunu çeker misin biri görecek''gerçi sınıftaydık öğle arası dışarı çıkmamıştık,sınıfta oturmayı,sohpet etmeyi tercih etmiştik.Ama birşeyleri çok hızlı yaşamak istemiyordum.Aniden sınıfa bir hoca girebilirdi ne de olsa okuldu,dikkat etmek gerekti.

''Esila sınıftayız kim görecek ki?''

''Betül,Sude,Görkem,Yiğit hepsi görüyor sonçta''bu lafıma kahkaha attı.

''Onlar biliyor ki ne yani görseler ne olacak''

''Rahatsız oluyorum Rüzgar''

''Ben olmuyorum''

''Of Rüzgar of.Öldüreceksin beni az kaldı.''kıkırdayarak daha çok sarıldı.Kokusunu hissettiğimde..Nasıl mükemmel birşeydi bu.Nefes almak gibi.Kokusu mayıştırıyordu beni.Parfümden kendine has kokusu burnumdan bütün genizlerime dolmuştu.Asla unutmazdım bu kokuyu.

Betül bana,daha doğrusu sarmaş dolaş bize bakınca hemen toparlanıp Rüzgardan uzaklaşmaya çalıştım.Tabiki başarabildim mi?Hayır ! Kolumdan tutup göğsüne çarpmamı sağladı.Saçlarımı öptü.İçten içe delirecek gibi olsamda dışardan belli etmemeye çalışıyordum ona.Sanırım beni çok mutlu etmekten öldürecekti.

''Mis gibi kokuyorsun.Kokun,uyuşturucu gibi.Bağımlın oldum senin farkında mısın?''

''Evet'' dediğimde gözlerinin içine kadar gülümserken dayanamadım bende güldüm.Yine kendine daha çok çekerek başımın yanından,saçlarımın başlangıcı olan yere minik bir öpücük kondurdu.Alnımdan yada yanağımdan öpmemişti.Onunla yan yana oturdum için alnımdan öpemezdi.Yanağımı da o tercih etmemişti.Etkilenmedim mi?Tabikide hayır.Bütün hormonlarıma kadar etkilendim yine.Sanırım bu duruma alışmalıydım.Yoksa karnıma giren kramplardan kurtulamayacaktım Rüzgar sayesinde.

Yiğit araya girip ''kumrular biz gidelim isterseniz ha?''

''Ya ne kumru falan değiliz biz.Ayrıca sizde tek takılmayın böyle Yiğit'cim yok mu sevgilin,hoşlandığın falan senin?'' bence Betül için birşeyler öğrenmem gerekiyordu.

Betül gözlerini öyle bir açmış ki Yiğit'in ağzından ne çıkacak diye bekliyordu.Yiğit Betül'e bir bakış atıp

''Yenge hanım sevgili yokta,kalpte var biri be''yine Betüle kaçamak bakış attı.

''Kim ki peki bu?''

''Boşver yenge sonra konuşuruz ''diyip göz kırptı.Bu eğlencesine kırılan bir göz değildi.Birşeyleri göz kırpmayla anlatmak ister gibiydi.Dahası konuyu uzatmamam açısından.Bende üzerine çok gitmedim,kafamı sallamakla yetindim.

Sonrasında normal konular açıldı.Yiğit Görkemle bi anısını anlatınca gülmekten gözümden yaş geldi.Bütün hepimiz kahkahalara boğulmuştuk.Sınıf sesimizden çınlıyordu.Fitness salonunda Görkem Benches sehpahasına yatarak dambıl kaldırıyormuş.Ama ağırlığını biraz fazla ayarlamış.Kaldırıp indirmekte zorlanmış,en son göğsüne düşürmüş.Düşürdüğü andan itibaren kurtulmak için girdiği şekilleri bir bir Yiğit anlattığında daha çok gülüyorduk.

Görkem biraz kızmış gibi yapıyordu ama bizden daha fazla güldüğü de bir gerçekti.Zaman çabucak geçmiş.Son dersler başlayacaktı öğle arası bitmişti.Derse girdiğimizde normal yine sıkıcı geçiyordu.Ama Rüzgar için bilemeyeceğim.Çünkü kafasını sıraya koyup gözlerini hiç ayırmadan bana bakıyordu.

''Rüzgar! '' en sonunda dayanamamıştım.Bana bakarken elimi koyacak yer bile bulamıyordum ki derse odaklanmayı bırakın.

''Efendim ne oldu?''

''Bana bakmayı kes dikkatimi dağıtıyorsun''sırıtarak konuşmaya başladı.

''Sen de şimdi konuşup benim dikkatimi dağıttın ne güzel bakıyordum''

''Of Rüzgar bana bakacağına derse,tahtaya bak''

''Hayıır!'' kafasını iki yana olumsuz anlamda salladı.

''İnsanın delirtirsin sen.Allahım buraya sıkışıp kaldım biryere de çıkamıyorum.Beni ne ile sınıyorsun''bu sefer sessizce gülmüştü.

''Ne derler herkes sevdiği,istediği faaliyeti yapsın.Ben de sana bakmayı tercih ettim''

''Hay çıldırıcağım Allahım '' dediğimde gülüp ellerini sıranın üstüne koyup ellerini yastık gibi kullanıp başını üstüne koydu.Bu sefer gözlerimi onun üzerinden çekip tahtaya bakmaya başladım.Dikkat toparlanamıyor ki.Önümdeki Yiğite seslendim arkasına daha çok yaslanıp kafasını bana çevirdi.

''Birşey soracağım.Bugünkü öğle arasında konuştuklarımız hakkında''

''Tabiki sor''

''Sana kimden hoşlandığını sorduğumda Betüle kaçamak bakış attın.Onunla bir ilgisi olabilir mi?''

''Aramızda kalır değil mi?''

''Tabi benden çıkmaz''

''Betülden hoşlanıyorum birkaç haftadır,güzel iyi biri.Ama o ne düşünüyor benim hakkımda.Hiç pas vermiyor.Gidip itiraf da etmedim''

''Birşey diyeceğim sana''

''Dinliyorum''

''Betülle konuştum 10.sınıftan beri seni seviyormuş.Ağırdan alıyordur.Konuşma fırsatımız olduğunda söyledi.Zaman kaybetme derim''

''Ciddi misin?'' şaşırmıştı anlattıklarıma.Beklemiyordu böyle bişeyi belli ki.

''Çok ciddiyim''

''O zaman hemen işlemlere başlıyorum.Çok sağol bilgiler için yenge hanıımm ! Çok işe yaradın valla bak''

''Yiğit ya lütfen yenge deme.Çok kabaca geliyor''

''Ne diyeyim sayın Rüzgar arkadaşımın kız arkadaşı mı diyeyim ?''alayla gülünce bende karşılık verdim.

''Esila desen yeterli bence.Yorma kendini hiç''

''Peki Esila yenge'' inadına yapıyordu.

Onu uyarırcasına bir tonda ''Yiğitt ! '' diyerek adını seslendim.Gülerek

''Tamam tamam demiyorum'' dediğinde memnun olarak gülümsedim.

''Teşekkür ederim''

KOKUN BANA AİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin