Yeni bölüm geldiiii. :) Çok beklettim farkındayım,ama biraz kendime zaman ayırmak istedim.Anlayışla karşılayacağınızı düşünüyorum.Bölümü uzun tutmaya çalıştım umarım beğenerek okursunuz.
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.Lütfen oy verin,yorum yapmaktan çekinmeyin.Fikirlerinizi bilmek istiyorum.Hikayemin gidişatından memnun musunuz,bilmek istiyorum. İyi okumalar :)
Yemek yerken ablam hazırlanmış vaziyette yanımıza geldi.
''Esila ben çıkıyorum biraz gecikebilirim birşey olursa haber ver bana''
''Tamam abla görüşürüz,iyi eğlenceler''
Ablam evden çıkınca bizde yemeklerimizi yemeye devam ettik.Yemekten sonra masayı toparlayıp,bulaşıkları makinaya attım.Aklıma güzel olduğunu düşündüğüm bir fikir geldi.Masada oturup benim işimin bitmesini bekleyen Betül ve Rüzgara dönüp
''Ya bu akşam Görkem'i,Yiğit'i,Sude'yi çağıralım beraber takılalım.'' Betül gözleri parlamış bir şekilde söze atıldı.
''Aynen çağıralım ya beraber vakit geçiririz hem eğleniriz''
Rüzgarla biririmize bakıp gülüştük.Betül'ün Yiğit'i sevdiğini o da biliyordu.
''Sen şuna Yiğit gelse de olur desene''Rüzgar gülerek konuşunca Betül utanmıştı.
''Gitme kızın üzerine Rüzgar''bende gülüşerek Betülü kızdırmaya devam ediyordum.
''Ya hayır hiç de..''konuşmasına fırsat vermeden elimde tuttuğum kirli bıçağı ona sallayarak
''Hiç inkar etmeye kalkma bugün sen bana bu uyarıyı yapmıştın hatırla'' Rüzgar söylediklerimden sonra kaşlarını çatarak konuşmaya başladı.
''Ne uyarısı,neyi inkar ettin ki sen?''
''Seni..''Betül yine konuşmaya başlayınca ikinciye bıçağı sallayarak
''Betül kapat istersen çeneni ha canım?''
''Tamam ya sustum,yoksa o bıçakla beni az kaldı doğrayacaksın kıtır kıtır.Sallama şunu ikide bir!Elinden bir kaza çıkacak şimdi!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOKUN BANA AİT
Ficção Adolescente17 Yaşında bir kız, Esila.. Yaşadığı psikolojik sorunlar ve babasının işi dolayısıyla Eskişehir'den İstanbul'a taşınmak zorunda. 18Yaşında,Rüzgar.. Zaman zaman ailesinin bile korktuğu, bir çok sorun yaşamış bir karakter. Bir süre sonra Esila ve Rü...