◦•●◉✿ Cʜᴀᴘᴛᴇʀ 26 ✿◉●•◦

664 61 42
                                    

Lee ve Hazel yavaş adımlarla büyük salona doğru ilerliyorlardı. Lee tüm gece ders çalıştığı için, Hazel gecenin büyük bir kısmını babasıyla geçirip ardından gecenin geri kalanında Lee'ye katılıp ders çalıştığı için uyumamıştı. Geçirdikleri zaman içerisinde Hazel babasına İlvermony de olan anılarından, katıldığı büyü yarışmalarından ve yakın arkadaşı Faolan'dan bahsetmişti. Severus yine karakterine bağlı kalmış ve kızı bunları anlatırken umursamaz görünmeyi başarmıştı. Ancak, Hazel bunu aldırmayacak kadar mutluydu. Sırtında bir yük yoktu. Rahat nefesler alabiliyordu. Hatta kısa bir süreliğine bile olsa, Bellatrix, savaş gibi şeyleri unutmuştu. O gece sanki normal bir öğrenci ola bilmişti. Normal bir öğrenci gibi tek endişelendiği şey sınavlarıydı. Altıncı yılların boş dönemleri çok olurdu ancak onlar keyifli bir rahatlama saatleri değildi. Öğrenciler belirli derslere devam etmek isteyip istemediklerini seçme fırsatına sahip olsa da, altıncı yıllarında N.E.W.T. düzeyinde derslere başlayanların, konuyu yedinci yıla kadar devam ettirmeleri ve N.E.W.T.'ye -yedinci sınıf sınavları- oturmaları beklenir. Altıncı sınıf öğrencileri başlangıçta daha fazla boş zamana sahip olmaktan heyecan duyuyorlardı, ancak bu fazladan zamanın, hepsi olmasa da çoğu öğretmenin N.E.W.T. düzeyindeki sınıflarında daha fazla ödev vermesi ve daha zor dersler vermesi gibi, onların çalışmasına ve ödev yapmasına yardımcı olması amaçlıydı. Lee neredeyse bayılacak gibiydi. Ölüymüş gibi "Hayatıma nefret ediyorum." dediğinde "Sınavları gelecek yıl vereceğiz sakin ol." diye kız onu sakinleştirmeğe çalıştı. Lee sakinleşmeye çalışarak "Haklısın zamanımız var." kendini teselli etti.

Padma ve Parvati Patil ikizleri büyük salona girerek Gryffindor masasının yanından ilerlediler. Harry'nin oturduğu yere vardıklarında ikiside "Merhaba Harry." dediler. Harry hızla ikiliye dönüp küçük bir gülümseme sundu ancak gözleri başka birisindeydi. Cho Chang. Ravenclaw Quidditch takımının tek kız oyuncusu. Kendisi takımın arayıcısıydı. Dördüncü yılında bir Gryffindor-Ravenclaw Quidditch maçı sırasında Cho, ilk olarak kendisinden bir yaş küçük ve bir Arayıcı olan Harry Potter ile tanıştı. Harry onun çok güzel olduğunu fark etti ve midesini "komik hissettirdi". Cho'nun Harry hakkındaki izlenimi olumluydu ve daha sonra Gryffindor'un Slytherin'e karşı bir Quidditch maçı yapmadan önce Harry'ye iyi şanslar dilediğinde, Harry kıpkırmızı oldu.

İlk tanışmalarından bu yana Harry, Cho'dan hoşlanıyordu. Çocuk içeceğinden içerek kıza bakmaya devam ettiğinde, Cho'nun arkadaşları Harry'i gösterip "Cho, Harry sana bakıyor." dediler. Kız, çocuğa döndüğünde Harry ona gülümsemek istedi ancak küçük bir fiyasko yaşandı. İçeceği ağzından döküldü. Cho ve arkadaşları buna güldüklerinde, Harry utanarak önüne döndü.

Hermione "Şuna bak! İnanamıyorum! Yine aynı şeyi yaptı! 'Sıradan ama hırslı bir kız olan Bayan Granger ünlü büyücülere karşı ilgi duyuyor gibi görünüyor. Kaynaklara göre son kurbanı Bulgar şekeri Viktor Krum'dan başkası değil. Harry Potter'in bu son duygusal darbeyi nasıl karşıladığı henüz bilinmiyor." deyip sinirle yemek yiyen Harry'e baktı. Nigel Creevey elindeki büyük paketle birlikde Ron'nun yanına gelip "Size bir paket var, Bay Weasley." diyerek paketi çocuğa verdi. Ron gülümseyerek "Teşekkürler Nigel." dedi ve önüne döndü. Ancak Nigel gitmeyerek yüzünde büyük bir gülümsemeyle Harry'e bakmaya başladı. Hermione boğazını temizleyerek Ron'a çocuğu işaret etti. Ron çocuğu iterek "Şimdi olmaz, Nigel. Sonra. Hadi git." diye fısıldamaya başladı. Harry onlara anlamazca baktığında, Ron bir şeyler çaktırmamaya çalışarak önüne döndü. Hermione ona bakışlarından birini attığında Ron pes ederek "Ona Harry'nin imzasını alacağımı söylemiştim." diye açıkladı. Hermione gözlerini devirdiğinde Ron konuları değiştirmek için "Bakın, annem bir şey göndermiş." dedi.

Üçlüye yakın olan Lee, Hazel'e dirseğiyle vurarak "Geçen yıllardan birinde treni kaçırdıkları için arabayla okula gelmişlerdi. Kısacası büyük kaos yaratmışlardı. Annesi ona bir çığırtkan mektubu yollamıştı. Suratını görmeliydin." deyip gülmeye başladı. Ron tabiki de onu duyup "Kes sesini Jordan." dedi ve paketini açmaya devam etti. Paketin içinden garip bir cüppe çıktığında Ron ne olduğunu anlamak için ayağa kalkıp kıyafete baktı. Anlamadığı suratından belliydi ki bunu onaylarca Harry'e bakıp "Annem bana elbise yollamış." dedi. Etrafındaki çocuklar gülmeye başladığında Harry alayla "Gözlerinle uyumlu olmuş. Bones de var mıymış?" dedi ve paketin içinde bir parçayı bulup Ron'nun üzerine tutarak "İşte!" dedi. Ron gülümseyerek "Bırak onları, Harry." deyip kardeşinin yanına gitti. "Ginny, bunlar senin için olmalı." dediğinde genç kız yüzünü buruşturarak "Onu hayatta giymem. İğrenç bir şey." dedi. Hermione, Ron'nun bu haline sesli bir şekilde güldüğünde, Ron "Ne diye yaygara yapıyorsun?" diye isyan etti. Hermione sonunda durarak "Onlar Ginny için değil. Senin için." dediğinde herkes gülmeye başladı. Hazel sırıtarak "Onlar resmi cüppe, Ron." diye açıkladı. Çocuk kıza dönerek "Resmi cüppe mi? Ne için?" diye sordu.

Severus Snape's daughter || RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin