Medyada: Hazel Ivory Snape.
Hazel, Fred George ve Lee'yle birlikte McGonnagal'ın ofisine ders programlarını almak için gidiyordu. Hazel kafasında hangi dersleri alacağını sıralamıştı. Altıncı sınıf olduğu için gideceği istediği derslere girebilirdi.
İksir.
Karanlık Sanatlara Karşı Savunma.
Biçim Değiştirme.
Sihirli Yaratıkların Bakımı.
Aritmansi.
Antik rünler.
Tılsım.
Simya.
Büyü tarihi.
Bitki bilim.
Hazel dersleri kafasında sıralarken artık McGonnagal'ın odasına varmışlardı. Odaya girdiler ve McGonnagal'ın masasının yanına ilerlediler. McGonnagal masasının üzerinde yaptığı işten kafasını kaldırarak dörtlüye baktı. Bakışlarını Hazel'in üzerinde bir az beklettikden sonra "Umarım derslerinizi düzgün ve derin bir şekilde düşünerek seçmişsinizdir." dedi ve ders programların çocuklara uzattı.
Son programı Hazel'e uzattığında gülümseyerek "Sizin gibi iyi öğrenciyi Gryffindor'da görmek büyük bir onur Bayan Snape." dediğinde Hazel tek kaşını kaldırarak "Daha kim olduğumu bilmiyorsunuz profesör. Babama göre beni kendi kafanızda şekillendirip konuşmayın." dedi. McGonnagal kızdan bu cevabı beklemediği için ilk önce şaşırdı. Sonra kendini toparlayarak kızdan bir az geri çekilip diğerlerine bakarak "Derste görüşürüz çocuklar." dedi ve yerine geri oturdu. Dörtlü kapıya doğru ilerlerken McGonnagal kızın arkasından dalgın bakışlarla baka kaldı.
~*~*~
Hazel ders programına baktığında ilk dersin iksir olduğunu görünce bıkkınca ofladı. Babasıyla haftanın her günü dersi vardı. Buda onunla konuşması zorunda olacağı anlamına geliyordu. Ancak... belki araları düzelirse normal bir aile hayatı ola bilirdi. Düşüncesine hafifce gülümsedi. Aniden yandan onun yüzüne bakan suratla irkilerek "Ne yapıyorsunuz?!" diye hafifce bağırdı. George "Ders programında seni gülümsetecek ne var ona bakıyorduk." dediğinde Fred ardından "Umarın ilk iksir dersi olduğu için gülümsemiyorsundur." dedi. Hazel onlarak tek kaşını kaldırarak "İksir dersinden neden bu kadar nefret ediyorsunuz?" diye sordu.
Lee bu sefer ikizlerin sesini bastırarak "Snape hakkında konuştuklarımız sanırım yetmemiş. Devam edeyim mi?" diye alayla sorduğunda kız üçlüye gözünü devirdi. "Nasıl birisi olduğunu gayet iyi biliyorum. Sonuç olarak aynı evde kalıyoruz." dedi ve önlerine geçerek yürümeye başladı. Üçlü bir birine baktılar sonra kızın arkasından "Göreceğiz!" diye bağırdılar.
İksir sınıfına girerek etrafa bakındılar. Sınıf neredeyse dolmuştu. Sadece onlar için ayrı ayrı yerlerde olan dört tane yer boş kalmıştı. Hazel sınıfa küçük bir göz gezdirdi. Sınıf Ilvermony'deki sınıfdan çok farklıydı. Fazlasıyla kasfetliydi. Yoğunlukla siyah tonlardaydı ve babasının evde olan iksir odasına benziyordu. Ama o oda bundan daha büyüktü ve sıralar yoktu tabiki. Hatta o oda belkide evlerindeki tüm odalardan daha büyüktü.
Fred "Hazel hadi." diyerek kızı kolundan çekti. George ve Fred en arkalarda otururken Hazel önde bir Slytherin'li çocuğun yanında oturmak zorunda kaldı. Lee ise Hazel'in bir arkasında oturdu. Hazel'in yanındaki Slytherin'li çocuk ona dönerek küçük bir bakış attı ve gözlerini devirerek önüne döndü. Hazel çocuğun bu hareketine kaşlarını çatarak önüne döndü.
Bir kaç dakika sonra aniden sınıfın kapısı açıldı ve İksir profesörü büyük bir ihtişamla sınıfa girdi. Yazı tahtasının önünde durarak kollarını göğsünde birleştirdi ve sınıfa göz gezdirdi. Gözleri Hazel'in üzerinde diğerlerine nisbeten bir kaç saniye daha uzun durduktan sonra bakışlarını diğer tarafa döndürerek sözüne başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Severus Snape's daughter || Revenge
FantasySeverus Snape'in yıllar önce çok güvendiği birine emanet ettiği kızı aniden İlvermony okulundan kovulursa ve Hogwarts'a gelmek zorunda kalırsa neler olur?