◦•●◉✿ Cʜᴀᴘᴛᴇʀ 27 ✿◉●•◦

597 58 82
                                    

Hogwarts'daki dersleri bir az daha araştırıp Hazel'in derslerinin birkaçını değiştirdim.

~*~*~

Birkaç güne Hogsmeade köyüne gidiceklerdi. Gitmeden önce tüm öğrenciler ailelerine İzin forumlarını imzalatmalıydılar.  

Hazel belgeyi dikkatlice çantasına yerleştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazel belgeyi dikkatlice çantasına yerleştirdi. Derslerinden sonra babasına imzalatırdı. Şu anda iksir sınıfına koşuşturuyordu. Gecikmişti... fazlasıyla gecikmişti. Kahvaltıyı bile kaçırmıştı. Zindanların yerleştiği bölgeye girip hızla sınıfına koşmaya başladı. Her hafta onlara öğrendiklerini tekrarlamaları için Snape sınav yapardı. Öğrendikleri bilgileri yeniden gözden geçirmeleri için fazla zamanları kalmasın diye adam sınavı ne zaman yapacağını sadece bir gün önce söylerdi. Evet zamanları olmaması için. Sınav haftanın farklı günleri olduğu için de hiç bir zaman neyi ne zaman yapacağınızı bilemezdiniz. Sınavı da aynı gün aynı ders içinde hızla kontrol edip geri verirdi. Yani çok az zamanı kalmıştı. Kızda tüm gece kitapda geçdiklerini tekrar tekrar gözden geçirdiği için sabah altıda uyumuşdu. Bu gün sonuç olarak tek dersi iksir değildi. Simya ve Tılsım dersi de vardı. Akşama sapasalim çıkmayı diliyordu.

Sınıfın kapısına varıp hızla kapıyı tıklatdı. İçerden hiç bir ses gelmedi ancak kapıyı açarak içeri girdi. Tüm sınıf kafasını karşısındaki kağıtdan kaldırıp ona baktı. Severus kıza küçük bir bakış atıp masasının üzerinden parşömeni alarak ona uzatdı. "Yerine geç yarım saat gecikmen yetmiyorunmuş gibi hala kapıda durup yüzüme mi bakıyorsun?" dediğinde "Özür dilerim." Hazel hızla parşömeni alıp arkalarda kalan tek boş yere oturdu. Paşömenini masaya bıraktığında gözü yanında oturan çocuğun sınavına takıldı. Kim olduğuna baktığında Orion Black isimli çocuğu gördü. Harika bir sen yetmiyordu. Onunlar her ders yakın uzak oturmalarına bakmayarak didişirdi. Çocuk sanki dünyaya kızla kavga etmek için gelmişti. "Ne bakıyorsun?!" diye çocuk sert bir şekilde fısıldadığında "Seni seyretmek için ölmüyorum Orion." dediğinde Severus "Kesin sesinizi!" diye önden bağırdırdı. Kimin konuştuğunu bilmediği için gözlerini sınıfda sinirli bir şekilde gezdiriyordu. Hızla kız yerine oturup, ismini yazıp sorulara cevap vermeye başladı.

~*~*~

Sınıfdan çıktığında ikizler ve Lee onun yanına koşarak "Neredeydin?" diye aynı ağızdan sordular.  Kız üçlüye gülümseyerek "Yatağımda." dediğinde gözlerini devirdiler. Lee "Ortak salonda seni ne kadar bekledik. Gelmediğin için endişelenmiştik." diye açıkladığında "Abartmayın. Sonraki dersiniz ne?" diye sordu. İkizler "Biçim değiştirme." dediğinde Lee "Muggle araştırmaları." diye cevapladı. Hazel kafasını sallayarak "Simya." deyip ofladığında Lee "Sana söylemiştim." diye cevap verdi. Size iyi eğlenceler o zaman." dediğinde Lee kızın omzunu sıkıp aynı derse girecek arkadaşının yanına gitti. George "Fred, sen sınıfa git. Ben iki dakikaya geleceğim." deyip koştuğunda geriye sadece Fred ve Hazel kalmıştı. 

Severus Snape's daughter || RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin