◦•●◉✿ Cʜᴀᴘᴛᴇʀ 32 ✿◉●•◦

366 35 27
                                    

Medyada: Severus Snape

Severus kızıyla birlikte Quidditch sahasından çıkarak ormanlık alana doğru ilerlediler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Severus kızıyla birlikte Quidditch sahasından çıkarak ormanlık alana doğru ilerlediler. Hazel sessizce babasının ona bu sefer nasıl bağıracağını bekliyordu. Sahadan gelen sesler yavaş yavaş dinmeye başladığında Severus durdu. Hazel babasından uzaklaşarak adamın yüzüne bakmaya başladı. "Benimle konuşmayı sona bırakıp, Harry'yi kurtarmaya gide--" aniden etrafına sarılan kollarla kız sustu. "Biliyor musun, neden annen vefat ettikten sonra teyzen tarafından benden alındın ve neden hafızanı sildik?" diye sordu. "Savaştan uzak kalamam için?" diye kız cevap verdiğinde Severus onu kendinden uzaklaştırarak kollarından tutup gözlerinin içine sert bakışlarla baktı. "Kesinlikle! Annenin benden istediği son şeydi bu... ama şu anda sen savaşın merkezindesin." durup kızın yüzündeki ifadeyi tarttı. Kızın endişeli ifadesiyle sözlerine devam etti. "Potter az önce Karanlık Lord 'un geri döndüğüyle ilgili bir şeyler geveledi. Eğer gerçekten dönmüşse... tehlikeli sularda yüzüyorsun, Hazel. Sence, Potter'a yaklaşması için kim böyle bir plan yapar?" Kız bir şey söyleyeceği sırada "Hayır beni dinle! Karanlık Lordu 'un radarından uzak dur... gerekirse Harry Potter'dan uzak dur. Ben..." adam durup derin bir nefes aldı. "Ben çocuğumu gömmek istemiyorum. Tüm ebeveynler gibi bende, çocuğumdan uzun yaşamak istemiyorum." kızı bırakarak arkasını döndü. Yine sessizlik çöktü. Hazel ne diyeceğini bilmiyordu. "Ben--" Severus yine kızın sözünü keserek "Arkadaşlarının yanına dön. Hastane Kanadı 'na gidin. Alastor Moody 'le biz ilgileneceğiz." deyip sahaya geri yürümeye başladı. Kız da bir şey demeden babasını takip etti.

~*~*~

Hazel, sahadaki kalabalığın arasında tanıdık birini arıyordu. Kalabalığı iterek arkadaşlarını bulmaya çalışırken birisi onu kolundan yakaladı. Kız kim olduğuna baktığında karşısında Molly Weasley'yi gördü ve arkasında Bill, Ron, ve Hermione. Mrs. Weasley "Hazel, sonunda birinizi bulduk. Harry, Fred, George nerede?!" diye telaşla sordu. "İkizlerin nerede olduğunu bilmiyorum. Dumbledore, McGonagall ve Severus Hastane Kanadı'nda beklememizi söylediler." diye açıkladı.

~*~*~

"Ne oldu Harry?" diye sordu adam sonunda, Harry'yi taş basamaklardan yukarı kaldırırken. Tıkırtı. Tıkırtı. Tıkırtı. Deli-Göz Moody'ydi. "Kupa bir Anahtardı," dedi Harry, giriş holünü geçerlerken. "Beni ve Cedric'i bir mezarlığa götürdüler. . . ve Voldemort oradaydı. . . Lord Voldemort..."

Tıkırtı. Tıkırtı. Tıkırtı. Mermer merdivenlerden yukarı. . ."Karanlık Lord orada mıydı? Sonra ne oldu?""Cedric'i öldürdü. . . Cedric'i öldürdüler. . . ""Ve daha sonra?"Tıkırtı. Tıkırtı. Tıkırtı. Koridor boyunca. . ."Bir iksir yaptı. . . vücudunu geri aldı. . . ""Karanlık Lord bedenini geri mi aldı? Döndü mü?"Ve Ölüm Yiyenler geldi. . . ve sonra düello yaptık. . .""Karanlık Lord 'la düello mu yaptın?""Kaçtı . . . benim değneğim . . komik bir şey yaptı . . . Annemi ve babamı gördüm. . . asasından çıktılar. . . ""Burada, Harry. . . buraya gel ve otur. . . . Şimdi iyi olacaksın. . . iç Bunu. . . "Harry bir anahtarın kilide sürttüğünü duydu ve eline bir bardağın itildiğini hissetti."Onu iç . . . daha iyi hissedeceksin . . Hadi, Harry, tam olarak ne olduğunu öğrenmem gerekiyor..."

Severus Snape's daughter || RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin