Medyada: Hazel Ivory Snape
Harry ve Hermione köprüde durmuş tartışıyorlardı. "Harry, yumurtayı haftalar önce çözdüğünü söylemiştin! Görev iki gün sonra!" dediğinde Harry alaycı bir şekilde "Öyle mi? Hiç bilmiyordum." dedi. Küçük bir sessizliğin ardından "Eminim Victor çoktan çözmüştür." deyip kıza baktığında "Bilemem, turnuva hakkında pek konuşmuyoruz. Aslında hiç konuşmuyoruz. Viktor daha ziyade fiziksel bir varlık." diye açıkladı. Harry gülmeye başladığında Hermione "Demek istediğim pek konuşkan biri değil. Çoğunlukla beni ders çalışırken seyrediyor. Aslında bir az sinir bozucu bir durum." diye açıkladı. Harry'nin yüzüne endişeyle bakarak "Yumurta olayını çözmeye çalışıyorsun, değil mi?" diye sordu. "Bu ne demek oluyor?" dediğinde "Bu görevlerin seni en zalim yoldan sınamak amaçlı olduğu anlamına geliyor. Neredeyse acımasızca. Ve..." çocuğun ona bakmayı reddettiğini fark edip diğer tarafına geçerek "Senin için endişeleniyorum. Ejderhaları cesaretinle alt ettin. Ve... Hazel'in yaptığı iksir sayesinde kötü yaralanmadın. Ama bu sefer bunun yeterli olacağından emin değilim." dedi. Harry kıza cevap vereceği sırada "Hey, Potter!" diye birisi onu çağırdı. Harry ordan uzaklaşmaya başladı. Çocukla konuşmak istemiyordu. "Potter!" diye Cedric onu bir kez daha çağırdığında Harry durmak zorunda kalarak "Cedric." dedi. Hufflepuff'lı çocuk "Nasılsın?" diye sordu. Harry bu soruyu garip bularak "Muhteşem." diye cevap verdi. Cedric "Ejderhalar hakkında ipucu verdiğin için sana doğru dürüst teşekkür edemedim." dediğinde "Boş ver. Eminim sen de aynısını yapardın." diye cevap verip gideceği sırada çocuğun kolundan tutup "Aynen öyle yapacağım. Sınıf Başkanları'nın beşinci kattaki banyolarını biliyor musun?" dediğinde Harry kafasını salladı. Çocuğun kulağına yaklaşıp "Banyo yapmak için fena bir yer değil. Yumurtanı al ve sıcak su altında her şeyi dikkatlice düşün." deyip arkasını dönüp ordan uzaklaşmaya başladı.
~*~*~
Bu gece pelerinin altında hareket etmek garipti çünkü Harry ağır yumurtayı bir kolunun altına almış ve haritayı burnun dibinde tutarak boş mehtaplı koridorlarda ilerliyordu. Sessiz ve haritayı stratejik aralıklarla kontrol ederek, Harry istemediği kişilerle karşılaşmaktan kaçınmayı başardı. Sınıf Başkanları'nın banyolarına varmıştı. Kapı gıcırdayarak açıldı. Harry içeri girdi, arkasından kapıyı kapadı, Görünmezlik Pelerini'ni çıkararak etrafına bakındı. İlk tepkisi, sadece bu banyoyu kullana bilmek için bile Sınıf Başkanı olmaya değeceğiydi. Banyo bir tarafından hafifçe aydınlatılan muhteşem mum dolu avize ve içinin boş olduğu ve dikdörtgen gibi görünenler beyaz mermer yüzme havuzuyla döşenmişti. Pencerelerde uzun beyaz keten perdeler asılıydı; Bir köşede büyük bir yığın kabarık beyaz havlular vardı ve duvarda tek bir altın çerçeveli tablo vardı. Sarışın bir deniz kızı bir kayanın üzerinde derin bir uykuya dalmıştı, uzun saçları yüzünü kapatmıştı.
Harry küveti hazırlayarak içine girdi. O kadar derindi ki ayakları dibe zar zor değiyordu ve yana doğru yüzmeden ve yumurtaya bakarak suya basmadan önce birkaç boy yol kat etti. Çok keyifliydi ama farklı renklerden bulutların olduğu sıcak ve köpüklü suda yüzmek Cedric'in söylediklerine anlam getiremiyordu. Harry kollarını uzattı, yumurtayı ıslak elleriyle kaldırdı ve açtı. Ağlama, çığlık sesi banyoyu doldurdu, mermer duvarlarda yankılanıyor ve yankılanıyordu, ama tüm yankılar her zamanki gibi anlaşılmazdı. Sesin Filch'i cezbetmesinden endişe ederek yumurtayı tekrar kapattı. Bunun Cedric'in planı olup olmadığını merak etti - ve sonra, o kadar kötü sıçradı ki, banyo zemininde yumurtayı düşürdü, biri konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Severus Snape's daughter || Revenge
FantasySeverus Snape'in yıllar önce çok güvendiği birine emanet ettiği kızı aniden İlvermony okulundan kovulursa ve Hogwarts'a gelmek zorunda kalırsa neler olur?