◦•●◉✿ Cʜᴀᴘᴛᴇʀ 8 ✿◉●•◦

3.7K 276 87
                                    

Medyada: Hazel Ivory Snape.

Hazel hızla şatodan çıkarak Sihirli Yaratıkların Bakımı dersi için Kara gölün yanına doğru koşmaya başladı. Birkaç öğrenci ve Hagrid önceden orada durmuş onu bekliyorlardı. Hazel sonunda yanlarına vararak derin nefeslerinin arasından "Profesör İksir dersinde çıkan olaydan dolayı ikizleri sağlık kanadına götürmek zorunda kaldık. O yüzden geciktim." dediğinde Hagrid gülümseyerek "Önemli değil Hazel!" dedi ve neşeli bir şekilde çocuklara döndü. Hazel sınıfına baktı. Sınıf sadece bir Gryffindor'lu kız, üç tane
-ikisi kız olan- Hufflepuff , bir tane Slytherin'li erkek öğrenci ve iki tane Ravenclaw'lı erkek öğrenciden oluşuyordu. "Hadi bugün sizinle tanıştıracağım 'yaratık' bizi ormanda bekliyor! Takip edin hadi!" dediğinde Slytherin'li çocuk öne atlayarak "Ormanın yasak olduğunu sanıyordum?" diye iğneleyici bir şekilde sordu. Hagrid bir az gerilerek cevap vereceği sırada Hazel araya girerek "Emin ki, Dumbledore ders için ormana girmemize izin veriyordur. Ve yasak olduğunu var sayarsak tehlikesizlik önlemlerini de almışlardır." diye çocuğa cevap verdi. Hagrid bir birine kötü bakışlar atan iki öğrenciye endişeyle bir az baktıktan sonra "Tamam! Hadi gidelim." dedi ve ormana doğru yürümeye başladı.

Ormanın içine doğru bir az yürüdükten sonra Hagrid durdu ve çocuklara dönerek hafif endişeyle "Evet. Şey.... kendisi şu anda saklanıyor olabilir. Ghost!" dedi ve yaratığı verdiği adıyla çağırarak ortaya çıkmasını sağlamaya çalıştı. Birkaç çağırışla gelmediğinde Hagrid daha da gerilmeye başladı. Harry ve diğerleri Hagrid'in yeni bir profesör olduğunu ona söylemişlerdi. Ve bazen de -çoğu zaman- yardıma ihtiyacı olduğunudan.

Hazel heyecanlı olduğunu düşündüğü Hagrid'e yaklaşarak "Neden sen bize onun hakkında bir az bilgi vermiyorsun? O zamana kadar ortalığa çıkar belki?" diye sorduğunda Hagrid kafasını kıza sallayarak "Haklısın Hazel! Tamam çocuklar! Kendisi ortaya çıkana kadar size onun hakkında bilgiler vermeye başlayacağım. Bugün tanışacağımız canlı bir Gizilgen." dedi. Hazel duyduğu canlının ismiyle gülümsedi. Faolan'da da bir Gizilgen vardı. İsmi Cloud'du. Kendisi o Gizilgen'le çok yakındı. Gizilgenlerde en çok sevdiği şey yumuşacık olan tüyleriydi. Aslında Faolan sayesinde birçok hayvanla yakındı ve kendileri hakkında bir sürü bilgiye sahipti. "Gizilgenler barışçıl ve otobur canlılardır. Onlar görünmezlik ve yakın geleceği görebilme yeteneğine sahiptirler. Kendileri zor bulunan canlılardır ancak burası Hogwarts ve profesör Dumbledore sizin için kendisini onlardan birini buraya getirdi. Ancak o şimdi maalesef ki, ortalıkta yok." deyip yeniden arkasını döndü. Hazel, Hagrid'e bakarak "Belki yemeği sevdiği bitkiden üzerinde varsa onunla onun dikkatini çekebilirsin." dediğinde Hagrid kızı yine onayladı.

~*~*~

Dersin sonuna varmışlardı. Gizilgen Hazel'in fikrinden sonra ortaya çıkmıştı. "Hadi çocuklar gidelim artık." diye Hagrid çocukları çağırdığında Hazel oturduğu kayanın üzerindeki eşyalarını toplamaya başladı. Sonra ayağa kalkacağı sırada aniden kolunda hissettiği çekilmeyle arkasına baktı. Ghost ona büyük ayna gibi gözleriyle bakıyordu. Hazel ona gülümseyerek elini Hagrid'in ona verdiği otu alarak Ghost'a uzattı. Ghost bir ona birde elindeki yiyeceğe baktıktan sonra kıza bir az daha yaklaştı ve uzun kollarını kızın boynuna dolayarak kucağına çıktı. Hazel gülümseyerek kucağına çıkan canlıya yardım etmek için eşyalarını elinden bıraktı ve onu tuttu. Böyle durmayı çok isterdi ancak gitmesi gerekiyordu. Diğerleri zaten gözden kayb olmuştu. "Emin ol seninle kalmak isterdim ancak gitmem gerekiyor." deyip canlıya gülümsediğinde o sadece kafasını yana eğmekle yetindi. Hazel, Ghost'un bu hareketine gülümseyerek "Acaba şu anda yakın geleceğim hakkında neler görüyorsun?" diye ona cevap alamayacağını bilerek sordu.

Severus Snape's daughter || RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin