◦•●◉✿ Cʜᴀᴘᴛᴇʀ 16 ✿◉●•◦

2.2K 187 50
                                    

Küçük bir bilgi: Maria'nın, yani Hazel'in annesinin animagusu kartaldı.

•●•●•

Medyada: Hazel'in animagus'u

Hazel olabildiği kadar KSKS sınıfından uzağa koştuğundan emin olduktan sonra durdu. Duvara yaslanarak nefesini düzenlemeye çalıştı. Bir taraftan da olanları düşünüyordu. Moody olduğu düşünülen adam Moody değildi. Peki ya kim olabilirdi? Harry'e yaklaşmaya çalışıp ölüm yiyen birine kötü davranıyor olması iyi birisi olduğunu düşündürüyor. Ancak oyunda oynaya bilirdi? Belki de Karanlık Lordun yardımcılarından biridir? Ancak Severus yıllardır iyi tarafta ve Dumbledore bile ona inanırken Moody'nin ona inanmaması peki? Yani kötü birisi olma ihtimalide vardı. Ya düşündüğü şey yanlış çıkarsa ve o iyi birisi çıkarsa ve bunlar Dumbledore'un planıysa? Bu işin içine burnunu sokarsa her şeyi bir birine karıştıracak olursa? Ne yapması gerektiğini iyi düşünmeliydi. İlk önce şişedekinin Çok özlü iksir olduğunu birine söylemeden önce Moody olan adamın iyi birisi mi yoksa kötü birisi mi olduğundan emin olmalıydı.

"Hazel!"

Diye birinin onu çağırmasıyla kız sesin geldiği yöne döndü. Ona doğru yürüyen Fleur'u ve kız kardeşi olan Gabrielle'yi gördüğünde duruşunu düzelterek küçük bir şekilde gülümsedi. Gabrielle hızla kıza doğru koşup kollarını etrafına sardı. Hazel dokunuşlardan hoşlanmadığı için yüzünde zorakı gülümsemeyle kızın etrafına kollarını sardı. Fleur kızın bu haline gülümsedi. Diğerleri ona yaklaştığında çıldırsada, kız kardeşine hiç öyle davranmıyordu. Gülümseyerek "Nasılsın? Seni burada görmeyi kesinlikle beklemiyorduk." dediğinde Hazel küçük kızı kendinden hafifce iterek "Kesinlikle ve bunu kutlamalıyız çünki kendimi İlvermony'den kovdurmayı başardım! Kaç tane ceza aldığımı bilmek ister misiniz?" diye alayla sordu. Fleur kollarını göğsünde birleştirerek "Söyle bakalım. 3 yıl olduğunu düşünürsek 50'den yukarı çıkamayacağını düşünüyorum." dedi. Hazel yüzüne kendinden emin bir ifade takınarak hafifce güldü "Yanından bile geçmedin. 158." dediğinde Gabrielle "Oha!" diye bağırdı. Fleur şaşkınlığından çıkarak kız kardeşine "Gabriel!" Diye bağırdıktan sonra "Merlin... Hazel hala nasıl seni bu zamana kadar kovmadılar? Ne için kovuldun peki?" diye sordu. "Şu Amber'i hatırlıyor musun? Kendisini 1 aylığına komaya sokmuş olabilirim. Aslında o kadarda abartılacak bir şey yapmamıştım. Kafasını masaya çarptı." dediğinde Fleur gözlerini kısarak "Çarptı mı? Vurdun mu?" diye sordu. "Gözüm dönmüş olabilir... ancak kesinlikle yine olsa yine yaparım. Hiç pişman değilim. Bu yaşıma kadar kiminle de kavga etdiysem kesin iyi bir nedenden dolayı etmişimdir." dediğinde sarışın kız kafasını iki yana salladı. Hazel konuyu değiştirmek için "Biliyor musun ailemi buldum." dediğinde Fleur gülümseyerek "Şu anda sana sarılırdım. Ancak istemediğini biliyorum. O yüzden... çok mutlu oldum. Kimler peki?" diye sordu. "Buradaki profesörleri tanıyorsan iksir profesörü... Severus Snape. Annemse.... Maria Avery." dedi. Fleur düşünür gibi yaparak "Evet. İksir profesörünü tanıyorum. Bu somurtkanlığını kimden aldığın anlaşıldı." deyip güldü. Gabrielle "Annen peki?!" diye yüzünde büyük bir gülümsemeyle sordu. Hazel hafifce yutkunarak "Öldü." dedi. Fleur hızla elini ağzına koydu. Gabrielle "Hah! Özür dilerim! Ben-- ben bilmiyordum!" diye bağırdı ve kollarını yine kızın etrafına sardı. Fleur elini Hazel'in omuzuna koyarak "Özür dilerim. Seni anlıyorum demeyeceğim çünki... anlamıyorum. Seni sadece aynı şeyi yaşayanlar anlaya bilir." dediğinde Hazel kızın elini omuzundan iterek "Her neyse." dedi. Gabrielle'ni hafifce geri itip gideceği sırada Gabrielle kızın kolundan tutarak. "Üç büyücü turnuvasına katılacak mısın? Ablam katılacak. Birlikte harika olursunuz." dedi. Hazel kendini toparlayarak "Yaşımın yetmediğini biliyorsun Gabriel." dedi. Küçük kız "Tabiki biliyorum. Sadece eskiden duello yarışmasına yaşın yetmesede girmiştin ve ablamla takım olup birinciliği kazanmıştınız! Bunda da aynısını yaparsın diye söylüyorum." dedi. Hazel kafasını iki yana sallayarak "Sanmıyorum. Sonsuz şöhretden daha fazla bana gerekecek şeylerle uğraşıyorum bu aralar." dedi. Fleur kızla olan eski anılarına gülümseyerek "Birlikte dolaşalım mı? Eğer dersin yoksa." dedi. Hazel bir az düşündükten sonra "Gece yarısı Astronomi dersim olduğunu ve 2 saat sonrada McGonnagal'la özel dersimin olduğunu saymazsak hayır yok." dedi. Gabrielle hızla kızın kolundan tutarak "Hadi lütfen!" deyip ilerlemeye başladılar. Fleur ikisinin arkasından "Hey beni de bekleyin!" diye çağırarak yanlarına gitti.

Severus Snape's daughter || RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin