◦•●◉✿ Cʜᴀᴘᴛᴇʀ 33 ✿◉●•◦

308 32 25
                                    

Medyada: Severus Snape & Maria Ivory Avery.

Severus sonunda sakinleşerek adamdan uzaklaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Severus sonunda sakinleşerek adamdan uzaklaştı. Dumbledore ayağa kalktı. Yüzünde tiksinti ile bir an Barty Crouch'a baktı. Sonra asasını bir kez daha kaldırdı ve içinden ipler fırladı, ipler Barty Crouch'un etrafından dolanarak onu sıkıca bağladı. Profesör McGonagall'a döndü. "Minerva, ben Harry'yi yukarı çıkarırken senden burada nöbet tutmanı isteyebilir miyim?"

"Elbette," dedi Profesör McGonagall. Sanki az önce birinin hastalanmasını izlemiş gibi biraz midesi bulanmış görünüyordu. Ancak asasını çıkarıp Barty Crouch'a doğrulttuğunda eli oldukça sabitti. "Severus" -Dumbledore Snape'e döndü- "lütfen Madam Pomfrey'e buraya gelmesini söyleyin; Alastor Moody'yi hastane kanadına götürmemiz gerekiyor. Sonra araziye inin, Cornelius Fudge'ı bulun ve onu bu ofise getirin. Şüphesiz Crouch'u kendisi sorgulamak isteyecektir. Bana ihtiyacı olursa yarım saat sonra hastane kanadında olacağımı söyle. Snape sessizce başını salladı ve odadan çıktı. "Harry?" Dumbledore nazikçe söyledi.

Harry ayağa kalktı ve tekrar sallandı; Crouch'u dinlediği süre boyunca fark etmemiş olduğu bacağındaki ağrı şimdi tamamen geri dönmüştü. O da titrediğini fark etti. Dumbledore onun kolunu tuttu ve karanlık koridora çıkmasına yardım etti. "Önce ofisime gelmeni istiyorum, Harry," dedi sessizce, geçide yönelirlerken. "Sirius bizi orada bekliyor." Harry başını salladı. Üzerinde bir tür uyuşukluk ve tam bir gerçek dışılık duygusu vardı, ama umursamıyordu; hatta bundan memnundu. Üçbüyücü Kupası'na ilk dokunduğundan beri olan hiçbir şeyi düşünmek istemiyordu. Zihninde yanıp sönen fotoğraflar gibi taze ve keskin anıları incelemek zorunda kalmak istemiyordu. Deli Göz Moody, bagajın içinde. Kılkuyruk, yere yığılmış, bir kolunun parçasını tutuyor. Voldemort, buharı tüten kazandan yükseliyor. Cedric. . . ölü . . . Cedric, ailesinin yanına iade edilmek istiyor...."Profesör," diye mırıldandı Harry, "Bay ve Bayan Diggory nerede?" "Profesör Sprout'la birlikteler," dedi Dumbledore. Barty Crouch'un sorgusu boyunca çok sakin olan sesi ilk kez hafifçe titremişti. "Cedric'in binasının başkanı ve onu en iyi o tanıyordu."

Taş gargoyle ulaşmışlardı. Dumbledore şifreyi verdi, şifre bir kenara fırladı ve o ve Harry hareketli sarmal merdivenden meşe kapıya çıktılar. Dumbledore iterek açtı. Sirius orada duruyordu. Yüzü, Azkaban'dan kaçtığı zamanki gibi bembeyaz ve cılızdı. Bir anda odayı boydan boya geçmişti. Harry'nin yanına koşmuştu. "Harry, iyi misin? Biliyordum - böyle bir şey biliyordum - ne oldu?Harry'nin masanın önündeki bir sandalyeye oturmasına yardım ederken elleri titriyordu. "Ne oldu?" daha hızlı sordu. Dumbledore, Barty Crouch'un söylediği her şeyi Sirius'a anlatmaya başladı. Harry yarım yamalak dinliyordu. O kadar yorgundu ki vücudundaki her kemik ağrıyordu, burada rahatsız edilmeden saatlerce, uyuyana ve artık düşünmek ya da hissetmek zorunda kalmayana kadar oturmaktan başka bir şey istemiyordu.

Yumuşak bir kanat hareketi oldu. Anka kuşu Fawkes tüneğinden ayrılmış, ofisin üzerinden uçmuş ve Harry'nin dizine konmuştu. Harry sessizce, "Bak, Fawkes," dedi. Anka kuşunun güzel kızıl ve altın rengi tüylerini okşadı. Fawkes barışçıl bir tavırla ona baktı. Sıcak ağırlığında rahatlatıcı bir şeyler vardı. Dumbledore konuşmayı bıraktı. Harry'nin karşısına, masasının arkasına oturdu. Gözlerini kaçıran Harry'ye bakıyordu. Dumbledore onu sorgulayacaktı. Harry'ye her şeyi yeniden yaşatacaktı. "Sen labirentte Anahtara dokunduktan sonra ne olduğunu öğrenmem gerekiyor, Harry," dedi Dumbledore. "Bunu sabaha bırakabiliriz, değil mi Dumbledore?" dedi Sirius sertçe. Elini Harry'nin omzuna koymuştu. "Bırak uyusun. Bırak dinlensin." Harry, Sirius'a karşı büyük bir şükran duygusu hissetti ama Dumbledore, Sirius'un sözlerine aldırmadı. Harry'ye doğru eğildi. Harry isteksizce başını kaldırdı ve o mavi gözlere baktı."Sana yardım edebileceğimi bilseydim," dedi Dumbledore nazikçe, "seni büyülü bir uykuya sokarak ve bu gece olanları düşünmen gereken anı ertelemene izin vererek, bunu yapardım. Ama ben daha iyi biliyorum. Ağrıyı bir süreliğine uyuşturmak, sonunda hissettiğinizde daha da kötüleşecektir. Senden bekleyebileceğim her şeyin ötesinde bir cesaret gösterdin. Cesaretinizi bir kez daha göstermenizi rica ediyorum. Bize ne olduğunu anlatmanı istiyorum." Anka kuşu yumuşak, titrek bir nota çıkardı. Hava titredi ve Harry sanki bir damla sıcak sıvı boğazından midesine kaymış, onu ısıtmış ve güçlendirmiş gibi hissetti. Derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı. Konuşurken, o gece olup biten her şeyin görüntüleri gözlerinin önünde canlanıyor gibiydi; Voldemort'u canlandıran iksirin parlak yüzeyini gördü; çevrelerindeki mezarların arasında Cisimlenen Ölüm Yiyenleri gördü; Cedric'in yerde, kupanın yanında yatan cesedini gördü.Bir veya iki kez, Sirius bir şey söyleyecekmiş gibi bir ses çıkardı, eli hâlâ Harry'nin omzunda sıkıydı, ama Dumbledore onu durdurmak için elini kaldırdı ve Harry buna sevindi, çünkü devam etmek artık daha kolaydı. başladı. Hatta bir rahatlama oldu; içinden zehirli bir şey çıkarılıyormuş gibi hissetti. Konuşmaya devam etmek zorunda olduğu kararlılığının her zerresine mal oluyordu ama yine de konuşmayı bitirdiğinde kendini daha iyi hissedeceğini düşündü.

Severus Snape's daughter || RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin