◦•●◉✿ Cʜᴀᴘᴛᴇʀ 13 ✿◉●•◦

2.5K 213 28
                                    

Medyada: Hazel Ivory Snape.

Büyük salon süslemelerle ve heyecanlı Hogwarts öğrencileriyle dolu olduğundan daha canlı ve parlak gözüküyordu. Bazıları heyecanla bir birleriyle konuşuyor bazıları yarışmaya katılma planlarından bahs ediyordu bazılarıysa kendi dünyalarında kayb olmuştu. Hazel bu sefer tüm düşüncelerini ve endişelerini bir kenara bırakmış arkadaşlarıyla iyi vakit geçirmeyi deniyordu. Her zamanki gibi ikizlerle değil Harry'nin ve Lee'nin arasında oturmuştu karşısında Slytherin masası vardı. Bazen gözleri Draco ile kesişiyor ve bir birlerine gülümsüyorlardı. İkizler yine onu çağırdıklarında kafasını onlara çevirdi. "Hazel neye bakıyorsun ya! Bizimle ilgilen!" diye George isyan ettiğinde Hazel ona ne diyeceğini bilemez bir şekilde baktı ve anlattıklarını dinlemeye devam etti.

Dumbledore kürsüsüne çıkarak "Herkes burada olduğuna göre bir duyuru yapmak istiyorum." Büyük salonun kapısı açılarak içeri garip ve komik bir şekilde koşan Filch girdi. "Gördüğünüz gibi bu sene şato sadece sizlere yuva olmayacak. Bazı çok özel konuklarımıza da yuva olacak. Evet, efsanevi bir olay için--" Filch, Dumbledore'un yanına vararak sözününün yarıda kesmesini sağladı. Aralarında fısıldaşırken Hazel yanında oturan Harry'e "Baykuşum bile daha karizmatik koşuyor. Umarım bu görüntüyü kafamdan silecek bir büyü bulabilirim." dedi. Diğerleride kızın söylediklerini duymuşladı. Hermione her zamanki 'iyi öğrenci' namına uygun bir hareket sergileyerek kızın bacaklarına masanın altından tekme atdı ancak diğerleri onun söylediklerine güldüler. Fred saçlarını dramatik bir şekilde geriye atarak "Büyüye ihtiyacın yok Bayan Snape benim koşuşumu görmeniz yeterli." dediğinde Hazel ona gülümseyerek gözlerini devirdi.

Filch geri kapıya doğru koşmaya başladığında Hermione alaycı sırıtmayla adama bakan kıza ikinci tekmeyi attı. Dumbledore yeniden söze girerek "Evet, efsanevi bir olaya ev sahibliyi yapması için Hogwarts seçildi. Üç büyücü turnuvası. Bu turnuvayla ilgili bilgi vermiştim ancak yine hatırlatmak isterim. Bu turnuva bir dizi sihirli yarışma için üç büyücü okulunu bir araya getiriyor. Her okuldan seçilen bir öğrenci sadece yarışmaya katıla bilir. Şunu açıkca anlayın seçilirseniz yalnız yarışacaksızın. Ve şunu sakın unutmayın bu turnuva korkaklara göre değil." dedi ve salondaki herkesin yüzüne ciddi bir ifadeyle baktı. Sonra sanki hiç ciddi bir konuşma yapmamış gibi eski neşeli sessiyle "Şimdilik bu kadar! Karşınızda Beauxbatons sihir akademisinin güzel öğrencileri ve müdireleri Madame Maxime." dedi.

Dumbledore sözünü bitirir bitirmez dev kapılar açılarak içeri Beauxbatons öğrencileri girdi. Ardından Dumbledore "Hep birlikte onlara hoşgeldiniz diyelim!" dediğinde kızlar danslarına başladılar. Hazel bunu görür görmez ne olacağını anlamıştı. Eskiden okulunu temsil etmek için Beautxbatons'a gitmişti. Hatta bazı kızlarla iki okulların birleşip diğer okullara karşı yarıştığı yarışmalara bile gitmişti. Az kalsın onuda dans ettireceklerdi.... kendini o konumda asla düşünemiyordu. Güzel okul olmasına rağmen Hogwarts'ı tercih ederdi. Gözlerini devirip önüne dönerek kendi kendine "Merlin. Alice'in beni bu okula yazdırmadığı için o kadar minnettarım ki." dedi. Kızların arkalarına gelip Hupplepuff masasına yaptığı selamlamayı onun önünde yaptıklarını gördüğünde kusarmış gibi ses çıkarıp önüne döndü. Beautxbatons'dan tanıdığı bir sürü öğrenci vardı ve onun bu hareketini bazılarının gördüğü üzerine bahse gire bilirdi. Fleur'la araları yakındı. Onun küçük kız kardeşi ve birlikte iki okulu temsil etmek için Rusyaya gitmişlerdi.

Kızların ardından Fleur ve kız kardeşi Gabrielle Delacour onlarından arkasından yarıdev olan Madame Maxime gelmişti. Seamus, Ron'nun sırtına vurarak "Vay canına! Gerçekten iri bir kadın!" dedi. Dansları bittiğinde herkes özellikle erkek öğrenciler deli gibi alkışlamaya bazıları ıslık çalmaya başladılar. Dumbledore, Madame Maxime'nin elinden öptü ve kürsüsüne geri koştu. Beautxbatons öğrencileri Ravenclaw masasında oturduklarında Dumbledore elerini havaya kaldırarak "Ve şimdi de kuzeyli dostlarımız! Dumstrang'ın gururlu öğrencilerini ve müdürleri Igor Karkaroff'u selamlayın lütfen!" dedi. Sözünü bitirir bitirmez içeri elindeki uzun değenek gibi olan asaları yere vuran sonra diğer ellerine geçirip yeniden yere vuran öğrenciler girdi. Büyük salonun ortasına geldikten sonra yerlerinde durarak değenekleri yere vurdular ardından etraflarında çevirerek durup öne doğru Hogwarts öğrencilerinin hayret nidaları altında koştular.

Severus Snape's daughter || RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin