◦•●◉✿ Cʜᴀᴘᴛᴇʀ 28 ✿◉●•◦

623 58 34
                                    

Medyada: Hazel Ivory Snape.

Her yıldan ve her binadan olan öğrenciler ders çalışma saati için Büyük Salona toplanmıştılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her yıldan ve her binadan olan öğrenciler ders çalışma saati için Büyük Salona toplanmıştılar. Bu saatte çocuklar istedikleri binanın masalarında otura bilir ve ders çalışa bilirlerdi. Bir kaç öğretmen, masaların arasında gezip, öğrencilerin boş boş konuşmalarını engelliyorlardı. Hazel Gryffindor masasında oturmuş olan, Draco'ya İksir dersinde anlamadığı yerleri anlatıyordu. Draco'nun yanında Pansy oturmuştu. Hazel in yanında ancak onlarla aralarında mesafe bırakarak ikizler ve Lee oturmuştu.  Harry, Hermione ve Ron yan yana oturmuşlardı. Ron etrafına bakınarak "Bu çılgınlık. Bu hızla gidersek bizim sınıfımızda partneri olmayan tek biz olacağız." dediğinde Snape sert bir şekilde çocuğun kafasını masaya çevirdi. Ron, sessiz bir şekilde profesörü gidene kadar oturup, ardından Harry'e yaklaşıp "Şey... Biz ve Neville." dedi ve gülüştüler. Harry "Evet, ama o kendini götüre bilir." dediğinde Hermione ikilinin gevezeliğine dayanamayarak "Neville'in birini bulduğunu bilmek istersiniz belki." dedi. Ron sesli bir şekilde oflayarak "Şimdi gerçekten bunalıma girdim." deyip somurtarak masaya baktı.

Fred bir şeyler karaladığı parşömeni çocuğun önüne attı. Ron, Snape'in uzakta olduğundan emin olup parşömeni okumaya başladı. 'ELİNİZİ ÇABUK TUTUN İYİLER KAPIŞ KAPIŞ GİDİYOR.'  Ron sinir ve endişeyle parşömeni kardeşine geri fırlatıp "Sen kiminle gidiyorsun, peki?" diye sorduğunda çocuk onlardan bir az uzakta oturan ve Draco'nun kafasına sinirle kitabı geçiren kıza buruşturulmuş bir parşömen fırlattı. Hazel sinirle onlara dönüp 'Ne var?' diye sorduğunda, Fred kıza öpücük atıyormuş gibi bir hareket yaptı. Hazel çocuğa bir kaç saniye boş boş bakıp 'Bitti mi?' diye sessizce sordu. Çocuk ona işaretlerle yine baloya kendisiyle gitmesini sorduğunda kız fısıltıyla bağırır bir şekilde "Balık hafızan mı var Fred?! Yoksa benimle dalga mı geçiyorsun?! Evet dedim ya!" karşılık verdi. Fred yüzünde gülümsemeyle sessiz bir şekilde "Sakin ol, sadece kulaklarıma inanmıyorum." dediğinde kız gözlerini devirerek yanındaki sarışın çocuğa döndü. Draco iğrenmiş bir yüz ifadesiyle "Gerçekten onunla mı gideceksin?" diye sorduğunda "Sen kiminle gidiyorsun? Pansy ile mi?" diye kız iğneleyici bir şekilde cevap verdi. Fred gülümseyerek Ron'a dönüp göz kırptığında çocuk yanındaki Hermione'ye "Şey, Hermione... Sen bir kızsın." dedi. Harry Snape'in onlara doğru geldiğini görüp endişeyle Ron'nun koluna vurmaya başladı. Hermione gıcık olmuş bir şekilde "İyi tespit." dedi. Ron, kardeşinin hareketlerini tekrarlamaya çalışarak kıza onunla baloya gelmesini soracağı sırada Snape kafasına kitapla vurdu. Harry'nin, Ron'a güldüğünü gördüğünde birini de onun kafasına geçirdi. 

Draco sıranın diğer başından onlara güldüğünde "Bir daha sözlerimi tekrarlama mı istersen, bir kitap da, sana gelecek şimdi." diye yanındaki kız onu uyardı. "İyi be!" diyerek çocuk kitaba bakmaya devam etti. 

Ron gevezeliğine devam ederek "Hadi ama... Bir erkeğin yalnız gitmesi kötü olabilir. Bir kız içinse bu zavallı bir durum." dedi. Kız sinirle "Yalnız gitmeyeceğim. İster inan, ister inanma biri beni davet etti bile!" deyip masadan kalktı. Ödevini Snape'e verip geri yerine döndüğünde "Ve ben de kabul ettim!" deyip sert bir şekilde kitabını alarak Büyük Salonu terk etti. Ron, Harry'e dönerek "Harry, yalan söylüyor, değil mi?" diye sordu. Harry "Öyle diyorsan öyledir." dediğinde Snape yine ikilinin konuştuğunu fark etti. Bıkkınca elindekileri kenara bakıp, kollarını sıvayarak ikilinin kafalarını sert bir şekilde masaya doğru itti.

Severus Snape's daughter || RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin