11.Bölüm: Rekabet

34 13 5
                                    

Günümüz..

" Burada araya girebilir miyim?" Güneş, Esra'ya devam etmesi için onay verdi.

" Nasıl hissetmiştiniz, yedi yaşında bir çocuk olarak yarışmaya katılma hissi nasıldı?"

" Korktum, hem de çok. Annemi utandırmaktan, başarısız olmaktan çok korkmuştum. Bütün emekler boşa giderdi."

" Peki o gün neler oldu?"

" Neler olmadı ki?"

1987/ Temmuz- Yarış günü

" Anne, herkese haber verdin değil mi?"

" Evet kızım, bugün orada görmek istediğin herkese haber verdim. " Nejla onun için zor da olsa Güneş için bunu yapmıştı.

Kısa bir yolculuktan sonra yarış alanına vardılar. " Ben Akkula'ya bakacağım. "

Güneş koşarak Akkula'nın olduğu ahıra gitti.

" Bu ne kalabalık?" Nejla etrafı kolacan ediyordu.

" Abla." Onlardan sonra gelen Selda'yı görünce el salladı.

" Güneş, nerede?"

" Ahırda, gel bakalım. "

Güneş, Akkula'nın son hazırlıklarını inceliyordu.

" Teyze. " Güneş, sıkıca sarıldı teyzesine.

" Ah, benim prensesim nasıl güzel olmuş."
Güneş bu sözleri duyunca utanmıştı.

" Aa, baba. " Güneş'in baba demesiyle Nejla ve Selda ahırın girişine baktı.

Nihat yanında Deniz ile birlikte ahıra girmişti.
" Bunlar neden birlikte Nejla?"

" Anlamadım ki." Nihat, Güneş'i görünce ona el salladı.

" Kızım. " Kollarını açıp Güneş'in ona sarılmasını bekledi. Güneş babasını uzun süredir görmemişti ve onu çok özlemişti. Sıkıca sarıldı babasına.

" Deniz, ne güzel gelmişsin Güneş'i izlemeye. Yalnız mı geldin?" Nejla etrafa göz gezdirdi fakat Demet'i göremedi.

" Yalnız gelmedim, annem dışarıda. "
Güneş, Deniz'in de orada olduğunu hatırlayıp babasından sonra ona da sarıldı.

" Aslında, Deniz bugün sadece Güneş'i izlemeye gelmedi. O da yarışacak. "

" Ne?!" Nejla'nın biraz yüksek çıkan sesiyle herkes onlara bakmıştı.

" Evet , Nejla teyze ben de ata biniyorum."

" Ah canım, ne güzel. " Nejla, Nihat'a ne olduğunu sormak istiyordu fakat kelimeleri bir araya getirememişti.

" Demet Hanım atçılığa yatırım yaptı. Bir çiftlik açtı, ben de orayı yönetiyorum. Aynı zamanda, Deniz'i yarışlara hazırlıyorum. "

Nejla beyninden vurulmuşa dönmüştü. Bade bitmişti, şimdi de Deniz çıkmıştı. Resmen Nihat kızının karşısına rakip çıkartıyordu ki, Nihat binici yetiştirmekte ustaydı.

" Nasılsa bu resmi bir yarış değil Nejla, endişelenme. "

Güneş artık bazı şaylerin farkına varmaya başlamıştı. Babasının sürekli annesiyle böyle konuşmasına şahit olması babasından soğumasına sebep oluyordu.

" Baba, üzülme olur mu?"

Nihat kaşlarını kaldırdı. " Nasıl kızım?"

" Ben yarışı kazanınca, Deniz kaybedeceği için üzülme. " Nejla gururlu bir ifadeyle baktı Güneş'e.

ŞubarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin