Medya: Can Bonomo - Hikayem bitmedi
İyi okumalar.
EYLÜL'DEN
Sabah yine yüzüme su döken Fırat abim sayesinde uyandım.
"O bardağı senin var ya-"
"Eee abicim ne yaparsın o bardağı"
Sinirle nefes verip söylene söylene yataktan kalktım. "Abla ya al şu kocanı başımdan!"
Benim konuşmam ile ablam da mutfaktan bağırdı. "Fırat sabah sabah rahat bıraksana kızı!"
"Hayatım ben bir şey yapmıyorum ki sadece uslu uslu gelip uyandırdım"
"Ulan her sabah benim yüzüme su dökmek zorunda mısın sen!"
"Sende şakadan hiç anlamıyorsun be. Gidiyorum ben." diyerek kapıyı kapatıp odamdan çıktı. Onun odamdan çıkmasıyla bende odadan çıkıp banyoya yöneldim. Banyoda işlerimi halledip tekrar odama geldim ve üzerimi değiştirdim.
Üzerimi değiştirdikten sonra saçlarımı tarayıp açık bıraktım ve makyaj masama oturdum. Bütün gece uyuyamayıp düşünmekten kafayı yediğim için oluşan gözaltı morluklarını kapatıcı ile kapattıktan sonra eyeliner ve rimel sürdüm. Dudaklarıma da parlatıcı sürdükten sonra küpelerimi taktım.
Hazır olduğuma kanaat getirip mutfağa gittim. Ablam ve Fırat abim kahvaltı masasında beni bekliyorlardı.
"Günaydın" diyip bende yerime oturdum.
"Günaydın ablacığım"
"Sana da günaydın sümüklü"
Fırat abimin dediğine göz devirdim. "Sus be. Sensin sümüklü."
"Kavga etmeyin de kahvaltınızı yapın hadi" ablamın konuşması ile ikimiz de susup kahvaltıya başladık.
"Bebiş nasıl." ablama ithafen sorduğum soruyla bana dönüp gülümsedi ve elini karnına götürdü. "Çok iyi. Bugün ilk defa tekme attı." Fırat abim ablamın cevabına heyecanla güldü ve elini ablamın karnına koydu. "Tekme mi attı?" Başını ablamın yeni yeni büyümeye başlayan karnına doğru eğdi. "Babacığım duyuyor musun beni? Şimdi de tekme atar mısın lütfen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül
Teen FictionÖldü sanılan bir bebek... Hayatı bir intikam üzerine kurulmuş bir kız... Peki o kız yıllar sonra gerçeği öğrendiğinde neler olacak? *Argo ve küfür içerir* *İlk defa yazıyorum, hatalar olabilir.*