Medya: Emir Can İğrek - Beyaz Skandalım
Satır arası yorum ve oy vermeyi unutmayın lütfen.
İyi okumalar.
EYLÜL'DEN
Gözlerimi açtığımda aklıma dün gece olanlar gelmişti. Ayaz bana aşık olduğunu söylemişti. Bende ona. Sonra, sonra da beni öpmüştü. Öpüşmüştük...
Başımı kaldırıp göğsünde yattığım Ayaz'a baktım. Uyanmış gülümseyerek beni izliyordu.
Ben yavaşça onun göğsünden kalkıp doğrulduğumda sırtımı yatak başlığına yasladım. O da benim gibi doğrulup sırtını yatak başlığına yasladı. Gözlerime büyük bir mutluluk ve heyecanla bakıyordu.
"Günaydın, sevgilim."
Kalbim tekledi. Şimdi biz sevgili olmuştuk değil mi? Sevgilimdi artık. Gülümsedim.
"Sevgilim mi?"
"Sevgilim değil misin? Demeyeyim mi?" Sırıtarak dedikleriyle gülümsemem büyüdü.
"De tabi. Sevgilimsin artık." Sırıtıp beni bebek gibi koltuk altlarımdan tutarak kucağına çekti. Yüzlerimiz çok yakındı. Yüzünü bana biraz daha yaklaştırdı. Bende ona biraz yaklaştığımda burun burunaydık.
Elini belime koyup beni kendisine daha çok çekti ve dudaklarıyla dudaklarımı birleştirdi. Kalbim çok hızlı atıyordu.
Sağ eli yavaş yavaş belimi okşarken bende ellerimi onun yüzüne yerleştirip öpüşüne karşılık vermeye başladım. Öpüşmemiz derinleşirken aniden gelen telefon sesi herşeyi bozmuştu.
Ben geri çekilirken Ayaz'ın yüzü düşmüştü. Eli telefonuma giderken ekrana baktı. "Kerem abi arıyor." Telefonu bana verdiğinde yeşil tuşa basıp kulağıma götürdüm.
"Alo. Eylül günaydın."
"Günaydın abi."
"Ben şey için aramıştım. Bugün için bir müşteri rezervasyon yaptırıp restoranı kapattırmış. O yüzden Mustafa abi bugün bazılarına izin verdi. Ayaz ve sende izinlisiniz. Zahmet olmazsa sen Ayaz'a söyler misin?" İzin kelimesini duyduğumda gülümsedim.
"Tamam abi. Ben Ayaz'a da söylerim."
"Teşekkürler. İyi günler."
Telefonu kapattığımda gülümsüyordum. Ayaz tek kaşını kaldırarak bana bakıyordu.
"Ne oldu?"
"Bugün izinliyiz. Birisi restoranı kapattırmış. Fazla garsona da gerek olmadığı için Mustafa abi izin vermiş bize bugün için."
Sırıtıp tekrar kollarını belime doladı. "O zaman bugün beraberiz değil mi sevgilim?" Bende gülümseyip ellerimi ensesinde birleştirdim. "Olur sevgilim."
Sevgilim dediğimde heyecanını görmemek için kör olmak gerekiyordu. "O zaman kalkalım da kahvaltı yapalım. Sonra istersen dışarı çıkarız. Ne dersin?"
Kucağından kalkarken cevap verdim. "Olur."
Kahvaltıdan sonra Ayaz'ın odasına geldik. Kıyafet dolabını açtığımızda ben kendi kıyafetlerimin olduğu raftan siyah dar kotumu aldım. Üst raflara Ayaz'ın kıyafetlerine baktığımda lacivert muhtemelen bana 3-4 beden büyük olan bir t-shirt alıp yan odaya geçtim.
Giyinip tekrar Ayaz'ın odasına geldiğimde Ayaz da benim gibi siyah bir kot pantolon ve açık mavi t-shirt giymişti. Çantama yönelip içinden küçük makyaj çantamı çıkardım. Sivilcelerimi kapatıp rimel, eyeliner ve açık kahve tonunda hafif bir ruj sürdüğümde malzemelerimi toplayıp çantama geri koydum. Ayaz da beni izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül
Novela JuvenilÖldü sanılan bir bebek... Hayatı bir intikam üzerine kurulmuş bir kız... Peki o kız yıllar sonra gerçeği öğrendiğinde neler olacak? *Argo ve küfür içerir* *İlk defa yazıyorum, hatalar olabilir.*