Medya: Sertab Erener - Bir Çaresi Bulunur
Satır arası yorum ve oy vermeyi unutmayın lütfen.
İyi okumalar.
EYLÜL'DEN
Çantamdan çıkardığım anahtarla kapıyı açıp içeri girdik. Ayaz da hemen benim yanımdan girerken ayakkabılarını çıkardı. Bende ayakkabılarımı çıkarıp kenara koyarken doğrulmamla kendimi Ayaz ve kapı arasında bulmam bir oldu.
Ayaz birden dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Aniden irkilsemde bozuntuya vermeyip bende karşılık vermeye başladım. Ayaz alt dudağımı emerken bende aynı şeyi ona yapıyordum.
Bir süre sonra öpüşümüz derinleşirken beni iyice kapıya yasladı. Resmen kapıyla bütünleşmiştim. Bir elimi yanağına bir elimi de ensesine koydum. Yanağındaki elimle yanağını okşarken ensesindeki elimi de saçlarına çıkardım.
Ayaz beni belimden kavrayıp kucağına aldı. Bende bacaklarımı beline doladım. Ayaz beni daha sert öpmeye başlarken odasına doğru yürümeye başladı. Odasına geldiğimizde hala dudaklarımız ayrılmamıştı.
Biraz daha ilerleyip benimle birlikte yatağa uzandı. Şimdi Ayaz'ın altındaydım. Hala dudaklarımı sertçe öperken alt dudağımı ısırdı. Dudağımı ısırmasıyla ağzımdan kaçan bir inilti Ayaz'ın dudakları arasında kayboldu.
Nefes nefese ayrıldığımızda ben nefesimi kontrol etmeye çalışırken Ayaz konuştu. "Çok özledim seni." Ardından boynuma yöneldi. Çenemden başlayan öpücükleri boynuma geldikçe derinleşiyordu. Birkaç öpücükten sonra boynumda durup ufak ufak öpmeye devam etti.
Ben ise ağzımdan çıkan kısık iniltilere engel olamazken bir yandan da Ayaz'ın saçlarını okşuyordum. Bir süre sonra öpücükleri emmeye döndüğünde başımı daha çok geriye yatırdım.
Birden boynumu ısırınca inleyip saçlarını çekiştirdim. Ayaz saçlarında olan ellerimi çekip başımın üzerinde birleştirdi. Boynumu öpmeyi hala bırakmazken kafamın üstünde birleştirdiği ellerimi kavrayıp parmaklarını parmaklarımdan geçirdi.
Dudaklarını çekip soluklandıktan sonra boynumun diğer tarafına yöneldi. Bu kez de orayı yavaş yavaş öpücüklere boğarken öpüşü derinleşmeye başladı. Bir süre sonra nefes nefese başını kaldırdı. Bedenini üstümden kaldırıp yanıma attı. İkimizde nefeslerimizi düzene sokmaya çalışıyorduk.
Yaklaşık 10 dakika kadar o halde yatakta durduktan sonra ilk kalkan ben oldum. Yatakta oturur hale geldikten sonra ellerimle dağılan saçlarımı düzeltip ayağa kalktım. Ayaz'ın dolabından açık gri bir t-shirt ve benim olan siyah bir şort alıp yan odaya geçtim.
Üzerimi giyip odadan çıkınca Ayaz'ı mutfakta bir şeylerle uğraşırken gördüm. Hemen yanına gittim bende.
"Napıyorsun?"
"Ne yemek yapsak ya?"
"Çok uğraşmayalım ya. Makarna mı yapsak?"
"Olur."
Sonraki dakikalarda hızlıca makarnayı yapıp yemiştik sonra da salona geçtik. Televizyonda rastgele bir filmde durup L koltuğa yerleştik. Ben Ayaz'ın göğsüne yatarken Ayaz da koltuğun kenarındaki ince battaniyeyi üstümüze örttü.
Bir süre filmi izledikten sonra Ayaz'ın odasına uyumaya gittik. Yarın izin günümüzdü ve ayrıca Ayaz'ın doğum günüydü.
Biyolojik ailemin evinde 4 gün kaldıktan sonra bugün Ayaz'a gelmiştim. Yarın bütün gün birlikte olacaktık. Ve her yıl olduğu gibi birlikte Ayaz'ın doğum günü pastasını kendimiz yapacaktık. Ayrıca akşam da Sevda teyzelerde olacaktık. Ayaz'ın doğum gününü kutlamak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül
Teen FictionÖldü sanılan bir bebek... Hayatı bir intikam üzerine kurulmuş bir kız... Peki o kız yıllar sonra gerçeği öğrendiğinde neler olacak? *Argo ve küfür içerir* *İlk defa yazıyorum, hatalar olabilir.*