8. Bölüm

11.8K 529 140
                                    

Medya: Sezen Aksu - Affet

Satır arası yorum ve oy vermeyi unutmayın.

İyi okumalar.

EYLÜL'DEN

Sabah mutfaktan gelen seslerle irkilerek uyandığımda yavaş adımlarla mutfağa gittim.

Ayaz resmen bütün çatal kaşıkları devirmişti. Ve çekmece yerde duruyordu.

"Ayaz? Sabah sabah iç savaş mı yapıyorsun oğlum kaşıklarla?"

"Canımın içi uyandırdım mı?"

"E tabi bu kadar sese uyanmamak mümkün mü? Hem sen nasıl becerdin o çekmeceyi devirmeyi?"

"Ya şey çekmece sıkışmış galiba bende çekince birden düştü."

Kaşlarımı kaldırarak ona baktığımda dudaklarını büzdü.

"Ya gerçekten öyle oldu." Masumca verdiği cevaba güldüm.

"Tamam tamam ben toplarım sen kalk kahvaltıyı hazırla hadi."

"Yok sen otur ben hallederim herşeyi."

Şüpheyle kaşlarımı kaldırdım. "Herşeyi?"

"Evet güzelim ben hallederim hadi sen geç otur."

Sırıttığımda "Peki. Yapta görelim hamaratlığını." diyerek mutfak masasına oturdum.

Masanın üzerindeki sigara paketini görmem ile uzanıp içinden bir sigara çıkardım ve dudaklarımın arasına yerleştirerek yaktım.

"İçme şunu sabah sabah. Kaç gündür bir şey demiyorum ama çok abarttın bu aralar."

"Boşver sen beni."

Ayaz sıkıntılı bir nefes verip kaşıkları toplamaya devam etti.

Sonunda herşeyi toplandığında çekmeceyi yerine taktı ve kahvaltı hazırlamaya başladı. Bende telefonumla ilgileniyordum.

Ekranın üstünde beliren mesaj bildirimi ile tıkladım. Mesaj açıldığında ablamdan ve Asaf beyden mesaj geldiğini görmem ile mesajlara girdim. Önce ablamın numarasına tıklayıp mesajına baktım.

Gönderen: Ablamm
Günaydın. Nasılsın kız? Ayaz iyi bakıyor mu sana?

Gönderilen: Ablamm
Merak etme. İyi bakıyor iyi. Sadece az önce kaşıklarla biraz iç savaş yaşıyordu o kadar kdndkdn

Ablamın mesajından çıkarak Asaf beyin numarasına girdim.

Gönderen: Asaf Soylu
Kızım ben baban.
Sabah sabah rahatsız ediyorum kusura bakma. Ama sadece seni merak ettim.
Nasılsın? İyi misin?

Babam... Babamdı değil mi? Beni merak eden, bana zarar gelmesini istemeyen bir baba... Daha bir buçuk ay önce hastanede tanışmıştık nasıl hemen bu kadar çabuk alışmışlardı ki bana?

'Belki de yıllardır seni bekledikleri içindir Eylül. Belki de seni tekrar kaybetmek istemiyorlardır.'

Beni kazanmışlar mıydı ki kaybetmekten korksunlar.

'Kazanıp kazanmamaları neyi değiştirir. Sonuçta seni seviyorlar Eylül.'

Ben düşüncelerime dalmışken Ayaz'ın sesiyle irkildim.

"Eylül'üm iyi misin? Daldın gittin. Bir sorun mu var?"

"Asaf bey mesaj atmış da. Ona bakıyordum."

EylülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin