🔥 EJDERHA ÖPÜCÜĞÜ

20.1K 1.4K 222
                                    

BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. İYİ OKUMALAR 🔥❤

19.Bölüm

Derin derin nefes alırken öpücüğün yakıcı etkisini gidermeye çalışıyordum. Kreon karşımda kibirli gülümsemesini takınırken tam bir piç gibi görünüyordu. Sanki yaramazlık yapıp komşunun bahçesinden avuç dolusu kiraz çalmıştı.

Öpücüğü kastederek, "Bu ne içindi?" diye sordum.

"Kardeş olmadığımızı kanıtlamak içindi."

"Kardeş olmadığımızı öpücük olmadan da açıklayabilirdin." dedim sinirle. Fakat kime sinirlendiğim muammaydı. Beni öptüğü için Kreon'a mı öfkeliydim? Yoksa öpücüğü dizlerimin bağını kestiği için kendi zayıf irademe miydi?

"Kuru kuru sen Penelope değilsin desem sözlerime güvenmezdin. Neticede Kolhis'te bir aydır yaşıyorsun ve kafan şimdiden benim ne kadar kötü bir ejderha olduğumla ilgili hikayelerle dolmaya başladı."

Gözlerimi kıstım. "Madem Penelope ben değilim, neden Axel'in yüzüğünü ben buldum?"

Dudaklarını büzdü. Suratında muzip bir ifade vardı fakat bundan daha fazlasını açıklamayacağı aşikardı. "Cevapların tamamı için Ejderha Festivaline gelmelisin. Ancak o zaman bütün hikayeyi sana anlatırım."

"Ben gelmek istesem bile Axel buna izin vermez."

Kıkırdadı. "Sen onun gözünde Penelope'sin. Elbette ki sevgili nişanlısını kırmayacaktır."

"Axel ile oynamak sana keyif mi veriyor?"

Bakışları anında karardı fakat gülümsemesi olduğu yerdeydi. "Ne kadar keyif verdiğini tahmin bile edemezsin, sevgili Freya."

"Oyununuzda bir piyon olmak istemiyorum. Ben sadece sıradan bir insanım. Lütfen bu bildiğinizi Axel'e açıklayın ve beni rahat bıraksın. Evime dönmek istiyorum. Aileme..."

"Seni anlıyorum, Freya. Fakat şunu bil ki yüzüğü bulan kişi sıradan biri asla olamaz. Evet sen Penelope değilsin. Fakat bu değil ki benim için önemsizsin."

Yutkundum. "Ne demek istiyorsun?"

"Lütfen o festivale gel ve sana bütün olup biteni doğrudan anlatayım."

"Axel'e, Penelope olmadığımı açıklayacak mısın?"

Başını iki yana salladı. "Asla! Axel senin Penelope olup olmadığını asla bilmeyecek."

"Onunla oynamaya devam edeceksin. Peki ama neden?" Bütün bu bilinmezlikler beni yormaya başlamıştı.

Yeniden bana yaklaştığında kırmızı gözleri Axel'i ilk gördüğüm anda olduğu gibi alevlerle parlıyordu. "Çünkü sevgili Freya, Axel ölene dek benim yakıcı azabımı tadacak tek kişi. Çünkü sevgili Freya, o bu dünyada kendi isteğiyle ölümü seçene dek onun yakasından düşmeyeceğim."

"Hiçbir şey anlamıyorum." diye yakındım.

Axel'de olduğu gibi Kreon'dan korkmamam garipti. Axel beni gererken Kreon Axel'i tehdit ederken bile ondan korkmuyordum. Havada süzülen onlarca ejderhadan irkilirken Kreon'dan korkmamam normal miydi? Üstelik anlatılanlara göre o en güçlü ejderhayken ona bu kadar yakın hissetmem garip değil miydi?

Sözlerime devam ettim. "Hiçbir şey anlamıyorum. Bir aydır buradayım ve başıma neyin geleceğini bilmemek beni yoruyor. İki ejderha efendisinin arasında kalmaktan korkuyorum."

Bakışlarındaki alevler söndü ve anında yumuşadı. "Biliyorum. Kafan karışıyor. Ancak çok güçlü olduğunu hissedebiliyorum, Freya. Bunlarla baş edemeyecek olsan o yüzüğü sen bulmazdın." Dudaklarını diliyle yaladı. "Ve sakın korkma. Tıpkı benden korkmadığın gibi diğer ejderhalar sana asla zarar veremez. Buna izin vermem."

KAYIP YILDIZ (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin