BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. İYİ OKUMALAR 🔥❤
NOT: BÖLÜMLERİ BEĞENİ VE OKUNMA SAYISINA GÖRE GÜNCELLİYORUM.
28.Bölüm
Tobias beni sıkkın bir yüz ifadesiyle karşıladığında tamamen dağılmıştı. Axel'in yenilgisinden sonra Kolhis'e ait tribünler boşalmış, bu ağır yenilginin hezimetini kaldıramamışlardı. Söylediklerine göre Kreon daha önce olmadığı kadar hızlı davranmıştı.
Silas'a göre bu durum benim de Kreon'u izlememden kaynaklıydı. Kreon yüzyıllar sonra kendisini izleyen karısına şov yapmıştı. Silas'ın düşüncesine yorum yapmamış, sadece susmakla yetinmiştim.
"Merhaba, Freya." dedi Tobias.
On dakika önce Silas beni dar, uzun bir koridorda iki muhafızla bıraktığında duvara dayanmış bekliyordum. Silas, Kreon'un bulunduğu soyunma kabinlerine yönelmişti ve döndüğünde Kreon ile beraber olacaktı. Beni yalnız bırakmamak için başıma zorla nöbetçi askerler diktiğinde bunun gereksiz olduğunu söylememe rağmen, bana aldırmamıştı.
"Merhaba, Tobias." dedim samimiyetle. Beni o garip insanların bulunduğu, hücreye benzer bir odaya bıraktığından bu yana karşı karşıya gelmemiştik. Şölen gecesinde de kendisini görememiştim. "Eugene yok mu?"
"Hayır, yok." Elini saçlarının arasına götürdü ve sıkkın bir yüz ifadesiyle dağıttı.
"Sen, iyi misin?" diye sordum. Axel'in dağılan suratı, kanlara bulanmış görüntüsü gözümün önünden gitmiyordu. Kreon, Axel'i vahşi bir şekilde paramparça etmişti. Axel'in Kreon'dan neden korktuğunu daha iyi kavramıştım.
"Ben iyiyim, Freya. Fakat sen iyi misin?"
"Evet." dedim düz bir tonla.
"Arenada olanları gördün. Axel revirde kanlar içinde yatıyor ve bunun sorumlusu Kreon."
"Bunun bir gelenek olduğunu sanıyordum." dedim Tobias'a. "Ejderhaların birbiriyle kıran kırana mücadele ederken bir yerlerinin incindiğini bana sen söylemiştin."
"Evet." dedi onaylayarak. "Fakat Kreon tam bir canavar! Nasıl olur da onun gibi biriyle beraber olabilirsin?"
"Onunla beraber değilim." dedim.
Alaylı bir şekilde, "Hah!" diye bir ses çıkardı. "Onunla beraber değilsen üç günden beri gözümüze soktuğun dövmelerin ne demek oluyor? Nasıl olur da Kreon'un eşi olmayı kabul edebilirsin?"
Tobias'a aynı alayla baktım. "Sadece birkaç haftadır buradayım ve bulunduğum hiçbir durumu ben seçmedim. Ağabeyin beni Penelope sanıp bu diyara sürüklediğinde seçme şansım yoktu. Hatırlatırım."
"Ağabeyim umutsuz bir durumda ve tek şansı o aptal yüzüktü. Senin ejderha efendin ağabeyimin kalan son umut kırıntısını da yok etti! Kendine dikkat etmeni tavsiye ederim, Freya. Kana susamış Ejderha Efendin seni de taşa çevirebilir."
Derin bir nefes aldım. Tobias'ın benimle neden tartıştığına anlam veremiyordum! Durumun tek mantıklı açıklaması Tobias'ın, Axel'in yaralanmasına olan öfkesiydi. Sinirini Kreon'dan çıkaramadığı için bana gelmişti.
"Bu konuşması sonlandırsak iyi olur Tobias. Elimde olmayan durumlar için kimseye açıklama yapmak zorunda değilim."
"Peki." dedi Tobias başını sallayarak. "Zaten bir insan kızına neden laf anlatmaya çalışıyorum, anlamıyorum!" Yutkundum. Buraya geldiğimde tek arkadaşım olan kişinin, beni insan olmamla vurması canımı acıtmıştı.
Ancak Tobias sözlerine devam etmeyi sürdürdü. "Fakat arkadaşlığımızın hatırına sana bir tavsite vereceğim, Freya."
"Neymiş?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP YILDIZ (BİTTİ)
FantasyEJDERHALAR SERİSİ 1.KİTABIDIR ... Onlar Tanrıların yeryüzüne gönderdiği en güçlü, en kudretli, en korkunç katillerdi. Diz çökmek, yalvarmak bile canınızı kurtarmaya yetmezdi. Ben diz çökmeyi değil, aşık olmayı seçtim. Kendi sonumu, kendi ellerimle y...