🔥 KAYIP YILDIZ

17.9K 1.8K 267
                                    

BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. İYİ OKUMALAR ❤🔥

NOT: ARKADAŞLAR HİÇBİR BÖLÜMÜ YETERLİ BEĞENİ VE OKUNMA SAYISINA ULAŞMADAN PAYLAŞMIYORUM. ÇÜNKÜ ART ARDA BÖLÜM PAYLAŞINCA İLK BÖLÜME GELEN BEĞENİ SAYISI NEREDEYSE YARISI KADAR OLUYOR. BUNU HER SEFERİNDE DİLE GETİRİYORUM FAKAT YENİDEN HATIRLATMAK İSTEDİM.

24.Bölüm

Axel'in sinirli adımları yanımıza gelmek için zemini arşınlarken, bakışları sadece Kreon'un yanındaki yerime sabitlenmişti.  Axel'i dinlemeyerek Kreon ile konuşmuş, onun arkasından iş çevirerek festivalde onun locasına oturmuştum. Axel beni kesinlikle öldürecekti. Bu durum endişe ile buz tutmama neden olurken tepkisini görebilmek için başımı Kreon'dan yana çevirdim. 

Axel'e sadece göz ucuyla baktı ve aldırmadan gözlerini yeniden arenaya çevirdi. Birazdan iki soylu ejderha arasında yapılacak olan karşılaşmayı beklemek, Axel'in öldürücü tavırlarından daha ilgi çekiciymiş gibi davranıyordu. Axel ipini koparan bir boğa gibi üzerimize gelirken, Kreon'da en ufak bir duygu değimine bile yol açmadı.

"Senin burada ne işin var?" diye kükredi Axel herkesin duyacağı bir sesle. Neyse ki ejderhaları desteklemeye gelen insanların yoğun uğultusundan, sesini herkes duyamıyordu.

Ben cevap veremeden söze Kreon karıştı. "Oturmaz mısın, Axel? Locamda senin için de yer açarım. Beraber karşılaşmaları izleriz." dedi. 

Axel, Kreon'un rahat tavırlarına aldırmadı. "Hizmetkarımı bana sormadan neden buraya sürüklediğini sorabilir miyim?" 

"Ben bir şey yaparken senden izin almam Axel."

"Fakat o benim hizmetkarım!" dedi Axel bağırarak. "Kendine bir insan kızı istiyorsan aşağıda milyonlarcası var Kendine onlarla ziyafet çekebilirsin."

Kreon dudaklarını kıvırdı. "Freya, yemek için değil ki!" dedi kıkırdayarak. "Günümü güzelleştirmesi için!"

Yanaklarımı ateş basarken az evvel uğultusuna güvendiğim kalabalığın sessizleştiğini fark ettim. Herkes susmuş bir tiyatro seyreder gibi Kreon'un locasından iki efendi ejderhanın tartışmasını izliyordu.

"Kes bu tavırları Kreon!" dedi Axel. "Sıradan bir insan kızı ne zamandır localara taşır oldun?"

Kreon'un rahat tavırları silindi. Gülümsemesi soldu ve öldürücü bakışları Axel'e kilitlendi. Sabahtan beri Axel'in suratına bakmadan konuşan adam gitmişti. Kreon'un bakışları alev alev yanıyordu. Aynı anda Axel uluyarak yere doğru çöktü ve tıpkı Kolhis'te olduğu gibi bağırarak ellerini başına götürdü.  

"Bir daha bana ne yapacağımı söylersen seni insanların diyarına bir köpek olarak yollarım!" dedi soğuk bir tonla. Alev alev duran gözlerindeki ateş söndü. Tehditkar fısıltısı normal bir tona büründü. "Freya artık benimle gelecek. Bu sadece benim değil, onun da seçimi."

Axel'in alnında boncuk boncuk biriken terlere dehşetle bakıyordum. "Freya, yüzüğümü çaldı. Bu anlaşmaya bağlı olarak ilelebet benimle kalması gerekir." 

Kreon kıkırdadı. "Öyle mi? Hangi kanunda yazıyor?"

Axel Kreon'un bu kayıtsız tavırlarına deli oluyordu. Kreon'un boynunu koparmak için fırsat kollayan bir tavra bürünmüştü. "Bu kanunu siz yazdınız! Üç yüz yıl evvel bana yaptığınız laneti hatırlatırım! Söz verdiğiniz gibi yüzüğün sahibi olarak onunla evlenmem gerekiyor."

"Evet, haklısın sanırım." dedi Kreon başını sallayarak. "Freya yüzüğün sahibi ile evlenmeli."

"Evet." dedi Axel onaylar tonla. 

KAYIP YILDIZ (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin