🔥 HAPİSHANE

18K 1.5K 223
                                    

BİLİYORSUNUZ Kİ NORMALDE ÜÇ GÜNE BİR BÖLÜM YAYIMLIYORUM. FAKAT BUGÜN ÜST ÜSTE BÖLÜM ATMAK İSTEDİM. UMARIM DÜN GECE ATTIĞIM BÖLÜMÜ VE BU BÖLÜMÜ DE BEĞENİSİZ BIRAKMAZSINIZ.

BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. İYİ OKUMALAR 🔥❤

21.Bölüm

Diyarların içinden geçtik, dağları aştık. Gökyüzü önümüzde pamuk şekeri bulutlarını dağıtırken, güneşin parlak ışıkları bize yardım etti. Nehirler, kasabalar önümüzde tuzla buz oldu. Onlarca farklı gök ada değişik manzarasını bize sunarken biz Ejderha Festivali'nin yapılacağı Orhphix'e günler sonra ulaştık.

Yolculuğumuz neredeyse birkaç gün ve gece sürmüş, arada gök adalardan birkaçında durup konaklamıştık. Bu sırada kimi zaman Axel'in pençelerinde, kimi zamanda Tobias'ın pençelerinde gitmiştim.

Hiçbir şekilde bir insan toprağına ayak basmadığımız için gözlerimi açık bırakmışlar, manzarayı izlemem konusunda bir sıkıntı çıkarmamışlardı.

Nihayetinde Kolhis'ten daha büyük bir gökadaya geldiğimizde masmavi suları olan gölün içinde yükselen heybetli saraya ağzım açık bir şekilde bakakaldım. Saray Orphix isimli, temiz suları bulunan bir gölün içinde yükseliyor, pembe - beyaz sütunlarıyla göz kamaştırıyordu. Saray ismini bu gölden alıyor, muhteşemliği ile dikkat çekiyordu.

Burası öyle büyük bir yapıydı ki onlarca ejderhayı ağırlayacağı için akıl almaz, devasa boyutlarda inşa edilmişti. Tek bir kapısı bile, Axel'in cayır cayır yanan bedeninden kat ve kat daha büyüktü. Geniş sütunların çevrelediği onlarca geniş kapıdan birine girdiğimizde Tobias beni yere yavaşça bıraktı.

Axel, yanında on beş yardımcı, on beş asker getirmişti. Aleron kraliyetine mensup olan diğer seçkin kişiler ise bizden ayrı gelecekti. Hepsi ejderha formundan çıkıp çıplak bedenlerini gizlemeden giyinirken onlara mahremiyet sağlamak için arkamı döndüm.

Fakat ejderhaların çıplaklıkla ilgili bir sorunu yok gibiydi. Kadınlar ve erkekler beraber dönüşebiliyor, gülüşerek beraber giyiniyordu. Burada tutucu olan tek kişi ben gibiydim.

Axel efendi ejderha olduğu için burada benimle konuşmayacak, sorun çıkmadığı takdirde yanıma gelmeyecekti. O yüzden giriş kapısından yardımcılarıyla içeri doğru yürürken, yanımda sadece Tobias vardı.

Axel, iki yanına eşit dağılan asker grubuyla beraber önden ilerliyor, peşinden yardımcıları ve en arkada Tobias ve ben yürüyorduk.

"Burası Orphix." dedi Tobias açıklama yaparak. "Kendini Tanrılar için hizmete adamış ejderhalar burada yaşarlar. Ayrıca On iki ejderha efendisi ne zaman bir araya gelmek istese burada konaklamayı seçer."

"Neden?" diye sordum.

"Çünkü burası hiçbir ejderhanın özel mülkü değildir. Herkese aittir ve ejderhaların ortak iyiliğine hizmet eder. Bu yüzden her sene yapılan Ejderha Festivali burada düzenlenir."

"İlginç." dedim şaşkınlığımı gizlemeyerek. "O halde burası hem bir tapınak hem bir arena hem de toplantı salonu."

Tobias gülerek onayladı. "Evet. Özetle burada yarışıyor, burada dua ediyor, burada devlet meselelerini tartışıyoruz. Çok amaçlı bir mekan."

"Ejderhaların tek tapınağı bu mu?"

"Hayır." dedi başını iki yana sallayarak. "Her ülkede bir tapınak bulunur. Fakat burası ejderhaların doğduğu mekan olarak bilindiğinden daha özel bir yer."

"Anladım. Çok garip."

"Evet." dedi onaylayarak.

Daha sonra Orphix sarayının içlerinde ilerleyene dek konuşmadık. Bu sırada ben etrafı inceliyor, ağzımın şaşkınca açılmasına engel olamıyordum.

KAYIP YILDIZ (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin