🔥 GÖKYÜZÜ

17.7K 1.6K 263
                                    


BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. İYİ OKUMALAR ❤🔥

YOĞUN İSTEK ÜZERİNE BUGÜN YİNE BİR BÖLÜM ATIYORUM.  LÜTFEN HER GÜN DÜZENLİ BİR BÖLÜM ATMAMI İSTİYORSANIZ BEĞENİLERİNİZİ ESİRGEMEYİN. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.


30.Bölüm


Gökyüzünün maviliği çevremizi kuşatırken, bu ihtişamlı uçuş keyfinin verdiği hissi bütün bedenimde hissedebiliyordum. Ilık rüzgarın tatlı dokunuşları tenimi sıyırıyor, temiz hava ciğerlerimi dolduruyordu.

Öyle aheste, öyle yavaş uçuyorduk ki... Aşağımızda kalan martılar bizden daha hızlı gidiyor, rüzgarın sert etkisi yumuşuyordu.  Kreon'un bunu, benim için  yaptığını anlayabiliyordum. Gökyüzünü rahat rahat seyretmemi, aşağımızda kalan manzaranın tadını iyice çıkarabilmemi istiyordu.

Önümüze geçen pamuksu, beyaz bulutlar manzarayı engellediğinde, Kreon'un üflediği derin nefes bulutların içinden geçerek onları ikiye yarıyordu. Kudretli varlığı bütün ihtişamını gökyüzünde sergilerken, Kreon'a bu kez hayranlık duymama sebep oluyordu.

Büyüktü. Aklımın alamadığı, gözlerimin inanmakta güçlük çektiği kadar büyüktü. İhtişamlı bedeni bir zamanlar sahip olduğumuz üç katlı evden daha iriydi. Pütürlü pullarla kaplı siyah derisi, her kanat çırpışında titrerken, geceden daha siyah olan rengi inanılmazdı. 

Tepesinden, sırtına, oradan da bir mızrağı andıran kuyruğuna kadar ince bir yol oluşturan saçlarla kaplıydı. Bir atın yelelerini andırıyordu fakat kesinlikle daha uzundu. Kuyruğunun sivri kısmı kayaları parçalayacak kadar sivri bir uç kısma sahipti. 

Ağız ve burun kısmında yer alan dişler, Kreon'dan ürkmeme sebep oluyordu. Tek dişi bile iki metreden fazlayken, Kreon'un ağız kısmına fazla yaklaşmamayı düşünüyordum. Bazen burnundan istemsizce çıkan kor alevler de yüz kısmının daha ölümcül olduğunu söylüyordu.

Yine de elimin altında gerilen yumuşak bedenine dokunduğum için karnımdan vücudumun alt kısımlarına giden dayanılmaz bir sıcaklık vardı. Kreon'un bedeninden bana doğru geçen bir sıcaklıktan ziyade, ona dokunmanın verdiği tuhaf bir duygu vardı içimde. Ağzımı kurutan, kalbimin garip bir biçimde çarpmasına sebep olan bir şey... 

Düşüncelerimi Kreon'un duyabilme ihtimaline karşı kafamı başka yerlere vermeye çalışıyordum. Ona dokunmanın verdiği hazzı, içimin farklı bir şekilde titremesinin önüne geçen başka düşüncelere...

Altımızda bir nehir misali akıp giden manzaraya odaklanmaya çalıştım. Orphix'ten uzaklaştıkça karşımıza çıkan başka gökadaların güzelliklerine verdim kendimi. Çoğu yemyeşil bir ormanı kucaklarken, bazısı kurumuş bir çöl kadar yapayalnız ve çaresiz durumdaydı. Bazısının üstünde ufak köyler kurulmuş, minik evlerin bacasından çıkan dumanların kötü kokusuna boğulmuştu. 

Uçtukça değişen, gelişen manzaralar aklımı bir nebze olsun Kreon'dan uzak kalmasına yardımcı olurken; Kreon her nefes aldığında çabamı sonuçsuz kılıyordu. Çünkü onunla uçmak şimdiye kadar tattığım en güzel deneyimdi. Eğer Kreon ile bu şekilde sonsuza dek uçabileceğimizi bilsem, onunla seve seve evlenirdim.

Kreon, "Biz zaten evliyiz." dedi kalın ve derinlerden gelen sesiyle. Tatlı bir kahkahanın kırıntılarını duymak mümkündü. 

Yanaklarıma hücum eden ateşin ve utancın haddi hesabı yoktu. Öfkeyle sırtına bir tane patlattığımda, "Düşüncelerimi okumayı kes!" dedim. 

KAYIP YILDIZ (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin