BEĞENMEYİ VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN. İYİ OKUMALAR ❤🔥
ARKADAŞLAR BİR SONRAKİ BÖLÜM İÇİN BEĞENİLERE BASMAYI UNUTMAYALIM.
33.Bölüm
Masaya tabak çanakların şıngırtısı eşlik ederken, herkes keyifliydi. Büyükbaba Gregory masanın en ucunda kendisi ile ilgili öyküleri anlatırken, Silas ve Bitsy onunla eğleniyordu. Joy insanlara durmadan yemek servis ediyor, Kreon elini çenesinin altına alarak sessizce bu insan cümbüşünü seyrediyordu.
"Yemeği beğenmedin mi?" diye sordu Alis merakla. Yanıma oturmuş, sabahtan beri bitip tükenmez bir ilgiyle beni beslemeye karar vermişti. Masaya ne gelirse ilk benim önüme koyuyor, başka biri tabağa uzanırsa eline bir fiske atıyordu.
Kreon ise diğer yanıma oturmuştu. Sanki o da bu ailenin bir parçasıydı ve insanlarla sohbet ederken onu hiç görmediğim kadar samimiydi.
"Teşekkür ederim." dedim Alis'e. "Gerçekten doydum. Her şey leziz olmuş. Elinize sağlık."
"Freya'yı çatlatacaksın, anne." dedi Silas alayla. "Kendisi hata yatağındayken de bir dolu şey yedi."
"Sen sus." dedi Alis. Silas gülmekle yetindi.
"Ee Freya?" dedi Bitsy merakla. "İnsan dünyası nasıl? Bize kendinden bahseder misin?"
Dudağım kalan yemek kalıntısını yaladıktan sonra bir peçete yardımıyla sildim. Ağzımdaki lokmayı yutmaya çalışırken Bitsy'nin cevabını düşünüyordum. "Bahsedecek çok bir şey yok." dedim.
"Şarkı söylemeyi seviyor musun hala?" diye sordu Bitsy. Bunu nereden bildiğini merak ettim fakat sonra aklıma Hestia geldi.
"Evet." Bitsy'nin gözleri parladı.
"Avcılıkla uğraştığını söylediler." dedi Drew. "En son ki avında başına gelenleri anlatır mısın?"
Sanki sorguya çekilmiştim fakat burada öyle rahat hissediyordum ki ayıyla olan koşturmamı hiç düşünmeden anlatmaya başladım. Ayının beni kovalayışını, bir mağaraya düşüşümü ve karşılaştığım hazineyi. Herkes pür dikkat beni dinliyordu. Masanın yıldızı ben olmuştum.
"Oraya düşünce canın acımış olmalı." dedi Joy yüzünü buruşturarak.
"Evet." dedim o anları hatırlayarak. "İki gün ayağımın üstüne zor bastım."
"İnsanlar çok geç iyileşiyor olmalı." dedi Silas.
"Öyle. Siz insan tanımıyor musunuz? Burada birçok insan köle olduğunu duymuştum." Ve de cehenneme benzediğini düşünmüştüm. Fakat gerçekler yüzüme tokat gibi çarpıyordu. Burası olsa olsa bir cennet olurdu.
"Kreon yasakladı." dedi Gregory gülümseyerek. "Birinin isteği doğrultusunda."
"Kim?" dedim merakla. Kreon sanki aklına bir şey gelmiş gibi kıkırdayınca konunun yeniden Hestia olduğunu anladım. İçim tuhaf bir duyguyla kaplandı. Kreon insanları köleleştirmeyi Hestia istediği için mi bırakmıştı?
"Bu konuları açmayalım." dedi Kreon yavaşça. "Freya, Hestia hakkında konuşulmasını istemiyor. Hestia'yı kıskanıyor."
"Fakat o..." dedi Bitsy şaşkınca.
"Biliyorum." dedi Kreon. "Fakat hatırlayana dek bırakalım Freya biraz daha insan olsun. Yirmi yıllık hayat birikimi, sekiz yüz yıldan daha kolay olsa gerek."
"Şifacı kadın bir şey dedi mi?" diye sordu Alis merakla. "Anıları ne zaman yerine gelirmiş?"
"Emin değilim." dedi Kreon başını sallayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP YILDIZ (BİTTİ)
FantasyEJDERHALAR SERİSİ 1.KİTABIDIR ... Onlar Tanrıların yeryüzüne gönderdiği en güçlü, en kudretli, en korkunç katillerdi. Diz çökmek, yalvarmak bile canınızı kurtarmaya yetmezdi. Ben diz çökmeyi değil, aşık olmayı seçtim. Kendi sonumu, kendi ellerimle y...