Medya: Balca 🖤
Gözümden akan yaş yanağımdan süzülerek ağzımdaki ele değdi. Akın'ın gözleri kocaman açılırken kaşları havalandı. "Şşii ağlama güzelim. Yapma ağlamanı istemiyorum," dedi alnını alnıma yaslarken.
Konuşmak için çabaladım ama ağzımı kapattığı için sadece iniltiler duyuluyordu.
"Balca aç artık şu kapıyı! Bu msjlar da neyin nesi? Asla o piçle görüşmeye gitmeyeceksin!" Duru öfkeyle bağırıp çağırırken kapımı yumruklamaya devam ediyordu. Anlaşılan o ki Akın ile msjlaşmamı okumuştu.
Akın dudaklarına korkutucu bir gülümseme yerleştirdi. "Duru'yu öldürmelimiyim sence?" diye sordu fısıltıyla. Başımı iki yana salladım hızlıca. "Hımmm ama çok canımı sıkıyor," dedi dudaklarını büzerek.
Konuşmak için tekrar çabaladığım da baş parmağını dudaklarıma sürterek elini ağzımdan çekti. "Akın lütfen. Lütfen Duru'ya zarar verme," dedim titreyen sesimle.
"Seni mi kıracağım zarar vermem. Ama! Ben ne istersem onu yapacaksın anlaştık mı?" dediğinde başımı salladım. "Aferin kızıma. Şimdi kapıyı aç ve şu salağı sustur. Sonrada yanıma gel,"dedi. Elini belimden çekip geriye doğru adımladı.
Ellerimle gözlerimi silip kendime çeki düzen verdim. Derin bir nefes alıp kapıya ilerledim. Kapıyı açmamla Duru odaya daldı. Gözlerim Akın'a kaydığın da kapının arkasına saklandı.
" Bu msjlar ne? "Duru elindeki telefonu sallayarak üstüme doğru geldi." Sana zarar vermesin diye yalan söyledim. Tabiki de onun dediği yere gidecek değilim Duru. Biraz sakin ol, "dedim titreyen sesimle.
Duru, sinirli bir şekilde elini siyah saçlarına daldırdı. "Benim için bile olsa bir daha o herife yalvarmanı istemiyorum. Beni anladın mı?" diye sordu.
"Tamam,"diyebildim sadece. Duru'nun bir an önce susması gerekiyordu yoksa Akın, Duru'ya doğrulttuğu silahın tetiğine basacaktı. Gözlerimi silahtan çekip Duru'ya çevirdim.
Duru hızla yanıma gelerek elini yanağıma götürdü."Ağladın mı sen?" diye sordu gözlerime bakarak.
"İnanmayacaksın ama gözüme şampuan kaçtı," dedim. Duru bir müddet yüzüme baktı. O sırada zil çaldı.
Duru elini yanağımdan çekerek "Siparişler gelmiştir. Sende üzerini giyin gel. Bu konuyu daha senle konuşacağız," dedikten sonra arkasını dönüp odadan çıktı. Açık bıraktığı kapıyı Akın itekleyerek kapattı.
Yutkunarak Akın'ın elindeki silaha baktım. Akın silahını beline koyup bana doğru geldi. "Korkma kaldırdım silahı bak," dedi ellerini havaya kaldırarak.
Bedenimi sardığım havlu gevşeyince elimi havluya götürüp tuttum. Akın koyulaşan mavi gözlerini havluyu tuttuğum elime dikti. Sertçe yutkunup yüzüme baktı. Üzerime doğru gelmeye başlayınca geri geri gitmeye başladım. Açık olan banyo kapısından içeriye girince kapıyı kapatmak istedim ama Akın eliyle tutarak buna engel oldu. İki büyük adımla yanıma gelip ellerini belime yerleştirip beni kaldırdığı gibi lavabo tezgahının üzerine oturttu. Ağzımdan küçük bir çığlık kaçınca dudaklarını dudaklarıma bastırıp gözlerini yumdu. Öpmüyordu ama geri de çekilmiyordu.
Başımı geriye çekip "Akın lütfen bana dokunma," dedim.
Yumduğu gözlerini açıp yüzüme baktı. Dilini dişlerinin üzerinden gezdirip derin bir nefes aldı. Hâlâ belimde olan ellerini sıklaştırıp bedenimi bedenine bastırdı. "Benim olana istediğim zaman dokunurum,"dedi sertçe.
Kalbim korkudan çok hızlı atarken sesini Akın'ın duyduğundan emindim. Sağ elini belimden çekip havlunun üzerinden göğsüme götürerek elini bastırdı. Sıcak nefesi yüzüme çarparken burnundan soluyup iç çekti. O sırada dişlerimi sıkarak elimi omzuna koyup itmeye çalışıyordum. "Kalbin benim için böyle çarpıyor. Neden hâlâ inat ediyorsun?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18
ChickLit"Şimdi bu sorunun sırası mı?" diye sordum. "Şuan seni öpmemin tam sırası ama ben herşeyi sırasıyla yapıyor muyum? "diye sordu. " Bilmem yapıyor musun? "diye sordum. " Hep yapmam ama şuan yapasım tuttu,"dedi.