31 ▪️ TEKSTİNG BÖLÜMÜ

1.7K 159 28
                                    

Bu bölümü aylinsanli3 ve Teoshka ya ithaf ediyorum ❤️   


Yamaç Karan: Nasıl geçti aile yemeği?

Balca Aydın:Sanada merhaba Yamaç!

Yamaç Karan: Merhaba Balca!

Yamaç Karan: Aile yemeği nasıl geçti?

Balca Aydın: Normal aile yemeğiydi işte.

Yamaç Karan: Akın'da sizin aileden o zaman?

Balca Aydın: Akın ne alaka?

Yamaç Karan: Bilmem ne alaka? Bende sana soruyorum işte!

Balca Aydın: Akın, Ahmet amcanın yeğeni çıktı benim de yeni haberim oldu.

Balca Aydın: Bilmiyordum yani.

Yamaç Karan: Annenin evli olduğu adamın kim olduğunu bilmiyor muydun yani?

Balca Aydın: Bilmiyordum Yamaç!

Balca Aydın: Hem Ahmet amcanın soyadı sizinkinden farklı ben nereden bileyim senin amcan olduğunu?

Yamaç Karan: O herif benim amcam falan değil!

Yamaç Karan: Akın'ın o yemekte ne işi vardı Balca?

Balca Aydın: Amcan ama değil anladım. Ama ben sizin aranızda ne geçti nerden bileyim? Bana niye kızıyorsun?

Balca Aydın: Bilmiyorum Ahmet amca çağırmış bende yemekte öğrendim zaten.

Yamaç Karan:" Amcan ama değil anladım. Ama ben sizin aranızda ne geçti nerden bileyim? Bana niye kızıyorsun?" yanıt verdi. Sana kızmıyorum. Kızdığımı da nerden çıkardın?

Yamaç Karan: Şu herife amca deyip durma Balca.

Balca Aydın: Kızıyorsun işte apaçık!

Balca Aydın: Benden kaç yaş büyük adama ne diyeyim Yamaç?

Yamaç Karan: Konumuza dönelim. Akın niye o yemekteydi?

Balca Aydın: Yav bilmiyorum dedim ya be adam! Sen beni nerenle dinliyorsun?

Yamaç Karan: O kadının haberi var mıydı Akın'dan?

Balca Aydın: Hayırdır Yamaç? Gece gece nerden çıktı bu sorgu sual?

Yamaç Karan: Sorularıma cevap ver ben de sana cevap vereyim.

Balca Aydın: Cevabını merak ettiğimi kim söyledi?

Yamaç Karan: Ama ben senin cevaplarını merak ediyorum. Hadi bana cevap ver.

Balca Aydın: Hayır.

Yamaç Karan: Ne demek hayır?

Balca Aydın: Basbayağı hayır Yamaç!

Yamaç Karan: Balca beni deli etme! Bana cevap ver.

Balca Aydın: Ne mecburiyetim var?

Yamaç Karan: Başlatma inadına! O herifin senin yanında ne işi var? Annen buna nasıl göz yumdu? Başına gelenleri bilmiyor mu bu kadın?

Balca Aydın: Yamaç sen düşünme bunları boşver.

Yamaç Karan: Ne demek boşver ya? Sen Akın'dan rahatsız olmadın mı yani? Sana yaşattıklarını ne çabuk unuttun?

Balca Aydın: Benim bir şeyi unuttuğum falan yok Yamaç!

Balca Aydın: Sana soruyorum anlatmıyorsun! Anneme soruyorum anlatmıyor! Geçmişi öğrenebileceğim kişi Akın'sa ondan öğrenirim bende!

Yamaç Karan: Balca saçmalama! O herifle bir daha mı bir araya geleceksiniz yani? Beni delirtme!

Balca Aydın: İyi geceler Yamaç.

Yamaç Karan: Balca buraya gel!

Yamaç Karan: Balca kime diyorum ben?

Yamaç Karan: Balca!

Yamaç Karan: Şaka mı bu ya? Bir de internetini mi kapattın? Sanki karşı dairem de oturmuyormuşsun gibi. Kapına dayanmam kaç saniyemi alır?

Yamaç Karan: Bak bana biraz zaman ver. Söz veriyorum geçmişte yaşananları sana bir bir anlatacağım. Ama o herifle görüşme bir daha.

Balca Aydın: Akın'la görüşüp görüşmemem neden bu kadar önemli senin için? Biz seninle şuan sevgili bile değiliz.

Yamaç Karan: Çünkü sana söz verdim. Ne pahasına olursa olsun seni her zaman koruyacağım.

Balca Aydın: Teşekkür ederim Yamaç. Ama böyle bir mecburiyetin yok. Kendi ayaklarımın üzerinde durmayı öğrenmem gerek.

Balca Aydın: Şimdiye kadar bana yardım ettiğin için teşekkürler ederim. Ben kendi başımın çaresine bakarım.

Yamaç Karan: Ne saçmalıyorsun sen?

Yamaç Karan: Benimle veda eder gibi konuşma! Ben her zaman senin yanında olup seni koruyacağım.

Balca Aydın: Hangi sıfatla?

Yamaç Karan:.....

Yamaç Karan: Seni korumam için illa bir sıfata mı ihtiyacımız var?

Balca Aydın: Bilemiyorum Yamaç...

Balca Aydın: Neyse iyi geceler benim çok uykum var.

Yamaç Karan: Ya bilemeyecek ne var?

Yamaç Karan: İyi geceler Balca.

🖤

Merhabalar geç mi kaldım yine? Hepinizden özür dilerim. Nasılsınız çikolatalı kurabiyelerim?

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi alayım. "Teksting olduğu için bu kadar kısa hemen bölüm çok kısa demeye başlamayın jdjfjdhd"

Sizi seviyorum kendinize iyi bakın ❤

Parodilerin  İnstagram hesaplarını aşağıya bırakıyorum lütfen takip eder misiniz ❤️

yamac_karan_2
balca_aydn0
duru__arslann
sonerkaran__
@sena.arikanli
guney_.aras _
naz.urazz
ak1nn_karan

İnstagram twitter ve tiktok:me_emosss

Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin