24 ▪️ Naz

3K 246 351
                                    

Bu bölüm HarunKaymaz0 ve gezegenlerin_mavisi'ne ithaf edilmiştir.

Balca Aydın...

Gözlerimi açmadan kulağımın altında çarpan kalbin sakin ritimlerini dinledim. Dudaklarıma yerleşen gülümsemeyle gözlerimi araladım. Yamaç'ın belimde ki elini yavaşça çekip yatakta doğruldum.

Sevgilim çatık kaşlarla uykusuna devam ediyordu. İnşallah rüyasında birisini dövmüyordur. Yara olan ayağımı Yamaç'ın bacaklarının üzerine uzattım. Hazır uyuyorken baklavaların tadına bakmayayım mı?

Alt dudağımı yalayıp elimi Yamaç'ın tişörtünün ucuna götürdüm. Tişörtü yavaşça yukarı sıyırırken gözüm Yamaç'taydı. Uyanırsa Thor kıskançlığı yüzünden beni baklavalarından mahrum ederdi yine!

Tişörtü tamamen yukarı sıyırdıktan sonra alt dudağımı ısırarak bakışlarımı Yamaç'ın göğsüne çevirdim. Gördüğüm manzara karşısında heyecanım solup giderken boğazım düğüm düğüm oldu. Yamaç'ın göğsünde ve karnında morluklar vardı. Elimi yavaşça morlukların üzerine götürdüm ama dokunamadım. Ben tüm gece göğsünde uyumuş ve sürekli hareket edip durmuştum. Kim bilir canını ne kadar çok yakmıştım?

Pişmanlık içime bir öküz gibi otururken yatağımın yanında ki komidinin çekmecesine uzandım. Elime aldığım kremin kapağını açıp parmağıma sıktım. Yamaç'ın göğsüne eğilip dudaklarımı morlukların üzerine bastırdım. Geriye çekilip parmağıma sıktığım kremi nazik bir şekilde morlukların üzerinde gezdirdim.

Yamaç'ın gözleri açılırken yüzüne bakmadım. Her ne kadar özür dilesek de dün yaşananlardan dolayı kendimi kötü hissediyordum. Ben kremi yavaşça sürerken Yamaç elini yüzüme düşen saçlarıma götürdü. Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp avucunu yanağıma yasladı. "Balım niye yüzüme bakmıyorsun?" diye sordu.

Gözlerimi gözlerine çevirdim. "Günaydın," dedim kısık sesle.

Gözlerimin içine bakarak gülümsedi. "Şimdi günüm aydınlandı işte," dedi.

Gözlerimi kaçırıp göğsüne baktım. Yamaç elimi tutup çektiğin de çattığım kaşlarımla yüzüne baktım. "Ne yapıyorsun?" diye sordum sertçe.

"Baklavalarıma böyle acıyarak bakmana alışkın değilim. Hoşuma gitmedi," dedi.
Diğer eliyle tişörtünü indirirken eline vurdum.

"Yemin ederim seni döverim. Zaten sinirliyim sana! Çek elini!" dedim öfkeyle.

Yamaç şaşkınlıkla yüzüme baktı. "Uyurken ne yapmış olabilirim de sinirlendin acaba?" diye sordu.

Elimi baklavalarında gezdirip üzülerek baktım. "Bu baklavaların hali ne? Ya ben daha onların tadına bakamamışken sen nasıl olurda başkasına elletirsin. Ne hale gelmişler?" dedim.

"Balım ne elletmesi kavgada oldu bunlar. 5 tane sığır gibi adamla dövüştüm," dedi.

Elimi yavaşça morarmayan yerine vurdum. Her ne kadar yavaşta vursam şak diye ses çıkmıştı. Ve hoşuma gitmişti. "Sus! Bana, sana bunları yapanların ellerini münasip bir yerlerine soktuğunu söyle çabuk!" dedim.

Yamaç küçük bir kahkaha attı. Elini başıma götürüp başımı göğsüne çekti. "Soktum Balım soktum sen hiç merak etme," dedi. Yamaç saçlarımı okşarken dudaklarıma temas eden sert göğsünü öptüm. Başımı yavaşça aşağıya kaydırdım. Yamaç "Ne yapıyorsun? Rahat dur Ba-" demesine kalmadan ben dişlerimi morarmayan baklavasına geçirmiştim bile. Yamaç acıyla "Ahhhh," diye inledi.

Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin