Koltukta biraz daha geriye yaslanırsam yere düşmem an meselesiydi. Nebahat abla bana o her zaman ki kötü kadın bakışını attıktan sonra bacağıma boydan boya yapıştırdığı ağdayı tabiri caizse caaart diye çekti. Acıyla "Nebo ben senin ananın..." dedim ama devamını getiremedim. Anasını karıştırma Balca!
Nebahat abla elindeki ağdayı yanındaki çöp kutusuna atarken kınayan bakışlarıyla bana baktı. "Anamın?" dedi hesap sorarcasına.
Nefeslendikten sonra "Ellerinden öperim hürmetlerimi ilet kendisine," dedim.
Arkamdaki Nebahat ablanın annesi "Aleyküm selam Bal kız," diye bağırdı gülerek.
Nebahat abla sırıtarak bacağıma ikinci ağdayı yapıştırdı. "Az daha gelmeyeydin Balca. Haftaya testereyle girişirdim ben bu ormana," dedi.
"He abart abart," dedim alınmış bir tavırla.
Sena koltukta otururken garip garip bana bakıyordu. "Lazer epilasyon diye bir şey var Balca. Niye gitmiyorsun lazere?" diye sordu.
Nebahat abla ikinci ağdayı ben konuşurken çektiği için bağırmak zorunda kalmıştım. "Öğrenciyim lan ben," dedim. "Yav Nebo bir haber verir insan niye habersiz çekiyorsun?" dedim.
Nebahat abla yüzünü buruşturup "Anam diğer esnaflar bunun bağırtısını yardım çığlığı sanıp polisi arayacak valla. Şunun ağzına bir şey tıkın da bağırmasın," dedi.
Sena "Çekilecek dert değil valla yazık sana," dedi.
Kafamı geriye doğru atıp "Param yok Sena. Lazere parayı nerden bulayım ben," dedim küçük Emrah gibi kaşlarımı eğerek.
Sena "Ben veririm sana," dedi.
Önüme dönerken "O kadar iyisin ki sağol," dedim gülerek. "Ama olmaz," diye ekledim.
Duru gözlerindeki salatalık halkalarını çekerken kaşlarını çattı. "Bir uyutmadınız he! Uğur kuşum sen niye cıyaklıyorsun Yamaç kıytı köşede kıstırmış gibi," dedi.
Nebahat abla gözlerini kocaman açarken omzuma bir tane geçirdi. Öyle ki nerdeyse koltuktan düşecektim. "Yamaç kim kız?" diye sordu.
Vurduğu omzumu ovarken "Arkadaş kuaföre mi geldik Çin işkencesine mi belli değil. Karı bakım yaparken işkence yapıyor. Ne vuruyorsun Nebo? Benim narin bedenim senin işkencelerine dayanamaz," dedim.
Nebahat abla iki bacağıma da ağdayı sürüp "Yamaç kim söylemezsen ikisini de aynı anda çekerim," dedi.
"Bu karının içine üç harfli kaçmış belli. Selda teyze şu kızına bir şey de," dedim korkuyla.
Selda teyze "Bende merak ettim kim bu seni kuytu köşede sıkıştırıp mıncıran çocuk?" diye sordu heyecanla.
Duru kocaman bir kahkaha patlatırken ona ters bir bakış attım. "Yav kimsenin beni mıncırdığı falan yok,"dedim.
Sena "Doğru siz daha çok dövüşüyorsunuz değil mi? Gerçi Yamaç boksör olunca bunlar normal şeyler sizin ilişkinizde," dedi gülerek.
Nebahat abla "Kız ne ara boksör sevgili yaptın? Hadi yaptın niye adamla dövüşüyorsun?" diye sordu.
"Bak Nebo kısaca anlatıcam sende bir daha bir şey sormayacaksın tamam mı?" diye sordum.
Nebahat abla "Sen anlat ben ayrıntıları Duru'nun saçını yaparken öğrenirim," dedi.
Hayır belki ben ayrıntı vermek istemiyorum kadın. Niye soruyorsun ki? Mahalle arası kuaföründe olduğumu ve her bir haltımı anlattığım Nebo olduğunu kısa devre yapan beynim bana hatırlatınca durup bir nefes aldım."Soru neydi?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18
ChickLit"Şimdi bu sorunun sırası mı?" diye sordum. "Şuan seni öpmemin tam sırası ama ben herşeyi sırasıyla yapıyor muyum? "diye sordu. " Bilmem yapıyor musun? "diye sordum. " Hep yapmam ama şuan yapasım tuttu,"dedi.