Medya: Güney 🖤
Dudaklarını bilerek dudaklarıma sürttü. Dudakları dudaklarıma değerken "Sana göre 5 Dakikalığına Sevgilin Olmuş bir adam, bana göre sevdiği kadına hasret olan bir adam olarak," dedi.
"2 gündür tanıdığın bir kızı öpmeye hasret olamazsın. İlkbal'ı çokmu özledin?" diye sordum içimde yükselen kıskançlık duygusuyla beraber öfkemi de bastırmaya çalışırken.
Yamaç yutkunup bakışlarını dudaklarıma indirdi. Daha sonra tekrar gözlerime baktı.
"Ölmüşün arkasından zorla sövdüreceksin beni! "dedi sinirle.Kaşlarımı çatıp kafamı geriye çektim. Koltuktan dolayı aramızdaki mesafeyi açamasam da birazcık uzaklaşmıştım ondan.
"Balım güzelim benim.Baklavaya baktığın gibi bana bir kez baksan anlayacaksın sana olan aşkımı ama sen kafanda kurmuşsun bir İlkbal. Bozuk plak gibi hep aynı şeyi dönderip duruyorsun. Benim aklımda kalbimde İlkbal diye biri yok amına koyayım anla artık şunu! " dedi öfkeyle. Sesi konuşmasının başında sakin çıksa da sonlara doğru yükselmişti.
Gözlerimi kırpıştırıp ağzımdan şaşkınlıkla "Ha!" çıktı. Yamaç bana mı hasretmiş? Baklavalar aşkına burada neler dönüyor?
Yamaç gözlerini yumup kafasını omzuma yasladı. "Yeminle delirteceksin beni Balca! Bir kadın bu kadar odun olmamalı!" diye söylendi.
Ben hâlâ olayı kavramakla meşguldüm. Yamaç bana hasretmiş bana! Bana bana Balca Aydın'a! İçimde yükselen Bihter Ziyagil'i susturup derin bir nefes aldım.
"Sen bana nasıl hasret kalabilirsin ki?" diye sordum.
5 Ay önce... Yamaç Karan'dan.
"Seni yeniden burada görmek ne büyük şeref kardeşim hoşgeldin," diyen Güney'in omzuna elimi atıp yürümeye başladım.
"Hoşbuldum," dedim memnuyetsizce. "Siz yine de bana çok alışmayın annemin gönlü olsun diye geldim. Bir kaç güne kaybolurum," diye ekledim.
Güney'in koluna giren Sena bana gözlerini devirip "Şunun şurasında 1yılın kaldı. Sık dişini ver şu derslerini mezun ol. Sonra ne yaparsan yap. Ne diye uzatıyorsun anlamıyorum, "dedi.
" Ben işletme mezunu olunca ne yapacağım Sena? "diye sordum alayla.
Ne zaman yanımıza geldiğini anlamadığım Soner enseme vurup yürümeye başladı. "Orada kocaman aile şirketi var lan. Sende tutarsın bir işin ucundan," dedi.
"Bana diyene bak. Sen sırf bu kaostan kaçmak için doktorluk okumadın mı abicim? Birde bana akıl mı veriyorsun?" diye sordum alayla.
"Beni karıştırma Yamaç. Her aileden bir kişi şirkette bulunsa yeter. Bizden babam var. Sizden de sen olursun işte fena mı?" dedi.
"Damla meraklı şirket işlerine okusun o girsin bizim ailenin adına şirkete," diye geçiştirdim.
Üniversitenin bahçesinde boş bir yere geçerken arkamızda bir bağırış sesi yükseldi. Arkamıza dönüp baktığım da kalabalık bir grup iki genç kızı ortalarına almış itekleyerek hakaret ediyorlardı. Kalabalık gruptan bir erkek ortadaki kızın şalına uzandığın da bizimkilerle hemen oraya yürümeye başladık.
"Şerefsizlerin yaptığına bak. Bilerek kavgayı bahane edip kızın başını açacaklar,"dedi Sena. Baş örtülü kızın yanındaki diğer kız arkadaşını korumak için önüne geçse de kalabalık grup müsade etmedi.
Dalgalı saçlı bir kız, kalabalığı yararak baş örtülü kızın önüne geçip erkeğin elinden tutarak yere ittirdi. Bulunduğum yerden dalgalı saçlı kızın yüzünü göremiyordum ama sesini ve hareketlerini rahatlıkla görebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18
Genç Kız Edebiyatı"Şimdi bu sorunun sırası mı?" diye sordum. "Şuan seni öpmemin tam sırası ama ben herşeyi sırasıyla yapıyor muyum? "diye sordu. " Bilmem yapıyor musun? "diye sordum. " Hep yapmam ama şuan yapasım tuttu,"dedi.