Medya:Soner 🖤
"Ne o sevgilin seni daha ilk günden ağlattı mı?" diye sordu. Akın alaylı baktığı mavi gözlerini arsızca yüzümde gezdirirken geriye doğru 2 adım attım.
"Senin burada ne işin var?" diye sordum.
Ellerini cebinden çıkarmadan bana doğru bir adım atıp yüzüme eğildi. "Senin için yeniden üniversite okumaya karar verdim,"dedi sırıtarak.
Yakınlığından rahatsız olup geriye doğru adım atmak istediğimde kolumu tuttu. "Dün akşam bu yakınlaşmamızdan fazlası olmuşken benden uzaklaşmaya çalışman çok saçma değil mi?" diye sordu.
"Ne saçmalıyorsun sen?" diye sordum. Kalbim korkudan deli gibi atarken karşısında titrememek için kendimi zor tutuyordum.
"Odanda yaşanılanlar sana olan tutkumu öyle tetikledi ki kendime hakim olamadım. Çok güz-" Akın lafını tamamlayamadan birisi suratına yumruğunu geçirmişti. Kolumu tuttuğu için onunla beraber bende yeri boyluyordum ki birisi belimden tutup beni kendine çekti.
Aklım hâlâ Akın'ın söylediklerindeyken kollarının arasında olduğum sinirle soluyan adamın kim olduğunu fark etmem biraz zaman aldı. "Senin belanı sikerim Akın. Ben sana ondan uzak duracaksın demedim mi!" Yamaç beni arkasına aldı yerden kalkan Akın'ı her an öldürecekmiş gibi bir hali vardı.
Akın ağzında biriken kanı yere tükürüp sırıtarak bana baktı. "Aşığım kuzen. Elimde değil çok seviyorum," dedi. Kuzen?
Yamaç ona doğru bir hamle daha yaptığın da kolundan tutmaya çalıştım ama işe yaramadı ellerimin arasından kolunu kurtarıp Akın'ın üstüne atladı. Ortalık bir anda karışınca kavgaya başkaları da dahil oldu. Ben şaşkınlık ve korkuyla onlara bakarken birisi saçımı çekti. Canımın acısıyla çığlık attım.
"Tüm bunlar senin yüzünden oldu şeytan!" Yeliz hem saçımı çekip hemde bana hakaretler ediyordu. Dişlerimi sıkarak bağırmamı durdurdum. Yeliz'in karnına sert bir tekme atmamla saçımı bıraktı.
"Sen kime şeytan diyorsun ha! Akın'ın bana yaptıklarına göz yumarak asıl Şeytan sen oluyorsun!" diye bağırdım. Yeliz karnını tutarak üzerime yürüdü. Elini tekrar saçıma götürdüğün de Yamaç onu iterek bana dokunmasını engelledi.
Yanıma gelip elini yanağıma götürdü. Endişeyle yüzüme baktı."İyi misin sana bir şey yaptı mı? " diye sordu.
Elimi kanayan kaşına götürdüm. "Asıl sen iyi misin? Kaşın kanıyor," dedim.
"Beni boşver alışkınım ben. Sana bir şey olmadı değil mi?" diye sordu ısrarla.
"Ben iyiyim Yamaç sadece saçımı çekti okadar," dedim. Eğilip saçlarımdan öptü. Bu yaptığıyla kalbim tekledi adeta. Yutkunup bakışlarımı etrafta gezdirdim.
Okulun güvenliği kavgaya karışanları kolundan tutup götürürken birisi de yanımıza geldi. "Sizde bizimle geliyorsunuz," dedi.
Yamaç, güvenlikçiye kafasını sallayıp elimi tuttu. "Seni karıştırmalarına izin vermemeliydim," dedi yürürken.
"Benim yüzümden kavga ettiniz. Karışmamam mümkün mü sence?" diye sordum. Akın, Emrah ve Yeliz'i polis arabasına bindirlerken Akın'ın öfkeli bakışları elimi tutan Yamaç'taydı. Polis memuru Akın arabaya binmesi için iteklerken dönüp bana baktı. Gergin yüzü yumuşarken gülümsedi.
Bakışlarımı ondan çekip elimi tutan Yamaç'a çevirdim. Çattığı kaşlarıyla baktığı yere baktım. Benim arkamdan onun arabasına binip ona öpen kız öfkeyle bize bakıyordu. Ahh tabi ya bu adamın sevgilisi vardı. Elimi hızla Yamaç'ın elinden çektiğim de affallamış bir halde bana baktı. "Ne oldu gene?" diye sordu şaşkınlıkla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18
ChickLit"Şimdi bu sorunun sırası mı?" diye sordum. "Şuan seni öpmemin tam sırası ama ben herşeyi sırasıyla yapıyor muyum? "diye sordu. " Bilmem yapıyor musun? "diye sordum. " Hep yapmam ama şuan yapasım tuttu,"dedi.