Önceki bölümün sonundan küçük bir kesit...
Yamaç dudaklarının üzerinden diliyle geçip "Niye boşuna olsun Balım, değerlendiririz. Senin dilin yorulmuştur şimdi. Ben onu dinlendiririm bir güzel," der demez dudaklarıma yapıştı. Lan ben o anlamda demedim ki. Herife bak herşeyi lehine çeviriyor.
Dudaklarımı büyük bir iştahla emerken karşılılık vermemek için kendimi zor tutuyordum. Çok özlemiştim ama inadım şuan daha ağır basıyordu. Yamaç elinin birini belime atıp beni daha çok kendine çekti.
Tam inadıma yenilip Yamaç'ın öpüşüne karşılık verecektim ki duyduğum sesle geri çekilmeye çalıştım.
"Seni hergele seni. Bırak lan kızı."
Yamaç anında geri çekilirken gözleri kocaman açıldı. "Babaanne," dedi panikle.
Perihan Hanım sert tutmaya çalıştığı yüzüyle Yamaç'a bakıyordu. Bakışları bir kez olsun bana değmezken Yamaç'a gözleriyle yanını işaret etti.
Yamaç bana bakıp "Neyse en azından ölmeden önce seni son kez öpebildim," dedi.
Ben kurduğu cümleyi anlamaya çalışırken o çoktan yanımdan uzaklaşmıştı. Perihan Hanım yanına gelen Yamaç'ın kulağına elini uzattı. Boyu yetişmediği için Yamaç sırıtarak kafasını eğdi.
Perihan Hanım "Hergeleye bak sen hem utanmaz hem de arlanmaz. Birde bana gülüyor. Seni kulağından tavana asarım," dedi Yamaç'ın kulağını çekerken.
Yamaç "Ya sultanım ne yaptım sanki?" diye sordu acı çeker gibi.
Perihan Hanım bana bakıp gülümsedi "Seni zorla mı öptü bu hergele?" diye sordu.
Gözlerim kocaman açılırken bakışlarımı Yamaç'a kaydırdım. Yamaç kaşlarını yukarı kaldırıp indirdi. Ee sen şimdi naneyi yemedin mi? Dudaklarım kendiliğinden yukarı doğru kıvrılırken bakışlarımı Yamaç'tan çekip babaannesine çevirdim. Kadın ne diyeceğimi acayip bir merakla beklerken dudaklarımı büzüp başımı aşağı yukarı salladım.
Perihan Hanımın kaşları anında çatılırken Yamaç'ın kafa aşağı doğru inmesiyle bağırması bir oldu. "Kopardın kopardın," dedi.
Mutfağa giren Duru "Ay yine kim kimin dudağını kopardı?" diye sordu.
Ben keyifle sırıtırken Perihan Hanım Yamaç'ın kulağını bırakmadan mutfaktan çıktı.
Duru, mutfaktan çıkan Perihan Hanım ve Yamaç'a garip bakışlar atarak yanıma geldi. "Ay ne oluyor be?" diye sordu.
"Ne olsun Yamaç beni öpmenin cezasını çekiyor," dedim sırıtarak.
"Bu ailede ki favorim babaanne olacak belli oldu," dedi.
"Galiba benimde," dedim.
Duru'yla beraber mutfaktan çıkıp salona girdik. Biz salona geldiğimizde nişanı konuşuyorlardı. 1 hafta sonrasına nişan tarihinde karar kılınmıştı.
Salonda en mutlu insan evladı Faruk'tu. Sanki kız babası değilde erkek babası gibi bir hâli vardı. Kendine zengin dünür bulduğu için ondan mutlusu yoktu şuan. Gerçi Duru kendi bulmuştu ama olsun.
Bakışlarımı hindi Faruk'tan alıp Yamaç'a çevirdiğimde dalmış bir şekilde Akın'a bakıyordu. Akın yanındaki Naz'la konuşurken tebessüm ediyordu. Ve evet çok nadirdir Akın'ın içten tebessüm ettiği. Ship damarım kabarmadı desem yalan olurdu. Ama Akın'ı bildiğim için her ne kadar Naz'dan haz etmesemde başını böyle bir adamla belaya sokmasını istemezdim.
Yamaç'ın öksürmesiyle bakışlarımı Akın ve Naz' dan alıp Yamaç'a çevirdim. Yamaç bana dik dik bakıyordu. Hani o meşhur boks eldivenleriyle beni dövmek ister gibi attığı bakış vardı ya işte o bakış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18
ChickLit"Şimdi bu sorunun sırası mı?" diye sordum. "Şuan seni öpmemin tam sırası ama ben herşeyi sırasıyla yapıyor muyum? "diye sordu. " Bilmem yapıyor musun? "diye sordum. " Hep yapmam ama şuan yapasım tuttu,"dedi.