12 ▪️Kopardın Kopardın

5K 331 223
                                    

"Hı?" dedim anlamayarak. Yamaç kocaman gülümseyip dudaklarıma eğildi. Hayır ya her köfte yediğimde ilk öpüşmemizi hatırlamak zorunda mıyım ben?

Masanın üzerine bıraktığım ucu kalan ekmeği Yamaç'ın ağzına tıkmamla Yamaç'ın yumulu gözlerinin açılması bir oldu. Yamaç ağzında ki ekmeği çıkarıp ters ters bana baktı.

"Beni her an dövmekle öpmek arasında gidip geldiğini biliyorum ama ben ilk öpüşmemizi her köfte yediğimde değilde ne bileyim baklava yediğimde falan hatırlamak istiyorum. Az önce köfte ekmeğin arasında soğan yedim lan ben! " dedim.

Yamaç dayanamayıp gülmeye başladığında rahat bir nefes aldım. Tabi siz anlamazsınız karşınızda sanki anasına küfretmişim gibi bakan bir boksörle bakışmadınız."Seni arasıra böyle aç bırakmak lazım," dedi.

"Aç demişken. Yamaç köfteni yemeyeceksen ben yiyebilir miyim?" diye sordum. Yarım ekmekle doyan kadından şüphe ederim!

Yamaç ekmeğini eline alıp gözlerimin önünde kocaman bir ısırık aldı. Ben şaşkınlıkla ona bakarken gözlerime bakarak lokmasını çiğnemeye başladı. Nerede centilmenlik? Birde bana odun diyor sığır! Lokmasını yutup gülümseyerek bana baktı. "Bu gece bitmeden öyle yada böyle seni öpmem gerekiyor. Hâlâ aç olduğunu biliyorum tuhaf bir şekilde açken utanmıyorsun," dedi.

"Hah! Senin ekmeğine mi kaldım ben? Bir daha söylerim ne olacak?" dedim.

"Hangi parayla?" diye sorduktan sonra bir ısırık daha aldı. Benim yanımda değil para telefonum bile yoktu.

Kafamı masaya koydum. "Öğrenci olmak çok zor be. İguana kertenkeleleri bile bizim kadar sürünmemiştir," dediğimde Yamaç kahkaha attı.

"Sen fakir bir öğrenci misinde?" diye sordu hâlâ gülerken.

Kafamı kaldırıp Yamaç'a baktım. "Sen hayatında hiç zengin öğrenci gördün mü?" diye sorduktan sonra kafamı tekrar masaya koydum.

"Ben varım ya," dedi.

"Dayak yiyerek zengin olan tek öğrencisin bravo," dedim alayla. Masaya konulan tabak sesi ve burnuma dolan köfte kokusuyla kafamı kaldırdım.

Yamaç'a baktığımda gözlerini kısmış bana bakıyordu. "Ben dayak yemem dayak atarım! Köfteni ye!" dedi.

Elime ekmeği alıp bir ısırık aldım. Gurur yapmamı falan beklemiyorsunuzdur umarım! Gözlerimi Yamaç'ın kızaran sol kaşına diktiğim de Yamaç elindeki ekmeği tabağına bırakıp ayranından bir yudum aldı.
"Belki sana saçma gelecek ama senin geldiğini hissettim. Bir anlık duraksama yaşadım. Karşımda ki adamda bu duraksamadan faydalandı işte,"dedi.

Lokmamı yutup Yamaç'ın gözlerine baktım.
" Neden geldiğimi hissedince duraksadın? " diye sordum.

Yamaç derin bir nefes alıp alt dudağını ısırdı.
" Korktum, "dedi.

" Neyden korktun? "diye sordum.

"Beni öyle görmenden korktum ki korktuğum da başıma geldi," dedi.

"Ben önceden anlamıştım ki zaten dövüştüğünü. Sadece ilk gördüğüm de biraz afalladım. Sana öncesinde sinirliydim o yüzden o kadar tepki gösterdim. Yoksa dövüşmen beni korkutmadı," dedim. İnşallah yalan söylediğimi anlamaz.

Yamaç'ın yüzüne yerleşen şaşkınlığa dayanamayıp gülümsedim. Elime ekmeğimi alıp bir ısırık daha aldım.

"Bana neden sinirlenmiştin peki?" diye sordu.

Lokmamı yutup bir yudum ayran içtim. O değilde önceki ekmeğimi açlıktan kuru kuru yemişim yeni fark edebildim. "Beni bırakıp gittin. Bir şey olursa beni ara demedin. Arkadaşlarımı ara dedin. Biliyorum bu konuda sana kızmaya hakkım yok ama kızdım işte," dedim.

Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin