Yamaç karşısında beni görünce ilk önce baktı sonra sertçe yutkundu daha sonra "Yeter be!" deyip dudaklarıma yapıştı.
Yaşadığım şoktan dolayı Yamaç'ın öpücüğüne karşılık verememiştim. Yamaç alt dudağımı dudaklarının arasına alıp emerek bıraktı. Karşılık vermemem canını sıkmış olacak ki burnundan soluyarak dudaklarımdan ayrıldı.
Gözlerimi kırpıştırıp bana merakla bakan Yamaç'ın gözlerine bakmaya başladım. Yaşadığım an' ın gerçekliğini kafamın içinde sorgularken elimi havaya kaldırıp Yamaç'ın yanağına götürdüm. Parmaklarımı Yamaç'ın yanağında gezdirip emin olabilmek için elimi hafifçe yanağına vurdum.
Yamaç'ın kaşları çatılırken ben bir kez daha vurdum yanağına. Bu seferki diğerine göre daha sertti. Bu adam kaç gündür bana neler çektirmişti şimdi beni özledi diye beni öpmüştü. Şimdi ne olacak? Özlemini giderdi beni tekrar mı terk edecek?
Bende özlemiştim ben niye öpmemiştim? Elimi istemsizce daha sert bir şekilde çarptım yanağına. Elimi yumruk yapıp indirdim. Tırnaklarımı avuç içime batırırken gözlerim dolmuştu.
Yamaç elini kaldırıp yanağıma koydu. Baş parmağıyla yanağımı okşayıp dudaklarını araladı ama bir şey demedi.
Geriye doğru bir adım attığım da Yamaç'ın eli havada kaldı. "Niye yapıyorsun bunu?" diye sordum.
Yamaç elini indirip "Ne yapıyorum?" diye sordu umarsızca.
"Şuan yaptığın şeyi niye yapıyorsun? Yine sırtını dönüp gideceksin biliyorum. Niye gelip beni öpüyorsun?" diye sordum.
Bana doğru bir adım atıp yumruk yaptığım elimi tuttu. Parmaklarımı gevşetip araladı. Avuç içimden öpüp elimi tokat attığım yanağına yasladı. "Gidersem beni durduramaz mısın?" diye sordu.
"Sen gitmeyi kafana koyduysan ben seni nasıl durdurayım?"diye sordum.
"Bizim için çabalayalım Balım. Ben pes ettiğim de sen. Sen pes ettiğinde ben çabalayayım olmaz mı?" diye sordu.
Yanağında ki elimi narin bir şekilde yanağında gezdirdim. "Olur mu sence? Sen benim kim olduğumu bildiğin halde beni kabullenebilecek misin?" diye sordum.
Yamaç dibime kadar gelip ellerimi tuttu. "Seni sen olduğun için kabullenmeseydim buraya kadar gelir miydim Balım?" diye sordu.
"Beni ben olduğum için değil Yamaç. Benim kimin kızı olduğumu kabullendin mi?" diye sordum.
Yamaç'ın çenesi seğirirken sertçe yutkundu. "O kadın umrumda değil Balım. Ben o kadın yüzünden hayatımın kadınını kaybedemem. Beni affet,"dedi.
Gözlerimi yumup başımı göğsüne yasladım. "Sana çok kırgınım ama iyiki geldin Yamaç,"dedim.
Yamaç ellerimi bırakıp beni kucağına aldı. Ayağıyla kapıyı kapatıp benim odama doğru yürüdü. Odamdan içeriye girip kapıyı kapattıktan sonra ayakkabılarını çıkarıp benimle birlikte yatağa uzandı. Başımı göğsüne çekip saçlarımı okşamaya başladı."Beni affettin mi Balım?" diye sordu.
"Affettim Yamaç," dedim gözlerimi yumarken.
Başımın üstünden uzunca öptükten sonra kokumu içine çekti. Kollarını sırtıma sımsıkı dolayıp "Teşekkür ederim Balım," dedi.
"Çok uykum var," dedim kısık sesle.
Yamaç'ın göğsü olduğundan daha yumuşak gelmişti. "Baklava ister misin?" diye sorduğunda kafamı kaldırıp Yamaç'ın yüzüne baktım.
"Baklavayı nerden bulacaksın bu saatte?" diye sordum.
Yamaç elini dudaklarıma götürüp baş parmağıyla dudaklarımı okşadı. "Benim baklavalarımdan bahsediyorum Balım," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18
ChickLit"Şimdi bu sorunun sırası mı?" diye sordum. "Şuan seni öpmemin tam sırası ama ben herşeyi sırasıyla yapıyor muyum? "diye sordu. " Bilmem yapıyor musun? "diye sordum. " Hep yapmam ama şuan yapasım tuttu,"dedi.