Yamaç Karan'dan...
Merdivenleri hızla inerken arkamdan gelen ve bana sürekli bir şeyler söyleyen Soner'i umursamadan cebimden telefonumu çıkarıp Güney'i aradım. Üçüncü çalışta açılmasıyla "Nerdesin?" diye sordum öfkeyle.
"Eski evdeyim," dedi buz gibi bir sesle.
"Bekle orada!" dedikten sonra telefonu kapatıp cebime geri koydum. Güney'in saçma sapan tripleri haddini aşmıştı. Balım'a dokunmaması gerektiğini bilmesine rağmen hangi kafayla yalın ayak onu bana getirirdi. Bunu yapmasının asıl nedeni Balca'nın canını yakmak değildi biliyordum. Balca beni boks yaparken görürse benden nefret eder umuduyla getirmişti onu bana. Ama işler Güney efendinin umduğu gibi gitmemişti. Şimdi benim Balım'a dokunmak neymiş bunu en ağır şekilde ödeyecekti.
Dışarı çıktığım gibi motoruma doğru yürüdüm. Arkamdan gelen Soner kolumdan tuttuğun da elimi göğsüne koyup onu geri ittim. "Soner sakın! Sakın beni durdurmaya çalışma seninde canını yakarım!" dedim öfkeyle.
"Seni durdurmak gibi bir niyetim yok zaten, benim arabayla gidelim bu sinirle motor kullanma sinirden elin ayağın titriyor lan," dedi telaşla.
Elimdeki motorun anahtarını sıkmayı bırakıp ilerideki Soner'in arabasına ilerledim. Soner şoför koltuğuna otururken bende yan koltuğa oturdum. Sinirden dudaklarıma ısırırken cebimdeki telefon çalmaya başladı.
Telefonu çıkarıp kimin aradığına baktım.
Balım arıyordu telefonu açmakla açmamak arasında kalmıştım. Ona da sinirliydim kaç defa sormama rağmen bana söylememişti. Şimdi açarsam kabini kırabilirdim. Telefonu sessize alıp tekrar cebime koydum.Soner "Niye açmadın?" diye sordu.
"Kaç defa sordum söylemedi. Benden böyle bir şeyi nasıl saklar?" dedim sinirle.
"Sena durdurmak için çok çabalamış yarı yolda döneceklerken Balca ısrar etmiş sana getirmeleri için. Biliyorum bu Güney'in yaptıklarını haklı çıkarmaz ama biraz sakin mi olsan. Elinden bir kaza çıkacak," dedi.
"Ben Balca'yı size emanet ettim. Sen kalkıp yanıma geliyorsun Güney iti kızı sürükleyerek yanıma getiriyor. Tek başına Sena duruyor kızın başında. Ben kimseye güvenemeyecek miyim?" diye sordum sinirle.
" Ben amcama sana göz kulak olacağıma dair söz verdim. O ringe geri dönme diye o kadar çaba gösterdik. Sen Balca'ya kızıp her fırsatta kendini oraya atıyorsun. Seni almaya gelmiştim oraya. Güney'e gelince. Güney'in böyle bir şeye kalkışacağını düşünemedim. Sena ile kavga etmişler o da bunun sorumlusu olarak Balca'yı görmüş o yüzden bu kadar sinirlenmiş. Bilseydim evden hiç çıkmazdım,"dedi.
"Birincisi bana bakıcımmışsın gibi davranmayı bırak. Ben dövüşmeyi seviyorum ve bu işten kazandığım parayla geçiniyorum. O iş olmasa annemin aldığı üç kuruş maaşla geçinebilir miyiz sanıyorsun? Beni işimden vazgeçirmekle uğraşmayı bırakın ilk önce. İkincisi o Güney sebebi her ne olursa olsun Balca'ya bunu yapmayacaktı. Herşeyden önce bir kadına öyle davranmaya hakkı yok. Bunun cezasını çekecek! "dedim.
"Üniversite bitince şirkette çalışmaya başlayacaksın ve bu dövüş olayları bitecek Yamaç! "dedi sertçe.
" Ben o şirkette çalışmak falan istemiyorum!"dedim öfkeyle.
" Balca ile bir gelecek istiyor musun?" diye sorduğunda susmuş kalmıştım.
" İstiyorsun tabiki de. En büyük hayalin onunla evlenip bir yuva kurmak değil mi? Balca ister mi peki senin dövüşmeni?"diye sordu." Bilmiyorum istemez sanırım,"dedim.
" Balca için kendine adamakıllı bir yol çizeceksin Yamaç! O şirkette sizinde hakkınız var. Hakkınızı yedirtme!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18
Chick-Lit"Şimdi bu sorunun sırası mı?" diye sordum. "Şuan seni öpmemin tam sırası ama ben herşeyi sırasıyla yapıyor muyum? "diye sordu. " Bilmem yapıyor musun? "diye sordum. " Hep yapmam ama şuan yapasım tuttu,"dedi.