26 ▪️Güney'in Eski Yaraları

2.3K 212 248
                                    

Bu bölüm _kedyyyy_ ve EsmanurAkda4 ithaf edilmiştir.

Yamaç Karan'dan...

Alp'i lavaboya götürmemle geri getirmem kısa sürmüştü. Çünkü çocuğun bezi varmış ve çoktan bezine yapmıştı. Ah Balım ah dünyadan bir haber sevgilim benim.

Salona döndüğümüzde Balca kulağında ki telefonu yavaşça indirip çatık kaşlarıyla bana baktı. "Balım bir sorun mu var?" diye sordum.

"Sena aradı. Sana Güney' in babasının selamını söylememi istedi. Sesi kötü geliyordu. Neler oluyor Yamaç?" diye sordu.

Alp'in elini bırakıp cebimden telefonu çıkardım hemen Sena'yı arayıp telefonu kulağıma götürdüm. Telefonuna ulaşılmıyordu. "Sana başka bir şey söyledi mi Balım?" diye sordum.

"Hayır söylemedi. Neler oluyor Yamaç?" diye sordu ayağa kalkarken.

Yanına gidip koltuğa geri oturttum. Alnından öpüp gözlerine baktım. "Güney'in babası Sena'ya zarar vermiş olabilir. Geri döndüğümde söz veriyorum herşeyi anlatacağım," dedim.

Kafasını iki yana sallayıp "Bende seninle geliyorum," dedi.

"Balım ayağın böyleyken olmaz. Hem Alp var, burada onunla kal. Söz veriyorum Sena'yı güvenli bir şekilde geri getireceğim,"dedim.

"Beni haberdar et mutlaka," dedi.

Dudaklarına küçük bir öpücük kondurup "Tamam Balım," dedim. Ayağa kalkıp hızlı adımlarla evden çıktım. Kendi daireme girip odama doğru yürürken Güney'i aradım.

Güney sesindeki yorgunlukla "Efendim Yamaç," dedi.

"Sena, Balca'yı aramış. Bana babanın selamını söylemesini istemiş," dedim. Odama girip dolabımın kapağını açtım. Kazaklarımın arkasına koyduğum silahı alıp belime sıkıştırdım. Tişörtü üzerine çekip odadan çıktım.

Güney öfkeyle "S*ktiğimin herifi! Ne olursa olsun Sena'ya dokunmayacaktı," dedi.

Evden çıkıp merdivenlere yöneldim. "Güney sen hiçbir şey yapmıyorsun bana bırak. Plana sadık kal, annen söz konusu," dedim.

"Yok abi bu herifin eceli ben olacağım. Yeter artık s*kerim planını," dedi.

Apartmandan çıkıp arabama bindim. Kontağı çevirirken "Güney bana güvenmiyor musun?" diye sordum.

"Sana kendimden çok güveniyorum kardeşim. Ama söz konusu Sena," dedi. Çaresizliği sesine yansımıştı.

"Tamam o halde bana güvenmeye devam et. Sena'yı sağ salim alacağım o adamın elinden. Sen hiçbir şey yapmıyorsun Güney, anneni düşün. Benden haber bekle," dedim.

"Hay s*keyim böyle işi. Tamam!" dedi.

"Baban nerede olabilir sence?" diye sordum. O sırada telefonuma mesaj geldi. Mesaja baktığım da yabancı bir numaradan gelen bir konum olduğunu gördüm.

"Bilmiyorum Yamaç bilmiyorum," dedi.

"Tamam ben buldum galiba nerede olduğunu," dedim.

Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin