Bu bölüm HDYSEA ve kimashika 'ya ithaf edilmiştir.
Balca Aydın'dan...
Yamaç'la konuştuktan sonra telefonu kapatıp koltuğun kenarına koydum. Kapıyı açmak için ayağa kalktığım da Alperen masanın üzerinden sandalyeye oradan da yere indi. "Anne, anne," diyerek kapıya doğru apaladı. İşine gelince masaya tırmanan velet işine gelmeyince apalayarak gidiyordu.
Anneme ablam beni dövdü de der bu velet. Allah kuru iftiradan saklasın. Çok amin. Ayağımı sürüyerek kapıya ulaştım. Kapıyı açtığım da annemin asık suratıyla karşılaştım. Alperen ellerini anneme uzattığında annem gülümseyerek Alperen'i kucağına aldı.
"Hoşgeldin anne," dedim.
Annem bana sarılıp "Hoşbuldum annecim," dedi.
Geriye çekilip annemin içeri girmesini bekledim. Belli ki Ahmet amcayla aralarında kötü bir şeyler olmuştu. Annem Alperen'i kucağından indirmeden salona doğru yürüdü. "Kahve içeriz değil mi anne?" diye sordum.
"Olur kızım içelim," dedi.
Mutfağa geçip kahveyi hazırlamaya başladım. Köpüren kahveyi fincanlara döküp tepsiye koydum. Elime aldığım tepsiyle salona doğru yürüdüm. Annem kucağında ki uyuyan Alperen'le ayağa kalktı. Sessiz bir şekilde "Alperen'i yatıracağım bir yer var mı kızım?" diye sordu.
"Benim odama yatırabiliriz anne," dedim.
Anneme odamı gösterip koltuğa geri oturdum. Annemle konuşurken kimsenin rahatsız etmemesi için telefonumu sessize aldım. Az sonra annem yanıma gelip oturdu. Ona kahvesini uzatıp kendi kahvemden bir yudum aldım. Annem kahvesini içerken sürekli benden gözlerini kaçırıyordu.
"Eee anne dinliyorum," dedim.
"Anlatacak bir şey yok kızım," dedi.
"Bana varmış gibi geldi ama," dedim.
"Var da çok önemli bir şey değil. Her karı koca arasında olan şeyler," dedi.
"Pekâlâ özel hayatınıza burnumu sokacak değilim ama anlatmak istersen dinlerim. Bunu sakın unutma tamam mı," dedim.
Annem zoraki bir tebessümle "Tamam anneciğim unutmam," dedi. Kahvemden bir yudum alıp arkama yaslandım. Annem alt dudağını ısırıp bıraktı. "Balca," dedi çekinerek.
"Efendim anne," dedim.
"Ahmet beraber bir akşam yemeğine gidelim diyor. Yeğeni de bize eşlik edecek. Ne dersin kızım?" diye sordu.
Kahvem bitince fincanımı sehpanın üzerine bırakıp anneme baktım. "Anne tamam sizinle yemeğe gelmek isterim de Ahmet amcanın yeğeni ne alaka?" diye sordum.
"Ahmet, yeğenini çok seviyor dönmeden onunla da beraber vakit geçirmek istiyor o yüzden," dedi.
"Anne siz bensiz gidin. Beni biliyorsun yabancıların olduğu bir ortamda gerilirim," dedim.
"Kızım hemen geri çevirme. Çocukla konuşmazsın olur biter. Lütfen beni kırma birtanem lütfen," dedi.
Bir süre düşünüp cevap vermedim. Annemi kırmak istemiyordum ama yabancılarla aynı ortamda bulunmaktan da rahatsız oluyordum. "Anne ben gelmesem daha iyi -" Cümlemi tamamlayamadan kapım yumruklanmaya başlandı.
Annem elindeki fincanı sehpanın üzerine bırakıp hızla ayağa kalktı. "Kim bu şimdi?" diye sordu panikle.
"Bilmiyorum anne beklediğim bir kimse yok," dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18
Romanzi rosa / ChickLit"Şimdi bu sorunun sırası mı?" diye sordum. "Şuan seni öpmemin tam sırası ama ben herşeyi sırasıyla yapıyor muyum? "diye sordu. " Bilmem yapıyor musun? "diye sordum. " Hep yapmam ama şuan yapasım tuttu,"dedi.