Bu bölüm Gecesiksinsizi ve resadim34 'e ithaf edilmiştir.
Balca Aydın'dan...
Kahvaltı masasın da herkes çok sessizdi. Sena' nın dün gece Güney'in söylediklerine kırıldığı çok belliydi. Duru ise benden bir şeyler sakladığı için suçlu psikolojisine girmişti. Benim zaten yokuş aşağı giden hayatım yüzünden moralim sıfırdı. Hayat bana resmen kıçını dönüp kahkaha atıyordu.
Oflayarak zeytine çatalımı batırmaya çalıştım ama zeytin çataldan kaçıp duruyordu. Hayır ne kaçıyorsun ben seni öyle ya da böyle mideme indireceğim. Tabağın içinde en fazla nereye kadar kaçabilirsin ki?
Sinirle çatalı zeytine batırmak istediğim de zeytin benim tabağımdan fırlayıp yumurta tavasının içine uçtu. Vay arkadaş zeytin bile istemediği bir şeyden kaçıp gidebiliyordu ama ben kös kös oturmuş başıma gelecekleri bekliyordum.
Çatalı elimde sıkarken ucunu masaya vurdum. Gözlerimi kısarak zeytine bakmaya başladığım da kendisi ile aramda gereksiz bir bakışma başladı. Şuan bu zeytini düşmanım ilan etmiştim! Sorgulamayın normal bir zamandan geçmiyorum. Hem sizene be istediğime düşman olurum!
"Çiçeğim sen iyi misin?" diye soran Sena'nın sesiyle düşmanımdan bakışlarımı çekip Sena'ya baktım.
"İyiyim neden sordun?" diye sordum.
Sena bakışlarını tavanın içindeki zeytine çevirdi daha sonra tekrar bana baktı. "Hiççç," dedi.
Elimdeki çatalı tabağıma bırakıp ofladım. Duru ve Sena bana baktılar. Duru "Konuşmak ister misin?" diye sordu.
"Hayır," diyerek kestirip attım.
Sena "Bize mi kızgınsın?" diye sordu.
"Hayır," dedim.
Duru "Bana mı kızgınsın?" diye sordu.
"Hayır," dedim.
Sena "Neyin var o zaman?" diye sordu.
"Hiçbir şeyim yok. Bir sevgilim vardı artık o da yok," dedim ayağa kalkarken.
Duru "Biz varız," dedi gözlerime bakarak.
Dudaklarıma zoraki bir gülümseme yerleştirdim. "Ben çıkıyorum annemlerle buluşacağım," dedim. Topallayarak odama girip çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım. Duru ve Sena da hazırlanmış kapıda beni bekliyorlardı. Dolaptan ayakkabılarımı çıkarırken "Siz nereye?" diye sordum.
Sena ve Duru aynı anda diz çöküp ayakkabılarımı giymeme yardım ettiler. Duru ayağa kalkıp koluma girdi. "Sena'yı okula seni de annenlerin yanına bıraktıktan sonra dükkana gidip elbisem için gerekli malzemeleri alacağım," dedi.
"Ben taksiyle giderdim," dedim.
Sena kapıyı açtığın da karşı dairenin de kapısı açılmıştı. Duru "Ben varken taksiyle mi gideceksin? Alınıyorum ama," dedi gözlerini devirerek.
Karşı daireden ilk çıkan kişi Güney oldu. Güney'in yorgun bakışları Sena'nın üzerinde dolanırken Sena ona hiç bakmadan asansörün düğmesine bastı. Duru kapıyı kilitleyip tekrar koluma girdi. Güney'den sonra çıkan Soner bizi görünce kocaman gülümseyip yanımıza geldi. Duru'nun yanağından öptükten sonra "Günaydın sevgilim," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18
Chick-Lit"Şimdi bu sorunun sırası mı?" diye sordum. "Şuan seni öpmemin tam sırası ama ben herşeyi sırasıyla yapıyor muyum? "diye sordu. " Bilmem yapıyor musun? "diye sordum. " Hep yapmam ama şuan yapasım tuttu,"dedi.