25 ▪️Alperen

2.6K 236 135
                                    

Bu bölüm nazyapiyo ve Perihansanlii ya ithaf edilmiştir.

Ağrı kesici ilacımı içtikten sonra topallayarak salona doğru yürüdüm. Zil çalınca oflayarak kapıya baktım. Yamaç'lar gideli 1 saat olmuştu ve gelen Yamaç olamazdı. Ya da benim şerbetli baklavam hasretime dayanamayıp geri gelmişti.

Kapıya doğru giderken "Kim o?" diye bağırdım.

"Balca benim," diyen annemin sesiyle kafamın içindeki baklavalar ağlayarak uzaklaştı.

Kapıya ulaştığım da nefes nefese kalmıştım. Derin bir nefes alıp kapıyı hafif araladım. Kapı aralığından anneme baktım. "Siz kimsiniz hanımefendi? Her benim diyene kapıyı açmıyoruz," dedim.

Annem oflayarak gözlerini devirdi. "Sen herhalde terlik özlemişsin belli," dedi yalancı bir sinirle.

"Terlik değilde koca bir yanak özledim tam ısırmalık. Hani nerde o yanak?" dedim. Kapıyı açıp anneme sarıldım. Geriye çekilip "Aaa burdaymış," dedikten sonra annemin yanağından ısırdım.

Annem "Kızım dur kopardın," dedi gülerek.

Geriye çekilip "Koparmasam nasıl yiyeceğim?" diye sordum. "Hoşgeldin anne. Ahmet amca ve Alperen yok mu?" diye sordum.

Annem koluma girerek eve girerken "Onlar beni bırakıp baba oğul gezmeye gittiler," dedi. Annem ayakkabısını çıkarırken misafir terliklerini önüne koydum.

Annem terlikleri giydikten sonra birlikte mutfağa gittik. "Kahvaltı yaptın mı anneciğim?" diye sordu.

Sandalyeye otururken "Ben yaptım ama sen yapmadıysan birlikte bir şeyler yiyebiliriz," dedim.

"Bende yaptım anneciğim. Birlikte güzel bir Türk kahvesi içelim ne dersin?" diye sordu.

"Olur anne içelim," dedim gülümseyerek.

Kapının zili tekrar çalınca annem bana baktı. "Beklediğin birisi mi vardı kızım?" diye sordu.

"Yok anne kimseyi beklemiyordum," dedim ayağa kalkmaya çalışırken.

Annem "Otur sen, ben bakarım," dedi kapıyı açmaya giderken.

Annem az sonra elinde bir paketle geri geldi. "Bu ne anne?" diye sordum.

"Bilmiyorum sana gelmiş. Kurye teslim edip gitti," dedi.

Paketi açarken telefonuma mesaj geldi. 2 kutu baklava görünce alt dudağımı ısırdım. Elime telefonu alıp gelen mesaja baktım.

Enişte Bey: Bu kadar geç kaldığı için özür dilerim baldız. Afiyet olsun :)

Siz: Faizini de isterim.

Siz :Ayrıca biz tepside anlaşmıştık seninle. Sen 2 kutu göndermişsin olmaz böyle seni şuan kınadım!

Enişte bey :Ne faizi?

Siz : Geç kalma faizi.

Enişte Bey : Faiz haram Baldız. İmana dön.

Siz : Ben Yamaç'a söyledim senden 7 tepsi baklava alacağız. 😏

Enişte Bey: 7 mi? Niye be?

Siz : Bizden kız almak kolay mı be? Kafamı bozma 14 tepsiye de çıkabilir.

Enişte Bey : Baklavayla Duru arasında bağlantı kurmaya çalışıyorum ama kuramıyorum.

Siz :Boşver çok kurcalama doktor bey 😏

Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin