4 ▪️ Çirkin Ördek Yavrusu

6.2K 306 222
                                    

Medya: Duru 🖤

Kafamın ağrısıyla gözlerimi açmaya çalıştım. Sağ tarafama dönerek elimi alnıma götürüp ovmaya başladım. Komidinin üzerinde ki saate baktığım da 11'e geliyordu. Kollarımı iki yana açıp gerindim. Aklıma yaşadıklarım gelince yattığım yatakta hızla doğruldum. Odamdaydım! Ama nasıl olur? Yoksa gördüklerim rüya mıydı?

Kapımın hemen yanında yerde duran Akın'ın hazırladığı çantamı ve gene Akın'ın giydirdiği ayakkabılarımı gördüm. Hayır rüya görmemişim. Ben şaşkınlıkla çanta ve ayakkabılarıma bakarken sol tarafımdan gelen sesle yerimden sıçradım.

"Günaydın Balım." Kocaman açtığım gözlerimle pencerenin önünde ki pufun  üzerinde oturan dövmeli çocuğa yani Yamaç'a baktım. Arkasına yaslanmış 'sen iflah olmazsın' bakışlarıyla bana bakıyordu.

"Gü- Günaydın," dedim kekeleyerek.

Öne doğru eğildi. "Nasıl eterin kokusuyla rahat uyuyabildin mi?" diye sordu.

Kaşlarım anında çatılırken ters ters yüzüne baktım. "Sen benimle dalga mı geçiyorsun?" diye sordum sinirle.

Kaşları alayla yukarı doğru kalktı. "Aynı soruyu bende sana soracaktım biliyor musun?" dedi.

"Ne istiyorsun Yamaç?" diye sordum gözlerimi devirerek.

"Bakıyorum da adımı da öğrenmişsin," dedi gülerek.

"Evet senin aksine  tek bir sefer duymam yetti adını öğrenmem için,"dedim.

Gülümsemesi büyürken tekrar arkasına yaslandı. " Bir şey fark ettim. Uyanınca çok asabi oluyorsun. Bunu sevdim, "dedi o sinir bozucu sırıtmasını bozmadan.

Üzerimdeki yorganı sinirle kenara atıp ayağa kalktım. " Zevzekliği bırakta odamda ne aradığını söyle bana," dedim.

"Olurda Akın tekrar msj atarsa seni yollarda baygın halde toplamayayım da direk odandayken ona koşarak gitmeni engelleyeyim dedim. Nasıl iyi etmiş miyim?" diye sordu alayla.

Yüzüm anında asılırken bakışlarımı Yamaç'tan kaçırıp yere eğdim. "Beni sen mi kurtardın?"diye sordum.

Ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledi. " Elini yüzünü yıka gel mutfaktayız," dedikten sonra odamdan çıkıp gitti.

Arkasından şaşkınlıkla bakakalmıştım. Cidden hem sinir bozucu hemde tuhaf birisiydi. Oflayarak banyoya girip hızlıca işlerimi hallettim. Dün giydiğim kıyafetlerim hâlâ üzerimdeydi. Kıyafetlerimi değiştirmeyi es geçip odamdan çıktım. Yamaç beni o manyağın elinden nasıl almıştı çok merak ediyordum.

Mutfağa girdiğim de masada oturanları görünce şöyle bir göz gezdirdim. Yamaç'ın adlarını henüz bilmediğim biri kız biri erkek iki arkadaşı, Soner, Yamaç ve her daim yüzünün güldüğünü gördüğüm ama şuan somurtarak oturan arkadaşım Duru vardı. Benim gelmemle herkesin bakışları bana döndü tek bir kişi hariç. Duru bakışlarını önündeki tabaktan kaldırmamıştı bile.

Yamaç'ın kız olan arkadaşı ayağa kalkıp yanıma geldi. Onun da birçok yerinde dövmeler burnunda ve sağ kaşında da piercing vardı. Dışarıdan bakınca ' ben belayım öte git' diyen bir tipe benziyordu. "Merhaba Balca. Dün tanışamadık ben Sena," dedi elini uzatırken.

Uzattığı elini sıkıp "Memnun oldum Sena," dedim.

"Yamaç ve Soner abiyle tanışmışsın sanırım. Bu sessiz arkadaş da benim sevgilim Güney," dedi Yamaç'ın sağında oturan çocuğu göstererek.

"Merhaba Balca," dedi soğuk çıkan sesiyle.

"Merhaba Güney," dedim kısaca. Benle tanıştığına memnun olmayan birisine ben memnun oldum demezdim yani.

Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin