20 ▪️ Hav Hav

3.5K 290 176
                                    

Yamaç kafasını dudaklarıma eğdiğinde banyonun kapısı sertçe açıldı. Yamaç gelene bakmadan "Oha Duru!" dedi.

Ama gelen kişi Duru değildi. Korkuyla gelen kişiye bakarken Yamaç'ın elini sıktım.

Kömür dışarı sarkıttığı diliyle bize bakarken Yamaç'ın ağzından keyifli bir kahkaha döküldü. Kömür kapının girişine oturup bize bakmaya başladığında Yamaç'ın arkasına saklandım.

Yamaç başımdan öpüp Kömür'ün yanına gitti. "Oğlum sen ne arıyorsun burada?" diye sordu kafasını severken. Kömür Yamaç'a bakarak havladığında korkuyla lavaboya tırmandım."Duru'mu gönderdi seni buraya?" diye sordu. Kömür bir kez daha havladı.

"Yamaç sen köpeklere fısıldayan adam mısın? Ne konuşuyorsun köpekle?" diye sordum. Kömür bana bakarak havladığında "Yamaç bir şey söyle şuna!" dedim korkuyla.

Yamaç çatık kaşlarla bana bakıp "Köpek değil Kömür onun adı!" dedi. "Ayrıca orada ne arıyorsun? Kömür benim boyuma kadar zıplayabiliyor yani istese senin yanına da atlayabilir," dedi.

Ellerimla tezgahın kenarından sıkıca tutup ters ters Yamaç'a baktım. "Köpeğin aklına niye öyle şeyler sokuyorsun be adam sussana!" dedim. Kömür bir kez daha havlayınca telaşla "Köpek dediğim için özür dilerim Kömür bey. Bir daha olmayacak beni affedin lütfen," dedim.

Yamaç ayağa kalkıp tam önümde durdu. Sıratarak yüzüme eğildiğinde öpeceğini anladım. Kafamı geriye çekerek "Ne yapıyorsun Kömür yanında beni mi öpeceksin?" diye sordum.

Yamaç garip bir şekilde yüzüme bakıp gülmeye başladı. Kafasını Kömür'e çevirip "Sen bizi odada bekle," dedi eliyle odamı gösterirken. Kömür ayağa kalkıp bize kıçını dönüp tekrar oturdu. Yamaç hayretle Kömür'e baktı "Odada bekle dedim Kömür," dedi. Kömür dışarı sarkıttığı diliyle Yamaç'a baktı. Onun bu haline dayanamayıp güldüm. Kömür şuan sahibine rest çekiyordu ve acayip tatlı gelmişti gözüme.

Yamaç bana bakarak "Sen bize mi gülüyorsun?"diye sordu.

" Çok komik görünüyorsunuz," dedim.

Yamaç tekrar yüzüme eğilip "Gülünce sende çok tatlı görünüyorsun. Onu ne yapacağız?" diye sordu.

"Kömür hâlâ bize bakıyor," dedim gülerek.

Yamaç burnundan soluyup Kömer'e baktı. "Onu yemeyeceğim oğlum git odada bekle," dedi. Kömür Yamaç'a ardı ardına iki kez havladı. Yamaç'ın tekrar bana dönmesiyle dudaklarıma yapışması bir oldu. Kömür bizi izlerken kendimi çocuğu tarafından öpüşürken yakalanmış anne gibi hissettim. Yamaç bir anda geriye doğru çekiştirildiğinde arkasına baktım.

Yamaç "Oğlum bırak paçamı," diye söylendiğinde bakışlarımı aşağıya indirdim. Kömür Yamaç'ın paçasından ısırmış geriye doğru çekiştiriyordu. Dayanamayıp bir kahkaha daha patlattım. Yamaç bana bakıp "Gülmesene!" dedi.

Gülerek "Kömür beni senden mi kıskanıyor yoksa bana mı öyle geliyor?" diye sordum.

"Henüz beyfendiye yüz vermedin ya o yüzden böyle davranıyor," dedi.

Duru odama girip bir anda alkış tutmaya başladı. "Afferin sana Kömür. Bundan sonra sen benim sağ kolumsun,"dedi.

Kömür Yamaç'ın paçasını bırakıp Duru'nun yanına gitti. Duru yanına gelen Kömür'ü öpüp beraber odadan çıktılar.
" Oha Duru'ya baksen nasıl da iyi anlaşıyorlar, "dedim.

Yamaç yanıma gelip beni kucağına aldı. "Sen niye köpeklerden korkuyorsun Balım?" diye sordu odaya doğru yürürken.

Kolumu Yamaç'ın boynuna doladım. "Küçükken köye gittiğimiz de beni köpekler kovaladı. Köpeklerden kaçarken dereye düştüm. Köyün çocukları da bana kurbağa demeye başladı. Köpek korkum oradan geliyor. O zamandan beri bir daha köye gitmek istemedim ama babam beni döv-" Boğazım düğüm düğüm olurken susmamın gerektiğini düşündüm.

Beş Dakikalığına Sevgilim Olur musun? +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin