,,Kamarád volal, prý nás všechny zve na bruslák. Jdete vy tři?" zeptal se Clay svých sester a přítele když měl ztlumený mikrofon u hovoru s Quackitym. Všichni souhlasili, což nevěděli k čemu se právě upsali. Dream odešel z obýváku kde byli a Ari vyrazila zjistit jestli má brusle. Byli ve skříni u ní v pokoji. Otevřela ji a po pár pohledech věnovaných haldě skleniček od svíček, knížek, popadaných mikin, které byly předtím na ramínkách nad tím, a krabici plné polaroidových fotek a vzpomínek z dětství, je objevila. Vytáhla je odtamtud a po vyzutí papučí, si je pokusila obléct. Kupodivu seděly jak ulité a nic ji nikde netlačilo. Byla ráda, protože v tuhle dobu nikde nesežene brusle. Začalo se připozdívat.
✼✼✼
Ráno, tak nepěkné slovo pro žáky základních a středních škol. Ráno, vysvobození pro doktory kteří mají noční službu. Ráno, daleké i blízké pro lidi v klubech, kterým bylo sotva jednadvacet a jsou úplně na kaši. Ráno, také známé jako jitro, ale teď pryč z dějěpisu nebo jiných školních předmětů. Jde o to, že se ráno budí většina lidí. Dalo by se jako ráno ale popsat půl šesté ráno, kdy Ari vstala? To nikdo nevykoumá. Dnes bylo třicátéhoprvního prosince. Před čtyřmi dny Dreamův kamarád, Quackity, navrhl jít bruslit. Nevzpomínala si kdy naposledy bruslila, ale je to už dávno. Měli tam být v osm. Ari měla budit Dreama s Georgem a Dristu, což byl mírně risk, protože Ari zásadně nevstávala tak, jak by měla. Tentokrát ji probudil budík. Zvedla se z postele a vyrazila se převléct. Džíny a tričko skryté svetrem. V tom bruslit nehodlala. V šatnách se převleče do teplákovky ale nepotřebuje tam jet jako bezďák. Sice jak znala svého bratra, tak ten tam pojede v teplácích. Udělala si hygienu a šla vzbudit zbytek Shopping Quatra. Dream po ní hodil polštář a George se ještě víc zamotal do peřiny. Na Ari začaly hrát nervy. Věděla že v dalších pár letech nebude mít děti, protože by chytili jeho geny a chování. Ari s nima začala třást a po pár nadávkách všeho druhu se zvedli, přičemž si to pak narázovali do koupelny. Ari se vydala probudit svou mladší sestru, což bylo jednoduché, protože když otevřela dveře do jejího pokoje ji probudila zvukem jejích dveří ve kterých byl zvenku zabodlý nůž. Zlaté dětství...
✼✼✼
Zbytek rána proběhl celkem hladce. Jen chvíli čekali na Nicka a Destiny. Destiny a Drista jeli s Ari v autě a Nick, George a pak i Quackity, kterého nabrali cestou, jeli s Dreamem. Karl, Tina a Manatreed přijeli asi deset minut po nich. Corpse nemohl tak místo něj jel Manatreed. Nebydleli na Floridě, takže bydleli na hotelu kam přijeli včera večer. Když posbírali své věci z aut, vyrazili dovnitř. Quackity to tam začal domlouvat a Clay tam dělal takové blbosti že hodil hubu. Všechny to rozesmálo tak že se začal cítit trapně. Ari to rozesmálo nejvíc a z toho se smíchy sesunula na zem. Karl se na ně zděšeně podíval. Poprvé Dreama a jeho sourozence potkal, stálo to za to, ale bál se toho, co bude na ledě. Když to Quackity vyřídil, vydali se do šatny, kterou měli pronajmutou v ceně. Převlékli se do oblečení ve kterém budou bruslit, v Ariiném případě černobílošedá teplákovka od značky Adidas. Ari si začala obouvat brusle stejně tak, jako všichni ostatní. Chvíli bojovala s tkaničkama, ale ne tak záporně jak Destiny.
,,Zasraný tkaničky kurva toto, člověk se je snaží zavázat a ony ty svině nechcou. Já se na tyhle sračky kurva vyseru." Bylo slyšet z rohu místnosti kde se, velmi často sprostá Destiny, pokoušela zavázat tkaničku. Karl, Nick a Quackity umírali smíchy a zbytek k tomu neměl daleko.
,,Destiny, pamatuješ když ti bylo čtrnáct, tak tě vyloučili ze zápasu za tvou mluvu." upozornil ji na její mluvu její bratr Sapnap.,,Ale notak, to doopravdy nešlo hrát. Ty holky nám to pořád házely někam do piče." vymlouvala se Destiny. Ari nad ní jen zakroutila hlavou a když se jí povedly ty brusle zavázat, sundala si hodinky, náušnice, náramky a řetízky. Vyrazila směrem k ledu následovaná pořád nadávající Destiny a Tinou.
,,Co že hraješ za sport?" zeptala se Tina Destiny, která bojovala se vstupem na led. Destiny se na ní otočila.
,,Plážovej volejbal, čtyři versus čtyři. Proč?" odpověděla naučeně Dest.
,,Nic, jen tak když v šatně padla debata o tom tvým zápasu tak mě to zajímalo." Tím Tina ukončila rozhovor. Ari odehnala Dest od toho vstupu a jednoduše ho otevřela. Mezitím přišel i zbytek skupiny. Clay šel první přičemž, když na ten led stoupl, podjelo mu to a hodil hubu. Dnes už poněkolikátý. Když se vyhrabal zpět na nohy a otočil se na ostatní, všiml si jak všichni umírají smíchy. Musel se cítit děsně trapně. Rozhodl se zkusit rozbruslit. Zbytek lidí se opatrně vrhlo na led, ale ti už nespadli. Claye to naštvalo, ale nic neřekl. Ari se začala rozbruslovat. Destiny se dohrabala za ní a začaly si povídat. Nebo spíš do té doby než Clay opět hodil hubu a sklouzl se po hubě na ledě tak, že smetl všechny na zem kromě své sestry Dristy. Všichni se váleli na zemi a nadávali na Claye, přičemž Drista to jako jediná, která se mu vyhnula, nedávala a smíchy přepadla dozadu, takže si nejenže narazila zadek, ale i ona v tom momentě byla rozpláclá na ledě. Ari zvedla talefon a udělala hromadné selfie. Manatreedův a Dreamův obličej nebyl vidět, ale to nevadilo, protože se ještě neodhalilili. Ari tam udělala šipečky s jmény a postla to na insta. Do popisku napsala ,,Normální den - jen jsme pustili Dreama na brusle🤣". Hned to dostalo několik liků a komentářů. Icey gang se mezitím smíchy i bolestí z naražených zadků a kolen posbírali na nohy a vytmavili Clayovi jeho nešikovnost na bruslích. Clay se omluvil a George ho objal.,,Počkej, vy dva jste spolu?" zeptal se zvědavě Quackity. Dream s Georgem se na sebe podívali a synchronizovaně přikývli. Ti co to nevěděli, jen vykulili oči a byli mírně udivení, ale vzhledem ke kamarádství, které spolu měli Dream a George to chápali. Ti dva byli nerozluční od momentu kdy se poznali. Ari se zahihnňala a pokračovali v bruslení. Karl vymyslel hraní na hoňenou což on začínal. Ten to předal Manatreedovi, který to dal Destiny. Ta se to chystala dát Ari, ale nic jí nepředala. Ari se ohlédla i když věděla že to bude past. Ale nebyla, Destiny totiž ležela jak široká, tak dlouhá na ledě. Ari se uchechtla a pokračovala v bruslení.
,,Lidi já mám nápad..." vyjekla najednou Destiny a zmizela v šatně. Po chvíli se zjevila s volejbalovým míčem. Ari vykulila oči a pohledem se jí její nápad snažila rozmluvit. Destiny byla neoblomná nebo Ariin pohled přehlédla.
,,Zahrajeme si volejbal!" vysvětlila své počínání Dest.
,,Co síť?" snažila se jí to nenápadně vymluvit Drista, která byla rozumem na straně své sestry. Ari za ní byla ráda, protože někteří nejmenovaní jedinci byli rádi že se na bruslích vůbec udrželi a Destiny chce hrát sport plný hopsání, pobíhání a pádů.,,Můžeme svázat pár bund dohromady a bude to. Navíc je nás tu deset takže by to bylo pět proti pěti, tři vepředu a dva vzadu." Stála si na svém návrhu Destiny. Měla vyhráno. Nachystali improvizovanou síť a rozřadili se do týmů. Kapitánky byly Destiny a Ari. K Destiny do týmu šla Tina, George, Quackity a její bratr Sapnap. Do protějšího týmu, neboli do týmu Ari, šla Drista, Dream, Karl a Manatreed.
Hra započala.
No tentokrát jsem přetáhla o dvacet slov aleeee nevadí. Jde o to že jsem sem přidala Manatreeda. Jinak pokud máte připomínky k volejbalu, napište, korektorka odpoví. A když ne tak si to vygooglí. Ze mě bude básník. Asi vše
Byeee
ČTEŠ
Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)
FanfictionAri se konečně zbavila toxického vztahu, když díky svému bratru potká milého kluka, do kterého se hned zamiluje. Život jí ale často nehraje do karet a svýma smaragdovýma očima nevidí, že by se dožila dalšího rána. A kolik lidí ztratí, než bude konec...