,,Veselé Vánoce!"
Bylo to jako z nějakého Vánočního filmu. Před dveřmi stál George. Dream pustil Patches a George objal. Té se to moc nelíbilo a šla očichat nového příchozího. George měl trochu sněhu ve vlasech a úsměv na rtech. Oproti němu nebyl moc vysoký. Clay ho uvedl dovnitř a ukázal mu svůj pokoj. Sedli si na postel a povídali si. Ari se rozhodla, že když se její bratr dlouho nevrací k televizi, půjde ho hledat. V předsíni nebyl ale byl tu kufr ve který se její bratr určitě neproměnil. Vyrazila nahoru po schodech a když minula koupelnu a pokoje Dristy a jí, zamířila do nejočekávánější místnosti kde by ho mohla najít. Byly otevřené dveře a Ari ještě než překročila práh, vyskočila mírně do vzduchu a mírně se lekla. Mírně vypískla a rychle zabouchla dveře. Clay a George se odtáhli z polibku a George se zeptal, když slyšel nadávky, že si ani dveře neumějí zavřít
,,Kdo to byl?"
,,Jo, to byla Ari, moje dvojče," vysvětloval rozrušeně Clay.
,,Které vám mělo vzkázat že je večeře na stole." dodala Ari uraženeckým tónem od dveří které znovu otevřela. Bylo vidět jak se jim červenají tváře. George se poškrábal za uchem a společně všichni tři šli dolů do jídelny na večeři. Sedli si vedle sebe, vedle Claye byla Ari a z druhé jeho strany byl George. Vedle Ari seděl jejich otec a mezi ním a jejich mamkou byla Drista. Ti dva celou večeři mlčeli.
,,To tě to tak unavilo že ani nemluvíš?" podotkla na Dreamovu osobu Drista. Ari vyprskla vodu co zrovna pila a George se začal červenat. Drista se po nich rozhlédla.
,,Myslela jsem ty chlebíčky, který jsi mazal když jsme s Nickem streamovali." ospravedňovala svou předchozí větu Drista. Clay a George si oddechli a Clay směrem ke své nejmladší sestře zakýval hlavou ve znamení 'jo unavili mě chlebíčky'. Rodiče jim se smíchem přihlíželi.
,,Nebo počkej kam jste před večeří zmizeli?" zamyslela se nahlas Drista. Clay po ní hodil kus vánočky namazané marmeládou. Netrefil se, ale trefil Patches co se rozvalovala na okně. Zasyčela a zmizela na chodbě. Ari se tam celou dobu smála s jejich rodiči. George se poté taky smíchu neubránil. Dristu bavilo štvát jejího bráchu a George se potichu zeptal mamky jeho kamaráda jestli se tohle děje často. Ta jen přikývla ale poté komedie pokračovala protože Drista po něm mrskla vařenou mrkev. Obtiskla se mu na jeho vánoční svetr a on s poznámkama, že tohle pořád jí Dest, to po ní hodil zpět. Trefil se jí do drdolu a ona zaječela. Urvala ze stromku plastovou ozdobu a hodila to po něm. Uhnul se jí, ale jak později zjistili, ozdoba nebyla plastová ale skleněná takže se rozbila na podlaze. Najednou všechen smích utichl. Jejich mamka zaječela.
,,Máte oba zaracha, Clayi tobě ho prodlužuju a ten bordel si uklidíte!" seřvala je jejich mamka. Obyvatelstvo stolu se zvedlo a Clay zašeptal Georgeovi něco ve smyslu ať na něj počká u něj v pokoji. Ari šla do svého pokoje a zapla stream. Bylo to jen mluvení ale pár lidí tam přišlo. Kolem dvanáctý to vypla a po asi desetiminutovém scrolováním instagramu šla spát.Ráno ji vzbudil řev. Rozeznávala mezi nimi hlas jejího dvojčete, Nicka a George. Zpívali 'Heads Will Roll' Mamka Ari, Dristy a Claye je poslala někam a je to neodradilo a zazpívali k tomu ještě 'Mask' od již zmíněného Dreama. Ari rozmrzele sešla ze schodů ale chytlavé písničky ji donutili zpívat s nimi. Poté se k nim připojila Drista a Destiny které právě přicházeli ze zahrady kde trhali nějaké bylinky na vaření.
,,To se člověk ani na Štědrej den nevyspí?" ozvala se naštvaně z ložnice jejich matka. Přišla do obývacího pokoje kde doteď dělali své karaoke a vytáhla extendr wi-fi ze zásuvky. Asi je chtěla naštvat, ale to se nikdo nedozví protože ho tam po chvíli pozorování šesti párů smutných očí zase vrátila.,,Jde se na přípravy... Clayi ty nachystáš snídani, Ari ti pomůže a George taky a ti zbylí jedeme dokoupit jídlo na oběd a večeři. A vy tři se chovejte slušně, táta tady zůstává." rozdělila úkony jejich máma.
,,Nebudu komentovat můj byt před pár dny když jste nemohli spát po hororu, i když jsem největší lekavka já, tak jste u mě spali na gauči a ráno jste mi zasmradili byt spálenýma vajíčkama. No ty nevaříš," ztrapnila Ari svého bratra před jeho kamarádem a poukázala na něj že on vařit zásadně nebude. ,,Na co máte chuť?" zeptala se znovu mírumilovným hlasem jako kdyby právě neseřvala svého bratra.
,,Palačinky, třeba." navrhl George.
,,Ok beru, ale pokud se tady někdo neurazí." pronesl Clay.
,,Jo fajn, ale že byste třeba začali hledat mlíko a ostatní věci?" odpověděla na hloupou poznámku svému dvojčeti Ari. Ti jen začali prohrabávat skříňky v kuchyni jejich rodičů.
,,Mám mouku!" zařval Dream.
,,Jakou?" zeptal se George čekající normální odpověď.
,,Bílou," odpověděl Dream zmateně ale i v jiných ohledech i pyšně.
,,Ne, ty idiote. Jak moc hrubou?" vychrlila Ari. Clay ponořil ruku do pytlíku s moukou a po chvilce ji vytáhl.
,,Ne není moc hrubá," vyslovil svoji teorii Clay. George se plácl rukou do čela a sebral mu ten sáček.
,,Polohrubá," řekl poté co si přečetl nápis na přední straně sáčku.
,,Jo, tu zrovna potřebujeme," vzala mu ji z ruky Ari a podle váhy odsypala do misky.
,,Ještě nějaká vejce a mléko." řekl George který si recept dobře pamatoval. Ari zamířila do lednice a z poličky na dveřích té lednice vytáhla čtyři vajíčka a po naťuknutí jejich obsah vylila do misky na mouku. George mezitím našel mléko a s odměrkou tam nalil přesné potřebné množství. Clay se mezitím zmocnil mouky a začal jim to házet do obličeje a za krk. Ari to naštvalo protože v té kuchyni před pár dny vytírala tak mu tu mouku sebrala a do ruky mu dala hadričku aby tu zem utřel znovu, protože byla všude mouka. George mezitím začal smažit. Ari zapla odsavač a během dvaceti minut měli nasmaženo.Mezitím se vrátili nakupující z nákupů. Všichni během chvilky zhltli svoje palačinky a poté už si ani nesedli. Jejich mamky je pořád úkolovali jako udělej tamto a pak zas támhleto a tak dále...
Kolem poledne si konečně všichni mohli oddechnout. Jenže to už museli na oběd. Obědvali společně se Sapnapovou rodinou. Najednou se Destiny směrem ke Georgeovi a Clayovi zeptala
,,Chodíte vy dva spolu?" Oni si jen vyměnili pohledy a přikývli. Ari se na ně podívala pohledem jako 'já to věděla'. Dreamova mamka si zakryla ústa.
,,Veselé Vánoce lidi'!" snažil se situaci zaoblit George. Clay mu jen položil ruku na rameno. Najednou uslyšeli kuckání. Destiny se dusila vařenou mrkví. Ari k ní přispěchala a pomohla jí tu mrkev vykašlat. George a Clay se mezitím chytili za ruce pod stolem. Po obědě se nabídli že umyjí nádobí. Když si za nějakou dobu šla do kuchyně pro pití potkala je tam, jak seděli na lince a líbali se. Velmi potichu si vzala skleničku a rozhodla se ji napustit nahoře v koupelně. Ti dva si jí všimli a ona zamumlala něco jako ,,Sorry". Zrudly jim tváře a pustili se do umývání, které měli dělat doteď. Ari si šla napsutit pití do koupelny a tam potkala Dristu a Destiny jak si dělají nehty. Zeptali se jí jestli chce Vánoční gelový nehty. Přikývla a sedla si k nim.Tentokrát žádný otevřený konec no autorko ty se ceníš. Justtt kidddingg. Nic lepšího mě nenapadlo napsat. No kdyby tu nebyla moje korektorka tak by z toho nebyla jen taková blbost ale i pravopis by nebyl na úrovni mého věku a přečtených knížek ale na úrovni prvňáka. No jeden fakt- Destiny je OC od korektorky a Destiny miluje vařenou mrkev. No byly to dva fakty ale asi zatím byeeeee.
ČTEŠ
Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)
FanficAri se konečně zbavila toxického vztahu, když díky svému bratru potká milého kluka, do kterého se hned zamiluje. Život jí ale často nehraje do karet a svýma smaragdovýma očima nevidí, že by se dožila dalšího rána. A kolik lidí ztratí, než bude konec...