,,Připraveni?" zeptal se Nick a chystal se odpálit ohňostroje. Všichni přikývli a začali se těšit na show. Ari, Dest a George se drželi stranou, báli se aby Nick neodpálil nějakou bombu či co. Během chvíle se na noční obloze po dešti objevily barevné paprsky ohňostrojů. Ari našla někde svůj polaroid a dělala vzpomínky. Destiny jí následovala a fotila novým fotoaparátem co dostala od Nicka. Ohňostroje ozařovaly oblohu. Karl donesl Ari víno.
,,Však je teprve..." snažila se odůvodnit to víno Ari. Podívala se na hodinky.
,,Devět večer. Dobrý čas na víno," doplnila se Ari a napila se. Karl se zasmál a vzal jí z ruky její polaroid aby jí vyfotil jak popíjí. Mezitím se k nim přimotal Quackity.
,,To je u vás normální chlastat tři dny v kuse?" zeptal se.
,,Loni jsme zvládli pět. To tu ještě byl brácha," přiznala Ari. Quackity vykulil oči.
,,Však ještě pátek a sobotu." doplnila ji Drista.
,,To si nepamatuju." odporovala Ari.
,,Protože jsi byla s kocovinou zamknutá na půdě a zapomněli jsme na tebe. A taky že tam byla jedna bedna rumu. Se ani nediv žes ztratila pojem o čase." vysvětlila Drista a odešla. Ari už nic nenamítala aby se to tady moc nešířilo. Karl objal Ari kolem ramen. Nic neříkala.
,,Vy dva jste spolu?" zeptal se jich Quackity.
,,Jo vole, však jsem ti to tak stokrát říkal," odpověděl Karl. Quackity se snažil zavzpomínat, kdy mu to Karl říkal.
,,A jak dlouho?" snažil se zjistit jak moc je blbej.
,,Od mých narozenin." řekla Ari pyšně. Quackity byl šokován.
,,Však je říjen." zalapal po dechu Quackity.
,,Listopad." opravil ho Karl.
,,Už?" byla zmatená Ari.
,,Jo," potvrdil to Quackity, který se podíval do kalendáře na svým mobilu.
,,To už je tak dlouho?" zeptala se Ari.
,,Jo," souhlasil Karl nevěřícně.
Najednou k nim přitančily Destiny, Drista a Annie. Všechny se usmály a táhly je doprostřed tanečního parketu. Ari to samozřejmě zabila. Snažila se přitom nemyslet na všechny ty píčoviny co tancovali s Clayem. Snažila se tančit nejen za ni ale i za něj, držet jeho odkaz. Dj si jí přitáhl k sobě a řekl aby na Destiny vznesla přípitek. Ari počkala až dohrála písnička a pak s mikrofonem vyskočila na stůl.
,,Vážení dámy a pánové, než budeme našrot, tak bych ráda vznesla přípitek na tu nejlepší, nejúžasnější a nejskvělejší Destiny. Jsi ta nejlepší osoba, kterou jsme všichni mohli potkat, jsi milá. Sice svým způsobem, ale proto tě všichni milují. Nechápu co bychom si bez tebe počali, protože ty svým humorem zkurvíš i tu nejhorší situaci. Nemám šajna jak to dokážeš, ale jsi pro mě za to superhrdinka. Ať se jde spiderman bodnout, ty jsi lepší. Teď ti je konečně sedmnáct, ale vypila jsi zatím alkoholu jako celá tvoje třída za sedm let. Nebudu brát v potaz to, že pomáháš řešit záhady, srát lidi, to ti jde úžasně, ale dalším tvým úžasným talentem je uklidňování lidí. Jsi silná žena a všichni jsme rádi že jsi v našich životech. Na zdraví." pronesla přípitek Ari. Myslela to z hloubi svého srdce. Dest pro ni byla oporou a Ari zase pro ni. Destiny počkala až Ari sleze ze stolu aby ji silně objala.
ČTEŠ
Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)
Hayran KurguAri se konečně zbavila toxického vztahu, když díky svému bratru potká milého kluka, do kterého se hned zamiluje. Život jí ale často nehraje do karet a svýma smaragdovýma očima nevidí, že by se dožila dalšího rána. A kolik lidí ztratí, než bude konec...