Přidávám playlist od jedné kamarádky pro tuhle kapitolu <3333
„Ty tu máš soukromou vyšetřovací stanici?" zalapala po dechu Destiny.
„Ve které jsem skoro odhalil oba případy." pochlubil se.
„Ale jen skoro." zarazila ho Ari.
„Pár skutečností mi chybí," posmutněl George. To byl moment pro Destiny. Pod overálem našla řetízek na kterém se houpal malý flash disk. Sundala si ho z toho řetízku a podala ho Georgovi.
„Co to je?" zeptal se zmateně.
„Důkaz o vrahovi." řekla tiše. George zapnul počítač po své levici a zapojil flash disk do něj. Otevřel jedinou složku na disku na které bylo jediné video. Opatrně ho spustil. Ari to video doteď také neviděla, protože to bylo pro Destiny citlivé téma. Ve videu se odehrávalo normální ráno u Punze, Purpleda a Nicka doma. Purpled nadával proč zase došly cereálie, Punz s Nickem soutěžili o to kdo bude mýt nádobí, které pak nakonec myl Purp. Pak se tam dvě hodiny nikdo neukázal, takže tu část Destiny přeskočila až na hádku mezi Punzem a Nickem.
„Nemůžeš to v sobě dusit věčně. Pokud chceš ublížit Ari, nedělej to, ale řekni jí co si myslíš. Ona ti pomůže, ale chtít ji zabít jenom kvůli nějaké domluvě a tomu že se zamilovala do Karla nedává smysl." hádal se Punz a snažil se něco Nickovi vymluvit. Teď to Ari začalo docházet.
„Nepleť do toho tu domluvu. Řekl jsem ti o tom jen proto že jsem potřeboval poradit." odpovídal naštvaně Nick.
„Nemůžeš ale zabíjet lidi Nicku. Hlavně ne Ari. Však je to tvá kamarádka. Navíc kdyby někdo zjistil to o té Zoey tak tě zabásnou." vyčítal mu smrt Zoey Punz. S Ari to málem seklo. Nikoho nenapadlo že by Nick zabil Zoey. George si všiml že s Ari není něco v pořádku a že pro ni Zoey znamenala hodně. Pozastavil video, přičemž nechal Ari aby se posadila a rozdýchala to.
„Takže Nick za to vše může?" povzdechl si George a snažil se uklidnit Ari.
„Pusťte to video," zašeptala Ari. Destiny spustila a hádka mezi Nickem a Punzem pokračovala.
„S tou Zoey to byl omyl. Copak to nechápeš? Nechtěl jsem ji zabít ale..." zasekl se Nick.
„Ale co? Pořád byla jen nevinný člověk." vyjel na něj Punz. Ari už přestávala držet své slzy uvnitř. Nechala je volně proudit ven.
„Nebyl jsem to já v mém těle. Neovládal jsem se. Jako kdybych byl někdo jiný. Pak jsem si z toho skoro nic nepamatoval." snažil se obhájit. Punz se na něj díval nedůvěřivým pohledem. Zhluboka se nadechl, než se zeptal na jednu z jeho posledních otázek.
,,A zabil by jsi i mě?" zeptal se tiše a díval se svému kamarádovi do očí.
,,Ne, Punzi, ne..." povdechl si Nick a otočil se k Punzovi zády, aby se opřel o kuchyňskou linku a vstřebal otázku svého kamaráda. Punz mu položil ruku na rameno a stoupl si vedle něj. To ještě netušili že jsou před kamerou a že Nick drží v ruce nůž. Punz si toho nože, který měl Nick v ruce, nevšiml. Zatím nevěděl že ho to bude stát život.
,,Promiň..." zašeptal Nick a Punze bodl. Punz se na něj podíval vyčítavým pohledem, ale Nick nebyl Nick jak ho znali. V očích měl čirou nenávist. Ty milé oči Nicka se najednou změnily v ty které nikdo nepoznával.
ČTEŠ
Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)
FanfictionAri se konečně zbavila toxického vztahu, když díky svému bratru potká milého kluka, do kterého se hned zamiluje. Život jí ale často nehraje do karet a svýma smaragdovýma očima nevidí, že by se dožila dalšího rána. A kolik lidí ztratí, než bude konec...