Kapitola XLIII <odpuštění>

95 22 7
                                    

Dny i týdny plynuly. Ari pokračovala ve svém vyšetřování den po dni, ale pořád se nedokázala dobádat. Měla další podobný sen kde viděla Claye a Zoey mizící v temnotě. Pak jí došlo, že další lebka je Zoeyina. Dnes byla zase v práci. Už se vracela domů, když spatřila před dveřmi svého bytu osobu, která se právě chystala zazvonit. Po krátké úvaze jí došlo kdo to je. Potichu se k němu připlížila a objala ho zezadu. Chudák Karl to nečekal. Pustila ho, aby se alespoň mohl otočit. S úsměvem ji objal také. Ona byla zase šťastná. Byl to tak úžasný pocit. Připomněla si co si slíbila před pár týdny. Odpouští mu.

,,Zkazila sis překvapení." podotkl. Ari se usmála.

,,Tak promiň že pracuju." zasmála se a chytila ho za ruku. Odemkla dveře do bytu a dotáhla ho dovnitř. Zavřeli dveře.

,,Chyběl jsi mi. Nikdy jsem tě neměla nechávat odejít." řekla a dlouze se mu zadívala do očí.

,,Já nikdy neměl odcházet." oplatil jí pohled. Opřel své čelo o to její a zahleděl se jí hluboko do jejích očí. Jejich moment jim překazili Buffy s Patches, které by se chtěly také přivítat, ale Buffy byla stále v přepravce. Ari pustila Karlovu ruku a zrušila oční kontakt, aby mohla otevřít dvířka od přepravky. Buffy ji viděla ráda a hned se dožadovala objetí od Ari. Karl si naoplátku vzal do náruče Patches. Společně se vydali do kuchyně. Ari vytáhla z lednice dva Monstery a jeden mu podala.

,,Můžu ti něco říct?" zeptala se Ari.

,,No?" zaeragoval Karl a navázal s ní oční kontakt.

,,Měl by sis převlíct tričko. Máš na něm celkem sbírku artefaktů různých denních chodů. A taky vypadá že v něm žiješ celkem dlouho." řekla mu Ari a odešla do jeho pokoje. Po chvíli se vrátila s hromádkou jeho oblečení. Vyprané a vyžehlené.

,,Nechal sis to tady ve špinavém prádle. Tak jsem to vyprala a nechala u tebe v pokoji s nadějí že se někdy vrátíš." řekla mu a podala mu to.

,,Díky." poděkoval jí a šel se do koupelny převléct. Ari si mezitím otevřela svůj Monster a zhluboka se napila. Byla šťastná že se vrátil. Že se vrátil domů.

,,Kde je Sylvia?" zeptal se Karl znenadání. Ari se lekla a trochu nadskočila.

,,Počkej..." řekla a vydala se směrem svůj pokoj. Karl ji následoval.

,,Já jsem si až moc jistá kde je." řekla Ari a otevřela dveře do svého pokoje. Liška si hověla u Ari v peřině a spala. Karl se musel usmát. Nechali ji spát a šli si povídat na balkón.

,,Asi bys měla vědět, že jsem včera potkal tvého ex." začal konverzaci Karl. Ari přeběhl mráz po zádech. Představa, že Karl potkal jednoho z jejích ex, byla děsivá.

,,Kterého?" zkusila zjistit o kterého idiota, se kterým chodila, šlo.

,,Ten poslední." snažil si vzpomenout na jméno Karl. Ari už věděla, že je špatně.

,,Jasper..." povzdychla si Ari.

,,Nejdřív se ptal na tebe, pak jsem se zeptal na jeho přítelkyni a pak jsme se poprali. Já vyvázl bez jediného škrábance. On bohužel ne." vysvětlil Karl.

,,Cože?" málem vykřikla Ari. Než stihl něco říct, objala ho.

,,Díky." zamumlala do jeho hrudi.

Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat