Kapitola LIX <sedmnáctiny>

63 17 2
                                    

Warning: mluvení o alkoholu atd

,,Byla to pravda?" zeptala se Ari. Karl se na ni nechápavě podíval, přičemž nevěděl o co jde. Bylo už ráno, přičemž včera vypitý alkohol všemi zmítal. Celá párty ještě měla trvat další dva dny, aby ještě oslavili Destininy a Ranboovy narozeniny.

,,Na co se ptáš?" byl hodně zmatený Karl.

,,Co to bylo za domluvu s mým bratrem? Ještě je do toho zamotaný Nick. O co jde?" doléhala na něj Ari.

,,Věděl že mu někdo jde po krku, tak jsme mu slíbili že na tebe, pokud se mu něco stane, dáme pozor," vysvětlil a šlo na něm vidět, že toho předchozí den vypil dost. Pili alkohol do pozdě do noci a spali pak do dvanácti.

,,Proč jsi mi o tom neřekl dřív?" zeptala se Ari šťastně a objala ho. Karl ji pohladil po zádech.

,,Nechtěl jsem aby sis myslela že se s tebou bavím jen kvůli nějaké píčovině s tvým bratrem." odpověděl. Ari se odtáhla a políbila ho.

,,Táhne z tebe alkohol," zasmála se Ari.

,,Z tebe taky," namítl Karl.

,,Však jsem moc nepila." vzpomínala Ari.

,,Tak proč máš zelený vlasy?" zeptal se Karl.

,,Cože?" vyjekla Ari a zamířila rovnou do koupelny, odkud se následně ozval jekot.

,,Co to do prdele je. Tak moc ožralá jsem kurva nebyla! Vypadám jak zkurvenej vodník!" ječela Ari. Karl mezitím umíral smíchy. Oknem právě proklouzli do pokoje Nick, Tubbo, Tommy, Hannah a Ranboo.

,,To nejde dolů." naříkala Ari.

,,Kde jste usnuli?" zeptal se jich Karl, když vypadali velmi nevyspale.

,,Ve skateparku, uprostřed rampy." řekl Nick.

,,Na stole." povzdechl si Tommy.

,,Pod stolem." pyšně řekl Ranboo.

,,Neopil jsem se, takže na pohovce na zahradě vedle těhle dvou." usmál se Tubbo.

,,S Wallibearem v keři. Nevím jak jsem se tam dostala, nebo proč tam bylo ještě pět kostlivců." byla zmatená Hannah. Ari se konečně objevila v místnosti.

,,Co se ti stalo?" lekla se Hannah.

,,To bych taky ráda věděla," přemýšlela Ari.

,,Vodník." napadlo Tommyho.

,,Nebo žába," utrousila Ari a zkusila si vlasy schovat pod kšiltovku, kterou našla ve skříni.

,,Jdeme ji překvapit?" zeptala se nedočkavě Drista, vstupující do místnosti s Annie, Wallibearem, Georgem, Quackitym a několika dalšími lidmi.

,,Jasneeeee!" zajásal Tommy a všichni rychle opustili místnost. Destiny spala v kůlně zamotaná v síti na volejbal. Drista vzala z lednice dort a všichni vzali dárky pro Dest, co dnes slavila sedmnáctiny. Měli pro ni nachystaný budíček.

Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat