,,Karle, musíme si promluvit." řekl mu Nick do telefonu. Karl nevěděl o co by mohlo jít, že mu Nick volá uprostřed dne.
,,O co jde?" zeptal se.
,,Vzpomínáš jak jsi slíbil že přijedeš a že Punz a Purpled pojedou s námi a Dest na týden k moři. To už se nikdy neuskuteční. Oba odešli na lepší místo. Je mi to líto." oznámil mu Sapnap. Karl na chvíli přestal dýchat a byl v šoku.
,,Co se jim stalo?" řekl roztřeseným hlasem když sebou málem seknul.
,,Bylo by lepší ti to říct osobně, ale někdo je zabil. Destiny je našla když Purpled umíral a Punz už byl dávno mrtvý. Purp pak umřel cestou do nemocnice." vysvětlil Nick. Karl se musel posadit. Cítil z Nickova hlasu že se mu o tom špatně mluví. Patches vycítila jak není Karl v pořádku.
,,Jsem tam co nejdříve to půjde." řekl Karl a zavěsil. Pár slz opustilo jeho oči. Seděl u sebe v pokoji na posteli a snažil se pobrat to co mu Nick před chvílí sdělil. Punz byl jeho kamarád. Stejně jako Dream. O oba přišel. Stejně jako o Ari, ale u té to nemuselo být na dobro. Měl u sebe její domácí mazlíčky, auto, její byt a veškerý její majetek. Zaléval její květiny jak ho to učila, občas i uklidil a staral se o Patches a Sylviu. Zvedl se a tak, aby se nesložil, došel si do lednice pro monstera ze kterého se zhluboka napil. Snažil se rozdýchat co se stalo. Nickovy slova mu pořád zněly v hlavě. Když už byl schopný alespoň trochu fungovat, vzal si věci a domácí mazlíčky a vyrazil k autu. Dal si do navigace Nickovu adresu a nastartoval auto. Ohlédl se na Patches, Buffy a Sylviu, které si pohodlně hověly na sedačce pro spolujezdce.
,,Bude to v pohodě." řekl si pro sebe a přiměl své auto k pohybu. Když se dostal z města, napojil se na dálnici vedoucí přímo do Orlanda. Měl takový ten divný pocit když někdo umře. Něco podobného taky pomalu cítil když se Ari neprobouzela když se topila. Myslel si že ji ten den ztratil. Tentokrát ale ztratil Punze. Už to nebyl jen strach, že o někoho možná přišel. On o někoho doopravdy přišel. Drásalo ho to, ale zase přemýšlel kdo by je zabíjel. Sledoval silnici a v duchu nadával na veškeré kokoty co se na té silnici objevili. Netrvalo to dlouho a už byl v Orlandu. Zaparkoval u domu kde bydlel Nick. Stálo tam spousta policejních aut.
,,Co se tu kurva stalo?" řekl si pro sebe. Pomalu vystoupil z auta a vzal Patches, Buffy a Sylviu s sebou. Sylvia musela v postrojku a na vodítku, protože už nebyla nejmenší liška. Popravdě, když si lehla k němu do postele, už se tam málem nevešel, zvlášť ještě s Buffy a Patches. On si tam pak připadal jako sardinka. A to takhle bylo každou noc. Celkem doufal že si s Ari urovná vztahy brzo, protože tahle havět většinou spala u ní. Čemu by se měl divit, však ona se o ně starala jako o vlastní děti. Občas jim říkala nějaké příběhy na dobrou noc, mazlila se s nimi nebo je krmila pamlskama. Taky by neměl zapomenout že ji měly rády víc než jeho. Karl se konečně odhodlal zazvonit. Zpoza dveří se objevil Nick.
,,Ahoj, koukám že máš střídavou péči." zavtipkoval Nick, ale že by náladu na vtipkování zrovna neměl. Byla pravda že měl Karl v každé ruce jednu kočku a na vodítku lišku.
,,Tak ať si druhý rodič pro svou zvěř rychle přijde nebo už nebudu moct kde spát." odpoěděl Karl.
,,Pojď dovnitř." řekl už sklesleji Nick. Společně šli dovnitř a zamířili do Nickova pokoje.
,,Měl bych takovou prosbu..." začal Nick.
,,Poslouchám." řekl Karl.
ČTEŠ
Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)
أدب الهواةAri se konečně zbavila toxického vztahu, když díky svému bratru potká milého kluka, do kterého se hned zamiluje. Život jí ale často nehraje do karet a svýma smaragdovýma očima nevidí, že by se dožila dalšího rána. A kolik lidí ztratí, než bude konec...